Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 63 ... 405 406
Wielerfan1987

Het had leuk geweest als Kelderman op zijn weg naar zijn eerste grote doel dit jaar al een leuk prijsje had kunnen pakken in de vorm van deze tijdrit.

Echter gaat de ploeg nu wel in een gunstiger situatie de etappe van morgen aanvangen, de druk zal nu in eerste instantie bij BMC liggen om de trui te verdedigen. Laten we hopen dat dit een voordeel voor Kelderman gaat blijken en hij een mooie dubbelslag zou kunnen slaan, maar er zijn meer kapers op de kust.

kelderfan

'@wolfje
Weet je hoeveel keer TLJ het AK van een WT-wedstrijd in 2015 heeft gewonnen?
Natuurlijk zijn zeges in WT wedstrijden belangrijker, maar als Kelderman morgen de zege pakt, dan loopt WF morgen vol met reacties. Kijk maar Poels die opeens onze ITT man is.

kelderfan

'@rahimns
Kruijswijk zit al prima op koers, want voor Vasil Kiryienka eindigen doet hij ook niet elke dag.
Hoe zat 't met treintje van Groenewegen?

Hakkie2

'@kelderfan: je hoeft een WT koers niet per sé te winnen om qua prestatie voorbij het winnen van een voorbereidingskoersje als Andalucia te gaan. En prestaties afmeten aan het aantal wielerflitsreacties lijkt me een beetje vreemd...

wolfje

'@Kelderfan
En dan nog blijft een 7e plek in de Giro tien keer belangrijker dan alle koersen deze week bij elkaar

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kruijswijk heeft 2 enorme doelen voor zichzelf gesteld en dat is top 10 rijden in de Giro en de Vuelta. Alles staat in dienst van die 2 doelen. Dat hij hier al een prima tijdrit is gewoon meegenomen. Maar de ploeg doet het in het tijdrijden sowieso gewoon prima. Ze zitten al dicht bij de wereldtop op dat gebied. BMC was in de breedte vandaag de sterkste ploeg maar TLJ zit daar dan vlak achter.

In Oman ging het ook niet slecht. De uitslag van Bennett is dan misschien op het eerste oog niet denderend, maar gezien hij in de finale ook nog in de aanval is geweest toch gewoon goed. Hij begon aan deze koers met wat jetlag maar is steeds sterker aan het worden. Hij is gewoon beter als vorig jaar en dat is hoopgevend.

In de Algarve houdt Roglic gewoon stand en heeft Gesink waarschijnlijk vandaag gewerkt voor Dylan en het laten lopen op het eind. Morgen mag hij zichzelf nog een keer testen.

Kilco Welderman

Ik denk dat Gesink vandaag ook heeft laten lopen in de hoop morgen meer ruimte te krijgen in de finale... misschien ietwat wishfull thinking maar toch

Roelien

Gesink heeft op strava ook aangegeven dat hij het morgen wil proberen en daarom liet lopen.

AndriesW

De ploeg doet het in zijn totaliteit tot nu toe beter dan ik had verwacht of had durven hopen.

Ik ben ook positief over de route van Gesink. Nu alvast oefenen voor ritwinst. Een topklassement komt in Catalonië en/of Baskenland wel weer.

WieVis

Heb nu al zin in morgen

WieVis

Wk ploegentijdrit wordt ook interessant met Kelderman, campenaerts, vanmarcke, gesink, kruijswijk en van emden

Yeez

Tjallingi voor kruijswijk denk ik, die is in de ttt meestal een van de motoren dan. Bovendien moet top 5 dan zeker mogelijk zijn (wellicht meer)

ti-raleigh

Morgen komen er 3 podiumplekken bij.Hofland in Qatar, Gesink in Algarve en eindklassement Wilco.

WieVis

Die stopt na de giro

wolfje

'@wievis
Volgens mij na het NK

kelderfan

'@rahimns
Gesink heeft volgens info TLJ niet voor Groenewegen gewerkt en doordat Van Winden even niet attent was kwam Groenewegen in de problemen.

@wolfje
Zoals Tjallingii nu rijdt en ook Plugge een compliment naar Tjallingii maakte, denk ik zomaar, dat de stopdatum wordt opgeschoven.

S. Morgenstern

Want toen Tjallingii besloot na het NK te stoppen met wielrennen, dachten hij en de ploeg nog dat hij er niets meer van kon..

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nee, Gesink heeft het bewust laten lopen blijkbaar zodat hij morgen misschien wat ruimte krijgt om voor de etappe te gaan. Dat was de andere mogelijkheid. En ik denk niet dat Tjallingii nu opeens van gedachten verandert. Die stopt zoals gepland gewoon na de Giro.

mooiman

En zoals ik al elders zei: niks geen opbouw/ voorbereiding/ balans. Morgen voor die 2e gaan, voor die gladiolen dus. Of het lukt zien we dan wel. Komop mannen!!!

S. Morgenstern

Waarom zou het een het ander uitsluiten?

achtpuntzes

Hofland vandaag op 4 minuten. iets aan de hand? gevallen? slechte dag?

jvh93

Ja je zou moeten kunnen verwachten dat hij erbij zou zitten. D'r moet iets gebeurd zijn waardoor hij op achterstand is gekomen, wel knap dat van asbroeck dan omschakelt en zelf voor de sprint gaat.

jvh93

Volgens tweet van hofland voelde hij zich niet zo goed vandaag en werd besloten met van asbroeck te sprinten, hoop dat hofland toch snel verbeterd anders kan hij zijn tour wel vergeten

Hakkie2

'@jvh93: je hebt door dat het nu februari is en dat de tour in juli is? Het is nog 4,5 maand tot de tour. Als hij deze slechte dag nou in de Ronde van Zwitserland had, had je misschien een punt (al hoeft dat ook niks te zeggen).

S. Morgenstern

Verbeteren in de massasprint was uiteraard wel een voorwaarde voor Tourdeelname. Of dat in voldoende mate is gelukt wordt volgens mij eind april beslist.

1 2 ... 63 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.