Mooie, sterke Parijs nice selectie. Voornamelijk in de heuvels zou dit team sterk moeten zijn en ik zie niet in waarom ze hier geen rit zouden moeten kunnen winnen. In de proloog hebben ze al 3 man die kans hebben (campenaerts, van emden en kelderman) en dan kunnen ze best nog eens mee gaan doen voor de overwinning in de heuveletappe's met bijvoorbeeld Martens (rijd toch een aardige sprint heuvelop) en waarom zouden kelderman en kruijswijk niets kunnen laten zien? En daarnaast heb je ook Bennett nog die in goede vorm leek te zijn in Oman.
'@jessevdalen
Dus jij hebt niet meegekregen, dat Kruijswijk een minder druk programma ging rijden en Hofland stond bijvoorbeeld niet op de rol voor Le Samyn en de Driedaagse, want die rijdt hij toch voor Van Winden.
Volgens mij een goed team voor Parijs-Nice met als kopman Kelderman en voor de ondersteuning in de bergritten Bennett, Kruijswijk en Martens.
Voor de TA wordt 't dan Roglic als kopman met als ondersteunende renners voor de bergritten Battaglin en Lindeman? Hopelijk kan Roosen ook zijn rol spelen om Roglic bij te staan. Daarnaast sprinter Hofland met ondersteuning van Leezer, Teunissen en Van Asbroeck voor de sprintmogelijkheden.
Ik heb inderdaad andere gegevens dan het onvolledige PCS (beetje vreemd om daar je mening te baseren op onvolledige startlijsten), anders zou ik niet beweren dat hij hetzelfde programma zou rijden als vorig jaar. Exact was mogelijk wel iets te sterk uitgedrukt, aangezien ik niet zeker ben dat hij in Limburg aan de start staat.
'@jessevdalen
Waar kan ik dat vinden, dat Kruijswijk weer Catalunya en Yorkshire rijdt, want bij PCS wordt dat nog niet vermeld en ook op zijn eigen site wordt dat niet vermeld. Dus moet ik opletten; je bent wel erg bij de hand;)
Maar iets anders:
Groenewegen laat zien geen verkeerde aankoop te zijn. Zoals Paul Martens dat zegt. Dat Groenewegen body had wist het team wel, maar dat hij in dit weer met de beste kan meekomen in Le Samyn, dat zegt toch iets. Daar gaat Lotto-Jumbo nog veel plezier aan beleven. Dat hij uiteindelijk te kort komt in de finale is te begrijpen. Chapeau.
Groenewegen laat vandaag in Le Samyn zien goed in vorm te zijn, maar ik vind de prestatie van Wynants veel belangrijker. Maarten reed in Qatar al erg goed (18e) en in Omloop de Omloop zat hij netjes in de eerste groep mee. Dat gaat nog een belangrijke pion worden voor Vanmarcke in het voorjaar!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.