Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 55 ... 68 69
LyndaLid

Ik heb gisteren al alles betaald.

Vandaag helaas niet kijken, balen als het dan waaiers worden..!

Matisz

Overigens ik raak niet meer op zweeler. Hopelijk raakt het snel opgelost.

@ll ik hoop uiteraard wel op waaiers :D

Laatste man

Geen Tour voor mij. Al m'n teams zijn net verwijderd en kon de hele ochtend niks. Subleague 1 is maar met 7..

Succes.

ivo001

Mijn 15+5 team voor het klassement is uiteindelijk dit geworden:
http://imgur.com/MawiPCb
Vond het trouwens erg moeilijk om de winnaar van het ploegenklassement te voorspellen. In mijn ogen zijn daar wel 5 kanshebbers voor:
Movistar (Quintana/Valverde/Moreno/Izagiurre)
Astana (Aru/Nibali/Rosa/Fuglsang)
Tinkoff (Contador/Majka/Kreuziger)
BMC (Porte/van Garderen/Caruso)
Sky (Froome/Landa/Henao/Poels/Nieve/Thomas)

Verder nog een etappe 1 teampje samengesteld:
http://imgur.com/UhjtlwI

pirazzi

Jammer Laatste man. In het Zweeler nieuws wordt er trouwens summier wat over gezegd:


11:59
ZWEELER OFF LINE
We hebben een probleem met de database en daar wordt nu hard aan gewerkt om deze weer aan de praat te krijgen.

De TDF spellen zullen later starten om iedereen de lans te geven zijn team te maken, te betalen of aan te passen.

De startijden worden nu 14.30 uur!

Excuses voor het ongemak!

Zweeler

pirazzi

Gelukkig geen Gregory Henderson gekozen in 1 van mijn nulpunten teams, is Marcel Sieberg geworden.
Helaas wel Albert Timmer maar die staat ook derde wissel in 1 team. Dus 2 van de 3 vallen al af.

Laatst gewijzigd
Edjahh

Ja mijn enige 0 punten team bevatte ook Timmer. Kut zeg xD

HF2013

Haha, hier ook 1 etappe lol gehad met dat 0-puntenspel.
Verder ook Cav niet in alle teams.
En nu afwachten welke slachtoffers die valpartijen eisen.

Spaakje

Gelijk een prijsje in de eerste etappe om het drama van vanochtend enigszins te verzachten. Kreeg de nulteams er niet meer in, maar dat was maar goed ook met deze uitslag :).

Edjahh

Man man, Zweeler alweer beroerd te bereiken. Mag hopen dat dat tijdens de Tour nog gaat verbeteren.

Ze hebben duidelijk moeite met het vele verkeer op de website.

Sunrider

Laporte, wie kent hem niet? Heb hem in al mijn budget teams. Daarentegen Cavendish niet, maar ik speel de top 3 en dan de goedkope sprinters klasse waarin ook nog Enger en soms Theuns. Timmer 19e. zat bij Degenkolb en voor de valpartij. Wel jammer voor de nul punters onder ons.
Ook Scorito is uit de lucht vanwege server problemen.

Laatst gewijzigd
Nickoz

De kop is er af. De site werkt echt belabberd, hopelijk wordt dat nog beter inderdaad.

Wel tevreden met de uitslag, zonde van die valpartij. Gelukkig geen Bennet in m'n teams opgenomen.

Zwieler

Hallo allemaal,

Wij lezen veel mee, maar posten bar weinig. Is ook niet nodig want er is genoeg enthousiasme voor de spellen (en de kritieken nemen we ook mee natuurlijk). Helaas heeft Zweeler een dramatische dag achter de rug, zoals de meeste gemerkt hebben. Niet omdat het zo extreem druk was, maar door een ordinaire programmeerfout in 1 van onze upgrades van de laatste weken. We waren om 10.30 uur niet meer in staat om het tij te keren. Nu is de site weer hersteld en zijn we op zoek naar het stukje programmeercode die ons deze ellende heeft bezorgd.

Onze excuses aan iedereen die geen teams meer heeft kunnen maken vanaf 10.30 uur, of zijn teams niet heeft kunnen betalen!

