Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 31 ... 68 69
ivo001

Net een uur voor start van de Giro besloten om mee te doen met Zweeler. Heel snel even de puntentelling bekeken en een team in elkaar geknald.

LyndaLid

Mijn Budget-team, toch het meest interessante:

1 Valverde, Alejandro 40 mln.
2 Nibali, Vincenzo 34.1 mln.
3 Dumoulin, Tom 25.8 mln.
4 Zakarin, Ilnur 23.4 mln.
5 Kittel, Marcel 17.1 mln.
6 Ewan, Caleb 15.4 mln.
7 Kruijswijk, Steven 14.3 mln.
8 Ulissi, Diego 13.5 mln.
9 Jungels, Bob 8.2 mln.
10 Geniez, Alexandre 7.1 mln.
11 Colbrelli, Sonny 6.5 mln.
12 Battaglin, Enrico 5.9 mln.
13 Mareczko, Jakub 5.8 mln.
14 Trentin, Matteo 5.2 mln.
15 Moser, Moreno 3.5 mln.
16 Koshevoy, Ilia 2.7 mln.
17 Henao, Sebastián 2.3 mln.
18 Vanendert, Jelle 1.5 mln.
19 Keizer, Martijn 1.4 mln.
20 Howson, Damien 1.3 mln.

Sunrider

Mijn budget team 2: Team 1

1 Valverde, Alejandro 40 mln. - + Landa
2 Nibali, Vincenzo 34.1 mln.
3 Majka, Rafal 26.3 mln. - + Viviani
4 Dumoulin, Tom 25.8 mln.
5 Nizzolo, Giacomo 19.2 mln.
6 Kittel, Marcel 17.1 mln.
7 Kruijswijk, Steven 14.3 mln. - + Hesjedal
8 Arndt, Nikias 10.1 mln.
9 Amador, Andrey 9 mln.
10 Formolo, Davide 8.3 mln. - + Modolo
11 Colbrelli, Sonny 6.5 mln. - + Jungels
12 Küng, Stefan 6.3 mln.
13 Mareczko, Jakub 5.8 mln.
14 Moser, Moreno 3.5 mln. - + Vorobyev
15 Henao, Sebastian 2.3 mln.
16 Boaro, Manuele 1.6 mln. - + Serry
17 Keizer, Martijn 1.4 mln. - + Ludvigsson
18 Howson, Damien 1.3 mln.
19 Amezquita, Julen, 1 mln
20 Berlato, Giacomo, 1 mln. - + Andreetta

De spaties verdwijnen maar de wijzigingen van het andere team staan achter de vervangen renner.

Laatst gewijzigd
HF2013

Mijn budgetteam, waarmee ik bij jullie in de subleague zit.
Hopelijk kan ik iets bijdragen. Ik ben meer liefhebber dan kenner:

1 Valverde, Alejandro 40 mln.
2 Landa, Mikel 36.8 mln.
3 Nibali, Vincenzo 34.1 mln.
4 Pozzovivo, Domenico 19.6 mln.
5 Chaves, Esteban 17.9 mln.
6 Greipel, André 17.7 mln.
7 Kittel, Marcel 17.1 mln.
8 Jungels, Bob 8.2 mln.
9 Geniez, Alexandre 7.1 mln.
10 Colbrelli, Sonny 6.5 mln.
11 Kudus, Merhawi 4.6 mln.
12 McCarthy, Jay 3.9 mln.
13 Petilli, Simone 3.8 mln.
14 Ciccone, Giulio 3.7 mln.
15 Moser, Moreno 3.5 mln.
16 Verona, Carlos 2.8 mln.
17 Henao, Sebastián 2.3 mln.
18 Dombrowski, Joe 1.9 mln.
19 Boaro, Manuele 1.6 mln.
20 Howson, Damien 1.3 mln.

Sunrider

'@HF, ziet er heel sterk uit! Wij zijn allemaal liefhebbers!
Wat mij wel opvalt is dat je maar 2 1/2 sprinter hebt waardoor je terrein verliest en dat ga je moeilijk goed maken vermoed ik.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Hoppaaaa we staan bovenaan met de subleague in het budget spel!

Sunrider derde, maar wat doen Amezqueta en Andreetta in je team? ;) (ken ik serieus niet!)

Edjahh

Heb Roglic in mn RtD team. Kan wel eens een gouden zet zijn. :)

Heb hem ook als wissel in m'n normale spel. :)

LyndaLid

Ik verwacht eigenlijk niet te veel van hem in de bergen.. Maar wie weet! Ik verwacht nog wat van Moser, zeker op wat moeilijkere aankomsten en ook in een vlucht kan ie wel wat. Die lijkt echt weer terug!

Noud89

Ik heb Andreeta en Amezqueta ook allebei haha. Bij Amezqueta denk ik eerlijk gezegd dat het nog een jaar te vroeg is, maar goed, wel een leuke poging voor 1 miljoen.

