Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 49 ... 68 69
Laatste man

Ah oke ;). Dan moeten we hopen op 1 deelnemer.

Sunrider

De ZLM E catagorie vind ik lastig om te kiezen. Veel onbekende renners ook. Ik kwam met Dries de Bondt op te proppen maar die is verwijderd van de startlijst maar staat nog wel in de keuze lijst. Enfin, dan maar Pozzato naast de 5 world tour renners. ;)

Laatst gewijzigd
Edjahh

Bedankt voor de tip Sunrider, ik had ook de Bondt.

Zal hem nog even wisselen. En opzich zitten er best wel interessante keuzes tussen de E'rs.

Sunrider

Ja Edjahh maar ik kom toch uit bij de bekende renners.
In de Tour de Suisse zijn er intussen een aantal renners afgestapt waarschijnlijk als gevolg van de valpartij, maar nog niet diegene die ik in mijn team heb.

Edjahh

Ja, kunt de halve EQS ploeg opstellen... Heb daar alleen niet voor gekozen. Zitten bij mijn E keuzes maar 2 renners die standaard World Tour rijden.

Sunrider

Ik heb 2 teams en in de E cat. slechts 1 EQS renner, wel interessant om morgen te zien welke renners anderen hebben. hier nu al 21.00 uur.

Laatste man

Wellicht in de omschrijving ook het wachtwoord zetten? 4 man nog steeds..

Sunrider

Proberen Laatste man, wie weet.

LyndaLid

Haha bij mn RtD Atapuma en Latour gewisseld voor Talansky en SammieS... Score, maar niet heus :) Talansky pakt nog wel wat tijdritpunten, maar met name Atapuma is balen. Latour was niet de sterkste klimmer en kan niet meer zomaar wegrijden nu, dus die pakt niet meer de volle buit.

Edjahh

'@Sunrider ik zal over een paar minuten mijn team hier ook wel even delen ;)

Edjahh

Team voor de ZLM:

1 Kittel, Marcel A
2 Drucker, Jempy B
3 Groenewegen, Dylan B
4 Aert, Wout van C
5 Dehaes, Kenny C
6 Dupont, Timothy C
7 Phinney, Taylor C
8 Andersen, Søren Kragh D
9 Boonen, Tom D
10 Kluge, Roger D
11 Küng, Stefan D
12 Terpstra, Niki D
13 Vermeltfoort, Coen D
14 Zabel, Rick D
15 Bille, Gaëtan E
16 Jõeäär, Gert E
17 Merlier, Tim E
18 Pozzato, Filippo E
19 Tanner, David E
20 Vanmarcke, Sep E

Noud89

Latour gaat er in de etappe naar Solden nog wel doorheen zakken. Heeft op die klimmen over het algemeen de macht nog niet. Heeft wel een prima eindschot in de benen, en belangrijker, het geduld om niet op iedere tempo versnelling te reageren.

pirazzi

Ronde van Zwitserland nog 7de in het AK, Jasper stijgt naar plek 1! Mochten we eerste blijven in het subleaguesklassement dan is er een prijs van € 25,00 dus € 5,00 per eerste 5.
Voor de ZLM tour had ik geen tijd, tot 16.30 uur gewerkt vandaag en maak ook liever een team zonder de beperkingen van de groepen.

Edjahh

ignore xD

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

'@de laatste man : volgens mij kun je geen tekst meer aanpassen na het aanmaken, anders had ik vanmiddag het wachtwoord nog wel in de omschr gezet ;-)
Gelukkig heeft zich nog een 5e deelnemer ingeschreven. Tellen we tenminste mee!
Succes allen!

pirazzi

Dank voor de gelukwensen, weet verder niet wat je met ignore xD wil zeggen!

Noud89

Oei, het niet finished van van Poppel is toch wel lekker hoor. Nu Lopez Moreno erbij gekregen in het deposit spel.

Sta 15de, en met Barguil, Costa, Frank, Kelderman, Thomas, Izagirre, van Garderen, Latour, M.A Lopez Moreno & Spilak toch heel wat leuke renners voor de komende etappes.

pirazzi

Dat ziet er goed uit Noud, de prijzen voor het deposit spel ligt met € 1.500,00 ook wat hoger dan het gewone Tour de Suisse spel, € 1.313,00.

LyndaLid

'@ noud

Ik heb dezelfde renners, maar nog Talansky erbij. Sta echter al een heel eind achter...

@ sunrider

Wat heb jij ingevuld bij het 2e periode spel haha, je staat met al je drie teams laatste... Hoe kan dat? ;)

Matisz

Damn lopez en scarponi eerste wissels dus geen punten voor deze anders had het lekker geweest. Ik sta niet slecht maar verwacht eerlijk gezegd niet zoveel van de Tour de Suisse voor mezelf.

Het is me opgevallen dat onze subleagues het zeer goed doen. Houden zo ;)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Als je op de naam Sunrider klikt kun je zijn opstelling zien. Overigens staat hij wel laatste in onze subleague maar in het algemeen klassement is de laatste nummer 478, Sunrider's slechtste staat 443ste. :)

Gelegevaar

Team ZLM:

Kittel
Drucker
Groenewegen
Andersen, Soren Kragh
Zanotti
Looij
Vliegen
Tusveld
Vermeulen
Ariesen
Budding
Van Aert
Dupont
Marcato
Vermeltfoort
Venturini
VanSpeybrouck
Meijers
DeHaes
Fedi

EDIT: begint goed. Voorlopig de rode lantaarn in het spel. ;-)

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Ik was al blij toen ik Latour als 8e nog aan het groepje zag hangen, maar dat ie er op het laatst nog een 3e plaats uitsleept is helemaal geweldig natuurlijk. Nu alleen nog hopen dat één van die sprinters er de snel brui aan geeft, zodat ik Lopez er nog bij krijg.

Wat staat die subleague van de 2e periode trouwens een straatlengte voor op de rest. Ik sta 62e, en nog niet eens bij de beste 5 van de subleague :)

Edjahh

'@Pirazzi ik typte iets om vervolgens te realiseren dat het volkomen nergens op sloeg, toen was het echter al te laat en had ik al op enter gedrukt.

Toen maar even aangepast ;)

Noud89

'@Lyndalid

Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat Talansky die 40 punten verschil tussen ons goed gaat maken nog he. En dan hebben we ook nog een andere winnaar. ;)

1 2 ... 49 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.