Zweeler

HF2013

Afgezien van de teleurstelling met m'n 0-punten-team, ben ik nog niet zo ontevreden. In het budgetteam mik ik nadrukkelijk op de klassementsmannen. Punten voor Barguil en een 11e plaats van Enger zijn alvast leuk meegenomen. Jammer, voor de punten, dat Cavendisch iets doet wat ik niet had verwacht, maar op één of andere manier gun ik het hem nog ook na het zien van het interview en zijn blijdschap. Had in het verleden z'n vervelende trekjes, maar die horen wellicht ook bij een echte winnaar.

Gisteren nog lang gepuzzeld en wat goedkopere renners gewisseld. Ivm budget toch Soupe gekozen ipv Laporte. Dat is vandaag even slikken, maar kreeg hem er echt niet in.
Had ook een tijd Van den Broeck in de hoop op een verrassing, maar er toch weer uit gehaald voor Sepulveda. Dat is zo'n wissel, die me eventueel nog lang bij blijft als één van beiden het veel beter doet dan de ander.

Verder had ik Richeze voor deze prijs al heel snel in m'n team gefietst in de hoop dat hij eventuele sprints waar Kittel niet bij zit, wordt uitgespeeld. Dat kan dan een hele leuke aankoop zijn voor EUR 3.3m

De keuze Froome, Quintana, Contador is in het voordeel van Froome uitgevallen ivm zijn betere tijdrit tov Quintana.

Iemand die ik in andere spellen wel veelvuldig heb gekozen, maar die ik hier te duur vond, is Daniel Martin.

pirazzi

Van Laporte en Soupe hadden we kunnen weten want die werden vorig jaar in etappe 21 twaalfde en dertiende toen Bouhanni ook al afgestapt was.

Sunrider

'@Zwieler, aardig om even het probleem aan te geven hier, niet dat onze Laatste man er blijer van zal worden ;)
In de latere jaren van mijn arbeidzaam leven was het testen van nieuwe upgrades in het automatiseringsteam ook een van mijn taken. Als er dan toch een fout door glipte was de paniek groot en de kritiek van de gebruikers soms niet mals maar door de complexiteit van bepaalde programma's en de noodzaak binnen een bepaalde tijd live te gaan bijna onvermijdelijk. Het blijft mensenwerk en van mijn kant dus alle begrip.

edit: Waarschijnlijk wordt er 's nachts nog aan het programma gesleuteld (ik leef in een andere tijdzone) maar er zijn bij het bekijken van de resultaten nog enkele onvolkomenheden.

Laatst gewijzigd
Sunrider

'@pirazzi, ik las ergens dat Cofidis voor Laporte zou gaan, een nog jonge renner met sprintvermogen. Soupe krijgt mogelijk ook nog wel kansen maar is ervaren in de rol die hij ook voor Bouhanni vervult. Naast kopman Navarro heeft Jeannesson een vrije rol dus die heb ik ook in mijn teams. Zag dat je aardig scoorde met je sprintteam in het 15 + 5 spel, zoals te verwachten hebben velen zo'n team gemaakt maar hopelijk ga je in de volgende sprint voor de winst.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Thnx Sunrider, dat had ik ook gehoord bij de ploegenpresentatie dus ik had Laporte en Soupe in dat team staan maar geruild voor Boasson Hagen en Sam Bennett geloof ik en die haalden geen resultaat door de valpartij.

fenna

En ook ik had timmer.....

pirazzi

Morkov had ik ook eerst, maar geruild. Wagner doet het goed, hij is de laatste aantrekker in de trein voor Groenewegen.

Nickoz

Toch wordt met iemand als Laporte wel een beetje het kaf van het koren gescheiden als ik dat mag stellen. Wie zich een beetje in had gelezen heeft kunnen zien dat toen Bouhanni niet mee kon, de kaart Laporte zou worden getrokken. Voorlopig betaalt dit zich wel uit (in het budgetspel slechts 2,6 mljn).
Nu maar afwachten, heel benieuwd naar vandaag. Verwacht veel van Alaphilippe, zie hem als voornaamste kandidaat om het Sagan vandaag moeilijk te maken.

