Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 51 ... 68 69
Noud89

Nog een wissel en ik krijg Talansky erbij. Nu heb ik Castroviejo erbij, hopen dat die in de tijdrit wat kan, maar ik snap mijn keuze daar eigenlijk niet. :P

Die Jauregui is overigens een prima renner. Doet veel trainingsritjes met..... Latour. :P

Laatst gewijzigd
pirazzi

Hoppa Richeze tweede in een bergetappe. :D

Noud89

Gaviria of Stuyven moet maar even snel uit stappen haha, dan krijg ik Talansky erbij. :P

Sunrider

Scoort die dekselse @pirazzi weer een berg onverwachte punten, geen kruit tegen gewassen! ;)

Laatst gewijzigd
Laatste man

Haha Richeze is wel een topactie inderdaad. Howard gelukkig in de punten in de ZLM (beetje m'n eigen keuze verzachten).

Sunrider

Wel 1 euro rijker in het dagspel.....

Laatst gewijzigd
pirazzi

Geen kruid tegen gewassen. :) Jasper blijft nog wel 3 punten voorsprong houden, denk niet dat Richeze morgen dit kunststukje herhaalt want het was hem vandaag om de puntentrui te doen. Niemand heeft Richeze trouwens als winnaar van het puntenklassement gekozen en Thomas gaat waarschijnlijk ook niet winnen dus dat worden 0 punten voor de winnaarsvoorspellingen bij de meeste teams.

LyndaLid

Haha 2 wielerflitsers op 1 en 2 in Zwitserland! Subleague ook duidelijk weer bovenaan, doe zelf ook mee aan de punten en prijzen nu. Kan alleen nog maar verder stijgen! :)

Ook in het Deposit spel lekker aan het stijgen, maar die vluchtgroepen moeten ff kappen haha!

Richeze..... Hoe krijg je het voor elkaar Pirazzi :D

HF2013

König al in het spel en Latour als laatste reserve is iets wat ik mezelf mag aanrekenen.
Als Kiryienka in de tijdrit nog iets laat zien, ben ik redelijk tevreden.

In ZLM zit ik helaas in een andere subleague. Zat me in Letland te vervelen en heb heel snel een teampje gemaakt.

Edjahh

Ik ben 1 van de 11 mensen die Kelderman als winnaar heeeft in Zwitserland, wie weet dat dat er net voor gaat zorgen dat ik nog in het geld eindig straks :)

pirazzi

Richeze….. Hoe krijg je het voor elkaar Pirazzi :D
Als het even kan neem ik 2 renners van dezelfde ploeg zoals G. Thomas en D. van Poppel maar bij Etixx was er geen serieuze kandidaat voor het algemeen klassement (P. Vakoc staat nu 18de) dus dan maar twee sprinters genomen.
Eigenlijk had ik meer gerekend op een paar top 20 plekken van Richeze als lead-out voor Gaviria maar door de val van Gaviria in de eerste etappe mocht Richeze voor zichzelf sprinten. Daardoor kwam hij ook hoog in het puntenklassement te staan met als toetje het veroveren van de puntentrui gisteren door in de ontsnapping mee te gaan voor de tussensprints en uiteindelijk zelfs tweede te worden achter Weening.

HF2013

'@Edjahh: ik ben helaas bang van niet.

Ik mag wel weer eens scoren bij Zweeler. Volgens mij zijn mijn winsten steeds in etappeploegen geweest bij een tijdrit. Morgen misschien maar weer eens een etappeteam maken dan.

MrSpeckNeck

Lekker aan het stijgen in Zwitserland, 21e nu.
Lekker aan het stijgen in Route du Sud, 21e nu.

Toeval bestaat niet.

