Dat valt denk ik wel mee Noud, er zijn "maar" 69 mensen die Roelandts hebben. En heel veel daarvan zijn sprintteams. Er zijn denk ik sowieso veel teams die te veel op rappe mannen hebben gefocust, waar juist enorm veel punten vergeven gaan worden aan de klassementsmannen.
Moet wel zeggen dat Roelandts komende twee etappes even moet dimmen, geen top 5 is genoeg.
Ik denk dat het gewoon lastig gaat worden LyndaLid haha.
Zo'n team dat nu bijvoorbeeld 64ste staat zonder Sagan rijdt hier bijvoorbeeld ook gewoon met Izagirre, Costa, Thomas, Kelderman, Konig en nog wat andere rond. Zo zijn er wel meer teams te vinden die dus met Roelandts rondrijden en toch nog een heel aantal klassementsmannen hebben.
Roelandts gaat mee blijven sprinten de komende etappes, en waarschijnlijk 100 punten scoren ofzo. Een renner in de E categorie die zoveel scoort kun je bijna niet meer compenseren.
Het verbaasd mij overigens echt dat Latour zo weinig is gekozen....
Ik denk ook dat het heel lastig gaat worden hoor haha, maar ik denk niet dat de 3 tickets straks allemaal naar teams gaan die Roelandts hebben. Er komt echt nog zo veel aan!
Je hebt overigens wel gelijk met dat team. Maar die gaat in de tijdrit weer enorm verliezen op mij (of soortgelijke teams), en heeft ook bergop alleen Costa, Atapuma en Péraud tegenover Barguil, Van Garderen, Dombrowski, Sanchez en Talansky.
Om er even een cliché tegenaan te gooien: Het kan nog alle kanten op ;)
Mijn teams zijn vrijwel gelijk aan elkaar en komen overeen met jouw team zonder Sagan die ik wel in alle teams heb. Ik heb naast de top die jij opnoemt ook Peraud maar geen König en Dombrowski. Ik hoop dat Matthews en Gaviria of van Poppel na woensdag uitstappen, dan komen pas Barguil en Lopez in mijn teams.
Aardig gestegen in de diverse spellen, @ Edjahh, klein prijsje, gefeliciteerd. De subleague staat nu op 3.
Lobato en Lammertink eruit, had ik in verschillende teams, daar komt voor mij nu Barguil in de plaats.
Het wielerflits team in het 2e jaarspel staat strak bovenaan. Mijn 3 teams vullen de 3 onderste plaatsen :D
Wat is die Roelandts lekker bezig zeg. Ik heb een team met maar 4 sprinters, en Roelandts zit daar bij. Staat nu al voorin, met 10 klimmers in de basis :). Ben benieuwd wat dat gaat geven straks. Alleen Albasini heb ik nergens gespeeld, dacht dat hij alleen in dienst van Matthews zou gaan rijden. Had vandaag ook wel een sprint verwacht.
@Pirazzi. Hoe bedenk je het om Richeze als eerste wissel te nemen in een algemeen team :D . Of wist je van te voren dat Gaviria ging vallen? Het pakt iig goed voor je uit.
De grootste vervalsing met tijdritten krijg je als het eerste deel van het peloton een droog wegdek heeft en de favorieten regen omstandigheden kennen. Er is ook niets aan te doen want de weersvoorspellingen geven geen of te laat een gedetailleerd beeld. Ik had in 1 RtD team Roelandts opgesteld maar toch maar vervangen door Lampaerts helaas.
2de helft van het jaar spel gaat met een 15de plaats tot nu toe boven verwachting goed.
Met name omdat ik vooral dacht in het sprinten gigantisch sterk te zijn, en niet per se in de AK's met:
Kittel, Greipel, Kristoff, Van Avermaert, Sagan, Bouhanni, Demare, Cavendish, Gaviria, Groenewegen, Coquard, Bonifazio & Matthews
Maar in de ronde van Zwitserland verwacht ik toch ook nog wel wat AK punten met:
Thomas, Rui Costa, I. Izaggire, Latour & Lopez Moreno
Ik zit met Barguil, Costa, Frank, Kelderman, Thomas, Izagirre, van Garderen, Latour & Spilak op zich ook niet slecht op dat vlak, maar denk dat ik daar ook niet super veel kan goed maken behalve met Latour, van wie ik echt heel veel verwacht..
M.A. Lopez Moreno is mijn eerste wissel (Was eerst Gesink), dan zou ik op 10 klimmers komen, dus dat zou niet verkeerd zijn. Dus hopelijk stapt Gaviria of van Poppel uit. Mijn 2de wissel die erin kan komen is Castroviejo, die mag er zeker rond de tijdrit ook wel in komen. :)
Edit: Ik zie dat in de top van het klassement toch ook Barguil, Spilak, Frank en zelfs Kelderman regelmatig niet in de teams zitten, of er nog in moeten komen. Dan is het misschien wel gunstig als er geen wissel in komen voorlopig, al moet Lopez dan niet te goed presteren haha. Alles op Latour! :P
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.