@Zwieler Excuses aanvaard haha, ben zelf iemand die nooit tot het laatste moment wil wachten om problemen zoals deze voor mezelf te voorkomen.

LyndaLid

Laporte heb ik ook, en fijn dat Barguil en Alaphilippe nu al puntjes sprokkelen. Vooral Barguil doet dat bijna altijd, vandaar dat ik hem overal in de basis heb, en in het budgetspel.

Cavendish heb ik dus maar in één team! In het gewone spel, een team met voor vandaag Sagan, Coquard, Matthews, Alaphilippe, Barguil, Hagen, Martin, Valverde, Bardet en Froome. Zou een stap naar de top moeten kunnen worden... Daar staan veel van mn klimmers dus als wissels, maar écht klimmen doen we pas over een week.

Nulpuntenteam is meteen klaar haha. Niet Timmer, maar Rast doet mij de das om. Die man had al jaren geen top 20 meer gereden, en in de eerste etappe.. Bam!

Mijn budgetteam is overigens als volgt. Vind ik leuk om te posten, is er maar eentje dus dit wordt m ook voor de hele tour (15+5 is afwachten welke het beste wordt). Benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Froome
Sagan
Pinot
Bardet
Martin
Coquard
Barguil
Dumoulin
Alaphilippe
Boasson Hagen
Kelderman
Yates
Voeckler
Herrada
Slagter
Vichot
Buchmann
Richeze
Laporte
Edet

HF2013

'@LyndaLid; je hebt zo te zien nog eea aangepast na het uitvallen van Bouhanni (Edet+Laporte). Even kijken hoe Laporte het doet als de sprint niet ontregeld wordt.

Voeckler en Slagter verwacht ik weinig van, maar misschien straft die tweede deze uitspraak over 6 uur al af.

Herrada zou vandaag ook al iets kunnen laten zien, maar vond dat soort renners lastig ivm ploegenhierarchie en tactiek.

Martin ook een hele leuke voor vandaag. Vond hem zelf net te duur en daarvoor Mollema gekozen die ik verschillende keren goed zie finishen als ze met groepje van 10-15 man aankomen op vlak/dalend stuk na bergen.

LyndaLid

'@ hf

Voeckler rijdt dit jaar wel weer beter dan voorheen, en aan twee keer top 3-5 uit een ontsnapping heb je voor dat geld eigenlijk al genoeg. Slagter en Vichot zijn inderdaad voor aankomsten als vandaag, maar zullen ook wel in ontsnappingen zitten en dan zijn ze altijd rap natuurlijk. Herrada heb ik eigenlijk niet voor dit soort aankomsten, hoewel ie het wel kan. Mijn gedachtegang is dat ze bij Movistar altijd de knechten ook de ruimte geven om aan te vallen. Dan is het natuurlijk een hele gevaarlijke, net als de twee Izagirre's overigens.

Ik heb Buchmann over de dood gehypete Konrad genomen, want ik vind Buchmann een betere renner. Hopen dat dat blijkt ;)

Wie zijn jouw goedkope keuzes?

Sunrider

Eerst mijn 2 teams, reacties volgen.

1 Kittel, M.
2 Sagan, P.
3 Greipel, A.
4 Laporte, C.
5 Holst Enger, S.
6 Alaphilippe, J.
7 Richeze, M.
8 Aru, F.
9 Avermaet, G.
10 Bakelants, J.
11 Bardet, R.
12 Bonnet, W.
13 Dumoulin, T.
14 Grmay, T.
15 Jeannesson, A.
16 Martin, D.
17 Meintjes, L.
18 Pinot, T.
19 Vichot, A.
20 Yates, A.

2e team:

1 Kittel, M.
2 Sagan, P.
3 Greipel, A.
4 Laporte, C.
5 Bakelants, J.
6 Bonnet, W. 1.
7 Craddock, L.
8 Dumoulin, T.
9 Edet, N.
10 Froome, C.
11 Jeannesson, A.
12 Konrad, P.
13 Majka, R.
14 Mollema, B.
15 Petit, A.
16 Quintana, N.
17 Sepúlveda, E.
18 Vichot, A.
19 Yates, A.
20 Zakarin, I.

1 2 ... 55 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.