HF2013

Wielerflits heeft ze weer een poepje laten ruiken in Zwitserland. Helaas hoor ik niet bij de toppers. Met name Kiryienka en König zijn tegengevallen in m'n team. Gavaria trouwens ook, maar dat kan gebeuren bij een sprinter. Ipv König toch 'gewoon' voor Talansky moeten gaan. Kiryienka had ik ivm de twee tijdritten. Die tweede tijdrit viel hij me erg tegen.

Laatste man

Jaarspel: 1e in het Rondespel, 19e in het Jaarspel (8e in Suisse jaarspel), 4e met subleage Jaarspel (oude sub).
Budget: 173 (team 2) en 455 (team 2). Team 2 betere scores.
2e Jaarspel: 4e en 42e. Subleague fantastisch (4 teams in de top 10)!!

Best leuk dat Rondje in Zwitserland ;)

Sunrider top in ZLM!

Laatst gewijzigd
LyndaLid

4 teams van onze subleague in de top 10 van het 2e periode spel hahaha, dat is echt te gek!

Sunrider

Iedereen die in de prijzen is gevallen gefeliciteerd! Jasper 1e in Zwitserland, top! Voor mijzelf was Zwitserland teleurstellend, paar kleine foutjes in de opstelling. Maar gelukkig scoorde ik leuk in de ZLM, 5e en 13e.
In het 2e jaarspel doet Wielerflits het niet onaardig :D

Nu op naar de Tour en met name de Budget spellen. In het gewone Tour spel speel ik met 1 misschien 2 teams en een 0 punten team zie ik nog geen brood in, toch even afwachten tot alle teams volledig zijn.

Laatst gewijzigd
Spaakje

Op de laatste dag nog even in de prijzen dankzij vooral Pantano en Dombrowski, had het niet meer verwacht! Jasper gefeliciteerd met de eerste plaats!
Heb me ook ingeschreven in een van de subleagues voor de Tour.
Hoe werkt dat jaarspel eigenlijk waar jullie het over hebben? Is dat een soort AK van alle rondes waar je aan mee kan doen?

FaasjeWilkes

Bedankt. Er kwamen op het laatst nog 2 teams heel dichtbij met Pantano en Chernetchkii, maar die kon ik gelukkig nog net achter me houden.

@Spaakje. Jaarspel gaat inderdaad over meerdere rondes en eendagswedstrijden. In januari moet je je teams daarvoor al maken, en loopt tot oktober.

Dan heb je ook nog het 2e periode spel, die begon eerder deze maand met de dauphine en eindigt gelijk met het Jaarspel.

Laatst gewijzigd
Matisz

'@Jasper en andere winnaars
Gefeliciteerd!! Altijd leuk als iemand van ons een prijs pakt

Edjahh

Niet wielrennen gerelateerd maar wel Zweeler gerelateerd, nu de groepsfase van het EK bijna afgelopen is sta ik momenteel met mijn enige team in het Zweeler Euro 2016 (Start to Finish) spel momenteel 8ste. Niet onaardig dacht ik zo. :)

Wat betreft Tour wil ik met veeeel teams spelen. Sowieso in het normale spel 2 teams + een 0 punten team.

Ook in de budget spellen wil ik iig één team maken. :)

Sunrider

Leuk Edjahh, ik volg dat spel niet maar succes. Wat dacht je van van de Tour de France Majorleague? :D Wel 2 gewone en 2 RtD budget teams voor mij.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Er zijn nog maar 2 plekken beschikbaar in de wielerflits subleague wat een sterke bezetting heeft. Dat wordt een leuke tweestrijd ook tussen de 2 wielerflits subleagues. Wachtwoord = WFteam1

Wanneer het budgetspel geopend wordt, maak ik daarvoor ook snel een subleague aan of iemand moet mij voor zijn. ;)

Laatst gewijzigd
Edjahh

'@Sunrider de Major League is mij net even te gortig. RtD doe ik waarschijnlijk ook één team ;)

Edjahh

Geklommen naar plek 5 nu de poulefase erop zit!

Gaat lekker in het EK spel :)

1 2 ... 51 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.