Wel slecht begonnen, had Roglic heel erg lang, maar uiteindelijk er uitgehaald. Ik moet het overigens wel echt van AK-mannen hebben. Zal een Kruijswijkje worden als ik een prijs ga pakken.

fenna

Sunrider, Ik heb ook Berlato maar dan in mijn o punten team ben erg benieuwd wat hij gaat doen,haha

pirazzi

Met welke naam speel je dan een nulpuntenteam fenna? Edit: al gevonden, fenna 2 maar dat is buiten de wf subleague.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Nou dat is een goed begin kunnen we zeggen. In het budgetspel was de keuze in 1 mln renners erg beperkt en heb ik een paar jonge renners gekozen die misschien kunnen verrassen zoals Amezqueta.
Zie dat Pirazzi 4x de nul heeft gehouden, Fenna zag ik niet zo gauw.
Roglic verrassend sterk, niet gekozen omdat hij net iets te duur was, kon niet vermoeden dat hij zo sterk zou zijn, maar dat kan zeker wat opleveren @Edjahh.
Ik heb ook een oogje op Moser@LyndaLid!

Laatst gewijzigd
Sunrider

'@fenna, daar ist ie al, Giacomo Berlato in de kopgroep. Gunstig voor jou denk ik. Later krijgen ze wind tegen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Rick Zabel is vandaag 17de geworden geloof ik, die heb ik in 1 van mijn budgetteams. Nog steeds 4x de nul bij het gewone Giro spel!

fenna

En ik heb ook nog steeds de nul maar wat vond ik het spannend je beleefd een wedstrijd echt op een andere manier

Sunrider

'@fenna,ja dan zit je hem te knijpen ;) In ieder geval weer de nul gehouden. In de subleague van het budget spel zijn we wel erg ver naar beneden gedonderd. :D

pirazzi

Ook al waren Berlato en Tjallingii in de kopgroep, toch heb ik niet in de piepzak gezeten omdat het bijna 100% zeker een massasprint zou worden, anders krijgt Kittel geen even odds bij de wedkantoren. Voor de zogenaamde overgangsetappes ben ik meer bevreesd dat een kopgroep het wel volhoudt tot de finish.

fenna

Mij eerste 0 punten wedstrijd ging zo: Goh, wat leuk Berlato in kopgroep< gaat hij toch niet halen>,Zo kopgroep samen,ehBerlato rijdt daar nog en hij loopt uit,oortjes doen het toch wel ze zijn hem toch niet vergeten,gelukkig ze gaan sprinten,zie ik nou nog een oranje shirt zou toch wel Grosu zijn,toch?,procycling kijken,Amador wat doet die daar nou ?,gelukkig het is Grosu<14>.
Ik wou dat ik meer nul punten teams gemaakt had zelfs de "saaie"wedstrijden worden spannend.Wat is het langste dat jij de nul heb gehouden,pirazzi?

LyndaLid

Voor mn budget team wel zuur dat Kittel zó vroeg afstapt.. Ik ging toch wel van ten minste drie sprintritten uit, nu loop je wel veel punten mis straks vergeleken met een Démare of Modolo. Alhoewel je bij die eerste nooit zeker wint of ie daadwerkelijk mee zal sprinten...

Edit: Heb wel Trentin in mn budgetteam, maar die zie ik sowieso meer op de moeilijkere finishes punten pakken. Zoals etappe 4 of 5 straks.

Voor mn echte Zweeler teams is het natuurlijk wel lekker dat je je eerste wissel al krijgt, die maken vaak sneller het verschil dan je basis. Hoewel ook daar ik behoorlijk baal dat ik maar 1 keer Démare heb.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Ja lijkt mij wel wat voor de Tour, vooral om de Tour ook een beetje anders te volgen voor de verandering.
@LyndaLid, zullen het er veel zijn die Kittel niet hebben? In de budget teams houd ik 5 sprinters over, moet genoeg zijn. Vanaf dinsdag gaat er trouwens anders gesprint/gekoerst worden, meer heuvels en oplopende aankomsten.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Daarom heb ik Kittel niet genomen in dat ene budgetteam. Om op de vraag van fenna terug te komen, heb even mijn geschiedenis bij Zweeler bekeken en in de Giro van 2013 had ik een nulpuntenteam dat in etappe 5 9 punten kreeg omdat Marco Coledan twaalfde werd. In totaal heeft dat team 80 punten gehaald met nog 35 voor Adam Hansen die een etappe won.

LyndaLid

Ik heb een keer in de Tour (drie jaar geleden ofzo) tot etappe 17/18 op nul punten gestaan. Dan wordt het idd erg spannend! Maar in de Giro is het bijna niet te doen..

Wat betreft Kittel: Ja ik blijf het het waard vinden om hem gespeeld te hebben, ook door zijn proloog punten. Bij andere sprinters moet je toch meer afwachten waar ze finishen en bij Kittel weet je het bijna zeker. Met Colbrelli, Battaglin, Ulissi en dat soort mannen zit ik voor de "andere" sprints wel goed. Ook Ewan trouwens om die reden, en verder heb ik gewoon sterke klassementsmannen, die gaan het verschil maken (als die FDJ trein niet té goed blijft presteren).

pirazzi

Peraud exit, had hem wel 2x in budgetteams maar daar zijn geen wissels.

Gelegevaar

Het gaat momenteel in dit topic vooral over het Girospel, is het niet handiger om dan per ronde een nieuw topic te openen?

bbflood1

Hallo Gelegevaar. Als het aan mij ligt laten we het zo. Zo heel veel wordt er hier toch niet gepost?

1 2 ... 31 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.