Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 54 ... 68 69
pirazzi

Die 12 teams kon ik betalen van mijn winst in de Giro! :) Nog ruim 3 uur de tijd maar ik heb genoeg gewijzigd volgens mij. 45 teams mag, dan kun je in theorie alle 198 renners gebruiken maar de kans dat je daarmee alle prijzen wint is ook niet erg groot.

Sunrider

'@pirazzi, ha ha, ja ik ook genoeg gewisseld. Vorig jaar deed ik voor het eerst mee met een team, ik eindigde 3000ste maar won wel 2x een kleine dagprijs. Nu ik een ervaren gokker geworden ben, snel gegaan, heb ik mijn ambities bijgesteld tot tenminste de top 100 met tenminste 3 teams in de verschillende spelsoorten. Ik heb 11 teams maar slechts 3 in het 15 + 5 spel, ik had ook nog wat winst staan. Nog even en we kunnen.

Laatste man

Site werkt niet mee. Vrees dat ik geen Tour speel. Kan niet wisselen, steeds uitgelogd en kan niet betalen.

Top..

Laatst gewijzigd
Edjahh

'@LM dacht dat het aan mij pc lag. Maar de website is enorm traag, ook hier.

Nog wel een 0 punten team weten in elkaar te flansen en betalen :)

pirazzi

Gelukkig heb ik een paar dagen geleden alle teams al betaald. Zweeler is idd onbereikbaar nu, drukte?
Eigenlijk wilde ik nog een team met "aanvallers" maken zoals Gallopin, Nibali, Pantano. Die heb ik weinig tot niet gespeeld in de normale teams. Maar als het niet gaat vanwege het niet op Zweeler kunnen komen, dan maar niet.

Sunrider

Ja, zie wat er bedoeld wordt, start hier ook helemaal niet op. Hoop niet dat het een hack is. Overbelast zal minder erg zijn, komt er vast een verlenging tot halverwege de 1e rit of zo. Maar vorig jaar waren er toch ook zoveel deelnemers. Ik had alles al betaald trouwens.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Wilde ook nog een budget RtD team maken, maar laat zo maar zitten inderdaad.

5 normale teams (1 nulpunten team), 1 budget team en 3 RtD teams. Let the games begin!!

Veel ingezet op Coquard, Hagen, Alaphilippe, Barguil en Daniel Martin. Buiten de écht standaard namen.

FaasjeWilkes

Gelukkig nog net op tijd kunnen betalen. Ik betaal altijd laat, kan ik eventueel nog een team verwijderen als ik er niet tevreden over ben. Heb weer is vol ingezet, met 4 algemene teams en 8 dagteams, en 4 RTD teams en 1 budgetteam. Voor het eerst ooit speel ik vol op Daniel Martin in mijn algemene teams. Vond hem altijd net te licht om te spelen in algemene teams vanwege zijn wisselvalligheid. Maar hij is wat afgevallen en lijkt wat constanter geworden te zijn bergop. Daarnaast heeft hij het voordeel ten opzichte van bijvoorbeeld Van Garderen en Mollema dat hij sneller een uitschieter zal hebben. Blijft wel kwetsbaar qua gezondheid, ik hoop dat hij bij tegenslag wat dat betreft dan ook maar afstapt, en niet op halve kracht blijft doorrijden.

Qua sprinters een paar keer Groenewegen gespeeld vanwege de grote kans op vroeg uitvallen. Cavendish zal ook wel vroeger afstappen, die heb ik dan ook overal. Matthews maar 1 keer gespeeld, te weinig kansen, al zie ik hem wel een etappe winnen. Dat is wel een gevaarlijke, als hij besluit om toch mee te doen in vlakke sprints dan kan je hem er maar beter bij hebben. Maar ik durf dan toch iets meer te vertrouwen op Van Avermaet wat dat betreft.

Een interessante discussie trouwens over die meest gekozen renners percentages. Ik ben het er mee eens, dat hoef je niet zo duidelijk in beeld te brengen. Dan liever bij de statistieken. Nog liever helemaal weglaten wat mij betreft, maar ik snap de belangen van zweeler in deze om zoveel mogelijk deelnemers te trekken.

