Ik vond Marc de Maar en Erik Dekker bij Ziggo gisteren en vandaag goed te pruimen. Ach, Marc mist soms de juiste naam van een renner en geeft zijn tekortkomingen op zender toe (openbare muurschilderingen van wielerlegendes bij hem in Utrecht die hij niet herkende 🤣) maar Erik verteld over interessante zaken. Ik hoor ze liever dan popi jopie Joris vd B.
Vraagje, ik heb net een account aangemaakt om te kunnen reageren op een artikel, maar vervolgens kom ik in een oneindige 'loop' van 'om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn' en 'je bent al ingelogd'.
Wellicht iets te doen met activering en moet ik gewoon even geduld hebben?
Het ging mij om: "na een sprint-à-deux met landgenoot Pavel Sivakov"
in het artikel over de etappewinst van Fransman Bastien Tronchon.
Ik heb het op 4G ook af en toe hoor. 't heeft met het werkgeheugen van je browser te maken.
Als je na het inloggen terugkeert naar een artikel waar je al eens was zonder ingelogd te zijn, onthoud je browser die status. Kan je zien aan het feit dat je berichten icoontje weg is rechtsboven. Bij mij helpt het om dan gewoon even die pagina te refreshen, dan verschijnt het berichten icoontje weer en 'weet' je browser dat je ingelogd bent. Kan je ook reageren.
Kudo's voor de interviewtjes van Sophie de Boer bij de cross! De renners begrijpen niet altijd elke kwinkslag, maar daar zijn het natuurlijk ook crossers voor :p
Over het algemeen was het commentaar bij de crossen prima, al was Bobby natuurlijk weer bij vlagen onverstaanbaar aan het haspelen.
Het probleem voor mij is niet het overdreven commentaar bij succes van landgenoten maar dat ze zich journalist noemen ipv verslaggever. Een journalist hoort per definitie een zekere afstand te hebben tot het onderwerp waar hij over bericht/schrijft, maar bij zowel de politiek als de sport zie je ze verworden tot sentimentele fanboys en girls. Prima, maar dan ben je geen journalist meer. Ze zijn vooral slippendragers van de sterren en geen kritisch volger meer.
Wat een vreselijk slecht commentaar vandaag tijdens de Strade Bianchi Donne op de BRT. Daar begon Ruben van Gught vanaf het moment dat Lotte Kopecky uit de groep der favorieten wegreed al te oreren dat ze haar vorig jaar gewonnen titel ging prolongeren. Op dat moment reden Kirsten Faulkner en Demi Vollering er nog voor, maar Van Gught was al zeker van de winst. Dit bleef tot op de streep ook zo, maar toen rees pas enige twijfel toen Vollering en Kopecky vrijwel gelijk over de streep gingen. Vanaf het moment dat bekend werd dat Vollering had gewonnen begon Van Gught gelijk te opperen dat er binnen de ploeg waarschijnlijk een afspraak was gemaakt en dat Vollering dus mocht winnen. Vreselijk slechte verliezer dus. Toen later bij de mannenkoers duidelijk werd gemaakt dat SD Worx een bericht naar buiten had gestuurd dat er geen enkele afspraak was gemaakt over de winst kon ik slechts denken "Waarschijnlijk heeft die Van Gught bij de ploeg naagevraagd waarom Lotte Kopecky niet mocht winnen." Ik was altijd lovend over het Belgische commentaar, maar dit was wel heekl erg slecht en chauvinistisch en vooral iemand die niet kan toegeven dat er iemand beter kan zijn dan zijn Belgische heldin...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.