Kun je hiervoor niet een eigen topic aanmaken?
Ouwe uitslagen kijker.
'@vlek
Quote:
"Dat probleem"
Quote:"Kun je hiervoor niet een eigen topic aanmaken?"
Waarom moet hiervoor een apart topic komen. Jij weet toch ook wel, dat het sprinttreintje nog vele keren zal worden besproken.;)
@Hakkie2
Onderstaand een uitslag van een wedstrijd, die door Leezer is gewonnen.
12th Le Triptyque des Monts et Châteaux stage 3
1Aaen JorgensenJonasTeam GLS Cycling5
2PardiniOlivier 2
3CrielTomUnibet.com CT1
4MaaskantMartijnRabobank Continental Team
5LeezerTomRabobank Continental Team
In deze rit was Maaskant sneller, maar je bent 't toch wel met mij eens, dat sprinter Leezer inmiddels is omgeturnd tot een waardevolle ondersteunende renner van Sep Vanmarcke.
Nee, ik zie in Leezer geen ondersteunende renner van Vanmarcke. Ik zie hem als één van de betere in het peloton die de hele dag met een renner in zijn wiel kan rijden en die op de goede plek kan afzetten. Dat kan hij met Groenewegen, Hofland en ook voor Gesink doet hij dat regelmatig. Als kasseiknecht vind ik hem niet bijzonder.
Ik hoop dat je trouwens ook de beelden van die uitslag hebt... Ik kan je ook uitslagen geven waar Cavendish door 12 man wordt verslagen in een sprint. Zijn die allemaal sneller?
En kijk dan gelijk nog even de winst van Groenewegen terug ;)
Wagner idd weg op pcs, op de twitter van tlj nog niks gemeld, maar als pcs hem weghaalt dag tevoren klopt dat meestal wel.
Was zondag ook niet goed, wellicht wat ziekjes of extra rust?
Voor parijs-nice moeten er bij pcs nog 3 man bij, dat moeten tankink, van embden en matens zijn, zie geen andere opties.
'@hakkie2
Dat heb ik gedaan en tot mijn spijt geen Leezer te bekennen in de finale; ik zag Campenaerts en Martens in de finale en volgens mij was de lead out Van Winden.;)
@tdola
Dat heb ik ook gezien en zie wel dat de ToC weer op de agenda staat; nu geen bevestiging van Plugge.
Maar voor Parijs-Nice staat Martens er al langer op, maar Vermeulen is ook nog een optie.
'@Kelderfan
Denk soms even na voordat je iets post. Jeroen Meijers aantrekken omdat ze met twee treintjes gaan rijden in de finale? Ten eerste: wat heeft Meijers in hemelsnaam laten zien wat goed genoeg is voor de wordtour, ten tweede wanneer heb jij ooit een ploeg met twee treintjes zien rijden in de finale?
Sowieso opportunistische lulkoek om na anderhalve maand met wisselende resultaten alweer de plannen om te gooien. Een treintje heeft juist vertrouwen nodig. Geef ze eens een paar maanden om vooruitgang te boeken.
Ik denk geen vervanger, iedereen is ingezet/op weg naar wedstrijden, geloof niet dat ze tjallingii hier nog gaan inzetten voor vertrek naar t-a. Alleen lammertink niet, maar die had blessure aan zitvlak dacht ik en komt nu nog niet in actie!?
Wel jammer voor groenewegen/hofland, bij evt sprint man minder in voorbereiding, en van vermeulen en bouwman mag je al geen wonderen verwachten.
De vraag of er teams gaan rijden voor sprint, wellicht etixx voor meersman of wanty voor dehaes?
Als etixx gaat moet je meezitten denk ik.
Bij de Driedaagse is er ook weer een omzetting; geen Keizer maar nu Kruijswijk.
En dat is opvallend, omdat hij ook Parijs-Nice zou gaan rijden.
Misschien wat voor Kai Reus om zich te bewijzen.
@Hakkie2
Ik ga nog eens kijken op you tube; maar ik ga Leezer volgen; maar gezien zijn uitslagen zie ik geen sprinter; maar ja ieder zijn mening.
'@hakkie
Zoals Reus in de Omloop reed is hij beter dan driekwart van de kasseienploeg van LottoNL, dus op zich kun je hem daar ook wel zetten. Als hij dat mocht willen tenminste, stokertje Kerckhoffs doet voorkomen alsof er ruis op de lijn is tussen Reus en Plugge.
@kelderfan
Leezer heeft er ooit in een massasprint in Hamburg (meen ik) voor gezorgd dat 'we' met 9 man naar het WK konden. Dat was wel z'n laatste wapenfeit als sprinter, daarna is hij pure knecht geworden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.