Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 71 ... 405 406
kelderfan

'@jessevdalen
Lars Boom kan zomaar met Sven Nys in zee gaan en als daar nu eens een deal voor gesloten moet met Jumbo, is dat dan wel bespreekbaar.

nafnikleb

Ik snap echt drie posts op rij totaal niet waar je het over hebt...

- het gaat niet om wie en wanneer maar om het sprinttreintje?
- wat heeft Maaskant met Leezer te maken?
- wat hebben Boom en Nys met dit topic te maken?

Hakkie2

'@kelderfan: nee, Maaskant was een kasseirenner. Leezer kwam echt als sprinter het team binnen.

In 2012 was hij trouwens al sprintaantrekker[/url] (sterker nog, volgens mij deed hij dat in 2008 al voor Brown) en in 2013 werd hij nog sprinter genoemd[/url].

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat probleem kan je alleen maar oplossen door bijv. Jeroen Meijers {stagiaires} van RDT vanaf 1 aug. of Raymond Kreder/Boy van Poppel vanaf 1 jan.’2017 in het sprinttreintje in te passen.

Kun je hiervoor niet een eigen topic aanmaken?

Volgens mij gingen de credits toen naar Campenaerts en was Leezer een van de mannen in het treintje met ook Martens.

Ouwe uitslagen kijker.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Quote:
"Dat probleem"
Quote:"Kun je hiervoor niet een eigen topic aanmaken?"
Waarom moet hiervoor een apart topic komen. Jij weet toch ook wel, dat het sprinttreintje nog vele keren zal worden besproken.;)

@Hakkie2
Onderstaand een uitslag van een wedstrijd, die door Leezer is gewonnen.
12th Le Triptyque des Monts et Châteaux stage 3
1Aaen JorgensenJonasTeam GLS Cycling5
2PardiniOlivier 2
3CrielTomUnibet.com CT1
4MaaskantMartijnRabobank Continental Team
5LeezerTomRabobank Continental Team
In deze rit was Maaskant sneller, maar je bent 't toch wel met mij eens, dat sprinter Leezer inmiddels is omgeturnd tot een waardevolle ondersteunende renner van Sep Vanmarcke.

stijnlah

Geen Robert Wagner morgen volgens procyclingstats.

Hakkie2

Nee, ik zie in Leezer geen ondersteunende renner van Vanmarcke. Ik zie hem als één van de betere in het peloton die de hele dag met een renner in zijn wiel kan rijden en die op de goede plek kan afzetten. Dat kan hij met Groenewegen, Hofland en ook voor Gesink doet hij dat regelmatig. Als kasseiknecht vind ik hem niet bijzonder.

Ik hoop dat je trouwens ook de beelden van die uitslag hebt... Ik kan je ook uitslagen geven waar Cavendish door 12 man wordt verslagen in een sprint. Zijn die allemaal sneller?

En kijk dan gelijk nog even de winst van Groenewegen terug ;)

Laatst gewijzigd
tdola

Wagner idd weg op pcs, op de twitter van tlj nog niks gemeld, maar als pcs hem weghaalt dag tevoren klopt dat meestal wel.

Was zondag ook niet goed, wellicht wat ziekjes of extra rust?

Voor parijs-nice moeten er bij pcs nog 3 man bij, dat moeten tankink, van embden en matens zijn, zie geen andere opties.

kelderfan

'@hakkie2
Dat heb ik gedaan en tot mijn spijt geen Leezer te bekennen in de finale; ik zag Campenaerts en Martens in de finale en volgens mij was de lead out Van Winden.;)
@tdola
Dat heb ik ook gezien en zie wel dat de ToC weer op de agenda staat; nu geen bevestiging van Plugge.
Maar voor Parijs-Nice staat Martens er al langer op, maar Vermeulen is ook nog een optie.

tdola

Vermeulen rijdt in driedaagse van west vlaanderen tot en met de 6e, p-n begint de 6e, dus lijkt me wat lastig!?

kelderfan

'@tdola
Je hebt gelijk Vermeulen staat ook voor de Driedaagse gemeld.
Dat wordt zoeken dus.

wolfje

'@Kelderfan

Denk soms even na voordat je iets post. Jeroen Meijers aantrekken omdat ze met twee treintjes gaan rijden in de finale? Ten eerste: wat heeft Meijers in hemelsnaam laten zien wat goed genoeg is voor de wordtour, ten tweede wanneer heb jij ooit een ploeg met twee treintjes zien rijden in de finale?

