Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 74 ... 405 406
achtpuntzes

'@ Kelderfan:
die uitslag van Vanmarcke in strade vorig jaar kwam dus ook omdat hij te vroeg in vorm was. hij wil gewoon later pieken dit jaar, accepteer dat gewoon. en accepteer dan ook gewoon dat hij voor P-N kiest in plaats van de TA.

Yeez

'@kelderfan dat zeg ik, puntjes op de i in pn, voor de periode san remo - AGR

Fanny

Hier de uitslag van de proloog van de 3daagse van West-Vlaanderen.
Goede prestatie van TLJ met name door de jonkies Lammertink (6e) en Bouwman (11e).
Bouwman valt extra op als klimmer.
Prestatie van Keizer (2e) en Wagner (8e) ook heel goed. Van Keizer als tijdrijder werd dit wel een beetje verwacht.
Top 15:
1 BOHLI Tom (BMC Racing Team) 07:50
2 KEIZER Martijn (Team Lotto NL - Jumbo) 07:56
3 WISNIOWSKI Lukasz (Etixx - Quick Step) 08:00
4 VOROBYEV Anton (Team Katusha) 08:02
5 GRETSCH Patrick (AG2R - La Mondiale) 08:04
6 LAMMERTINK Steven (Team Lotto NL - Jumbo) 08:05
7 DE BIE Sean (Lotto - Soudal) 08:05
8 WAGNER Robert (Team Lotto NL - Jumbo) 08:06
9 VAN KEIRSBULCK Guillaume (Etixx - Quick Step) 08:06
10 POLITT Nils (Team Katusha) 08:07
11 BOUWMAN Koen (Team Lotto NL - Jumbo) 08:08
12 BIALOBLOCKI Marcin (One Pro Cycling) 08:08
13 ROSSKOPF Joseph (BMC Racing Team) 08:09
14 ISAYCHEV Vladimir (Team Katusha) 08:09
15 MULLEN Ryan (Cannondale) 08:09

kelderfan

Met 4 renners in de top 15 is niet verkeerd. Jammer voor Keizer met zijn 2e.pl.
Nu is het wachten op 't treintje Groenewegen.

jerteg

Ik vind dat LottoNL zeer sterk is begonnen aan dit seizoen. Verschillende ereplaatsen en de aanwinsten doen het zeer sterk. Het is allemaal een stuk beter en gelukkiger (qua blessures) dan vorig jaar. Hopelijk kunnen Kelderman, Kruijswijk en Roglic het een vervolg geven in P-N en T-A, en daarna door met Vanmarcke in RVV en P-R. Let's go, Team Jumbo haha

Hakkie2

Ik moet toegeven dat ik het mis had wat betreft Keizer. Hij heeft me positief verrast. Helaas mist hij wel alle sprintsnelheid, dus om het klassement te winnen moet hij Bohli lossen. Misschien is er kans op een waaier?

Netraam

Een waaier of een ontsnapping, of ergens een (bijzonder groot) gat in het peloton. Maar als Bohli de geschiedenis van de koers kent en een beetje attent koerst, lijkt het eindklassement beslist.

Yeez

'@kelderfan lindeman kon toch niet uit de voeten in strade? ;)

kelderfan

'@jessevdalen
Lindeman heeft goed werk geleverd; alleen Gesink valt wat tegen; geen top 10!
En ik moest mij erbij neerleggen, dat Vanmarcke niet kon acteren in de Strade Bianche; vorig jaar nog 4e.;)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat hij nu nog niet wil presteren op het niveau van vorig jaar. Matige vertaling opnieuw.

achtpuntzes

Lindeman heeft mij positief verrast vandaag. helaas moest Gesink er even later al weer af. niet goed, of ligt deze wedstrijd hem dan toch niet?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is toch ook echt meer een wedstrijd voor de sterke klassieke mannen, de echt powerklimmers... kijk maar naar mannen als Nibali en Gesink komen er gewoon niet aan te pas. Was wel leuk om te zien hoe ver hij zou komen. Vond de koers ook wat saaier dit jaar, maar ik heb niet alles kunnen zien.

S. Morgenstern

Combinatie van beide lijkt me.

kelderfan

'@rahimns
Gesink rijdt de Strade toch niet als trainingsrondje. Na het goede werk van Lindeman had ik toch iets meer van hem verwacht. Hij was er wel heel snel vanaf. Dat jongens als Roglic en Teunissen nog moeten kijken, hoever zij kunnen komen in zo'n zwaar rondje, dat is begrijpelijk.
@vlek
Wat bedoel je met een combinatie van beide. Gesink is toch een sterke klassieke renner. Hij is gewoon nog niet daar waar hij ook zelf zou willen zijn. Hij zal toch niet blij zijn met een 22e. plaats.

kelderfan

Hoera de 2e. zege is binnen. Chapeau Groenewegen.

Poeksel

De tweede zege van vandaag zelfs voor TLJ :)

jvh93

Heb ik iets gemist? 2e zege van vandaag????
Groenewegen doet 't wel erg goed hoor trouwens, in mijn ogen een van de beste aankopen sinds jaren

S. Morgenstern

Hij is inderdaad nog niet waar hij over drie weken wil zijn en dat maak je op zo'n parcours met mannen die al in blakende vorm zijn dus niet goed met iets anders. Een combinatie dus van beide; niet goed genoeg om mee te doen in een koers voor de sterkste mannen van het klassieke voorjaar.

Romāns Vainšteins

Gesink is natuurlijk helemaal geen renner voor de strade, dan veel beter Luik en Lombardije nog (waar ik hem ook heel weinig kansen toedicht)

kelderfan

Er was regen voorspeld, maar het regende lekke banden.;)

Gees

Gaat TLJ naar de Tirreno Adriatico zonder klimmers/klassementsrenner?

S. Morgenstern

Roglic heeft waarschijnlijk een vrije rol, maar verder hebben ze inderdaad voor de sprint gekozen.

Gees

Ok thanks. Ik had het idee dat Gesink daar zou rijden...

S. Morgenstern

Volgende koersen van Gesink zijn Catalunya en Baskenland.

tendam

Misschien traint die coach van JVDB nu ook Gesink wel, dat zou z'n matige vorm in voorbereidingskoersen kunnen verklaren ;)

Je weet bij Gesink wel dat hij altijd een bepaald niveau haalt, zo'n beetje als enige van z'n ploeg. Dat lijkt me voor die jongen ook wel vervelend, zelfs in matige vorm zit je als enige voorin en rust alles weer op jouw schouders.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 74 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.