Succes iedereen deze Tour! Ik hoop dat we het weer goed doen in de verschillende subleagues.

pirazzi

Dankjewel, ook succes! De laatste keer dat ik keek zag ik o.a. bij Gatto en Kiserlovski 0% staan, dat zal wel zijn omdat ze te weinig scoren om in een normaal team te komen en te veel voor een nulpunten team, vandaar dat niemand of bijna niemand ze kiest.

robotour

Zweeler heeft haar/zijn zaakjes niet goed voor mekaar hedenmorgen. Er is nu een piek met inloggen en je komt haast niet op of door de site.
Hopelijk kunnen ze dit probleem snel oplossen voor de deadline.

Poeksel

Het hoeft niet per se aan Zweeler zelf te liggen. Goede kans zelfs dat ze er zelf niets aan kunnen doen.

Bassieb

Dit is wel heel storend.. Zo zie je maar dat je niet last minute je teams moet maken...

Sunrider

Ik kom er wel weer op maar inloggen is nog een probleem, er wordt aan gewerkt schijnbaar. Misschien werkt het beter vanuit Nederland.

Laatst gewijzigd
Bassieb

Ik had net mn teams af, plus wat wijzigingen in de teams die ik al af had. Maar hij heeft ze niet opgeslagen. Dat ze maar eens opschieten;)

Roelie007

Deadline verlengd naar 14.30 als ik t goed zie
Hier zelfde probleem niet kunnen inloggen etc etc

ivo001

Als ik lees hoeveel teams de WF leden hier hebben aangemaakt denk ik dat de hele top 100 zo ongeveer door WF bezet gaat worden...
Maakt mijn kansen met 1 team er niet beter op.

Sunrider

De tour is begonnen....... Succes allemaal!

ivo001

Ik zie overigens dat in subleague 1 van WF Laatste man en Noud89 hun teams nog niet betaald hebben.

Hoe werkt het trouwens met de subleague? Doen al je teams mee, of moet je 1 specifiek team selecteren? Zo heb ik namelijk 1 AK team, 1 sprint team en 1 berg team.

Edit:
e neemt altijd deel als speler aan een subleague, dus al je teams gemaakt voor een spel zullen mee doen in de subleague waar je bent aangemeld.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Kun jij wel gewoon op Zweeler komen dan ivo001?

ivo001

Met een beetje refreshen en traag ladende pagina's kom ik er wel op ja.

Sunrider

'@Ivo, Maar alleen het beste team telt mee.
Ik kom er nu weer in en kan inloggen maar het gaat nog wel wat traag.
edit: Nog niet geheel hersteld, een en ander loopt door elkaar of valt weg.

Laatst gewijzigd
Matisz

Ik heb slechts twee teams gemaakt in het (15+5) spel. Mijn buurman heeft ook een team. Ben vrij tevreden en zie wel hoe ver ik kom. Toch speel ik dit jaar meer mee voor het plezier. Ik verwacht niet echt in de prijzen te vallen. Ik vind dat er te veel dezelfde renners gekozen worden waardoor je verplicht bent om mee te gaan met de groep. In de grote rondes Giro, Tour en Vuelta wordt zweeler een slachtoffer van zijn eigen succes. Het leukste vind ik persoonlijk de wielerjaarspellen, de rondes van 1 week en uiteraard het voorjaarsklassiekerspel.

Niettemin, succes iedereen!!!!

fenna

ik kan niet inloggen en moet nu echt weg dus speel mee met 1 gewoon en 1 0 punten team,jammer.

HF2013

Ik moet mezelf tot de orde roepen, want ik blijf teams aan het maken.
Ik heb nu nog een 2e allround-team in het 15+5-spel gemaakt en ga toch een keer voor een 0-puntenteam.
Door dat 0-puntenspel zou ik de nodige spanning moeten hebben in de vluchtersetappes en zie ik af van een aanvallers-team.

pirazzi

Heeft iedereen in beide subleagues op tijd hun teams kunnen betalen dan? Waarschijnlijk regionale verschillen in de bereikbaarheid van Zweeler.

1 2 ... 54 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.