Sowieso opportunistische lulkoek om na anderhalve maand met wisselende resultaten alweer de plannen om te gooien. Een treintje heeft juist vertrouwen nodig. Geef ze eens een paar maanden om vooruitgang te boeken.

S. Morgenstern

Als je het werk van Leezer bij de overwinning van Groenewegen niet kunt waarnemen, zelfs niet na meerdere uitwissellingen over die finale, dan is het misschien een overweging waard om je mening over sprintzaken (of over Leezer) voorlopig even uit te stellen.

Fanny

'@stijnlah
Robert Wagner zal morgen wegens opgelopen verkoudheid niet starten in Le Samyn (België).
Wie zijn vervanger zal zijn weet ik niet. Misschien wordt er door TLJ geen vervanger ingezet en gaan ze met maar 7 rijders de wedstrijd doen.

tdola

Ik denk geen vervanger, iedereen is ingezet/op weg naar wedstrijden, geloof niet dat ze tjallingii hier nog gaan inzetten voor vertrek naar t-a. Alleen lammertink niet, maar die had blessure aan zitvlak dacht ik en komt nu nog niet in actie!?

Wel jammer voor groenewegen/hofland, bij evt sprint man minder in voorbereiding, en van vermeulen en bouwman mag je al geen wonderen verwachten.
De vraag of er teams gaan rijden voor sprint, wellicht etixx voor meersman of wanty voor dehaes?
Als etixx gaat moet je meezitten denk ik.

Laatst gewijzigd
Pingdo

Op de Belg vernam ik dat Tjallingii halverwege het seizoen stopt. Als dit echt waar is, zou de benoemde ijzers waar Kai Reus het zojuist over heeft gehad in de uitzending, Lotto-Jumbo kunnen zijn? En wat vinden we daar dan van.

Hakkie2

'@Pingdo: klopt, Tjallingii stopt na het NK. Reus naar Lotto-Jumbo zou kunnen, al zie ik hem liever bij Roompot. Die zijn toch speciaal opgericht voor zulke renners die net buiten de WT vallen.

@kelderfan: ga dan nog maar eens naar die zege van Groenewegen kijken...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Bij de Driedaagse is er ook weer een omzetting; geen Keizer maar nu Kruijswijk.
En dat is opvallend, omdat hij ook Parijs-Nice zou gaan rijden.
Misschien wat voor Kai Reus om zich te bewijzen.
@Hakkie2
Ik ga nog eens kijken op you tube; maar ik ga Leezer volgen; maar gezien zijn uitslagen zie ik geen sprinter; maar ja ieder zijn mening.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

Nee, nu is Leezer geen sprinter meer. Maar wel de beste leadout/ondersteuning van beschermde renners van het team. Zonder Leezer had Groenewegen die etappe niet gewonnen, dat is geen toeval.

Yeez

Dacht inderdaad ergens vernomen te hebben dat keizer parijs-nice en kruijswijk de 3daagsr gaat rijden. Dit vanwege het feit dat keizer al goed op niveau zou zijn en kruijswijk nog in zijn opbouw zit en nog even dichter bij zijn huis wil blijven voor zijn pasgeboren zoontje.

tendam

'@hakkie
Zoals Reus in de Omloop reed is hij beter dan driekwart van de kasseienploeg van LottoNL, dus op zich kun je hem daar ook wel zetten. Als hij dat mocht willen tenminste, stokertje Kerckhoffs doet voorkomen alsof er ruis op de lijn is tussen Reus en Plugge.

@kelderfan
Leezer heeft er ooit in een massasprint in Hamburg (meen ik) voor gezorgd dat 'we' met 9 man naar het WK konden. Dat was wel z'n laatste wapenfeit als sprinter, daarna is hij pure knecht geworden.

Yeez

Pfff sterk team wat lotto naar Nice laat gaan:

Kelderman
Kruijswijk (dus gewoon keizer in vlaanderen en kruijswijk in nice)
Bennett
Campenaerts
Vanmarcke
Van emden
Martens
Tankink

achtpuntzes

'@ Jesse:
geen onaardig team, maar ik zie eigenlijk alleen maar kans op een top tien klassement. een rit zullen ze hiermee niet gaan winnen.

tendam

'@8.6
In de proloog zijn ze al niet kansloos...

tdola

Lijkt geen Keizer in 3-dgs (volgens PCS), maar daar zou natuurlijk ook officieel van Winden rijden.
Keizer wellicht nu niet overbelasten? Hoeft pas te pieken richting Giro.

1 2 ... 71 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.