Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 58 ... 68 69
LyndaLid

Slechte dag, kan er niks anders van maken. Van Avermaet niet in mijn beste 15+5 team, wel die erachter.

In het budgetteam geen Van Avermaet, dan mis je al een hele hoop. Wel doen alle klimmers die ik daar heb het voorlopig naar behoren. Ook hoopvol is dat Slagter en Voeckler toch wel lekker lang mee gingen, wie weet kan die nog iets leuks gaan doen komend weekend.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Geen slechte dag voor mij. Klom weer behoorlijk in de meeste spellen. In het wielerjaarspel periode 2 sluip ik steeds verder omhoog, sta nu 9e in de subleague en verklein mijn achterstand beetje bij beetje, nadat ik lang de onderste 3 plaatsen bezette. Matisz staat hier nog steeds 2e in het klassement en Noud, Laatste man en pirazzi ook sterk!

@pirazzi, Goede renner die Huzarski daar gaan we nog meer van horen, gelukkig dat je die als reserve hebt.

Laatst gewijzigd
Matisz

'@Sunrider
Inderdaad in wielerjaarspel 2e ronde doe ik het voorlopig goed. Hopelijk doe ik zo voort. Mijn TdF ploegen verwacht ik niet zo veel van. Maar ik wens jullie uiteraard succes. LyndaLid en jijzelf doen het voorlopig goed en nog een paar anderen. Zoals ik reeds aangaf ik ben tegenwoordig tevreden als ik überhaupt is een koers met eigen ogen kan zien.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Hier ook geen Avermaet in beste 15+5 team, wel Valverde die nu niet meesprint helaas..balen

Sunrider

'@Edjahh, In de Ronde van Polen en in etappe 12 van de Tour de France kun je 3 tickets winnen voor de RtD voor €2,50. De kans op een ticket blijft klein maar daar waar je maar 1 ticket kunt winnen is de kans dat je eerste wordt het kleinst.

@Nickoz, Pauwels zal het zeker nog een keer proberen maar hij viel mij wel een beetje tegen. Het gaat een met ups en downs dit spel, in feite is een uitslag moeilijk te voorspellen zeker lang van te voren. Wat wel belangrijk is is de geluksfactor, hoop dat je daar wat meer van mee krijgt.

Gelegevaar

Ik had nog een euro liggen en heb in mijn lunchpauze een dagteam gemaakt:

Cavendish, Mark 17.2
Greipel, André 16.5
Groenewegen, Dylan 11.1
Theuns, Edward 9.3
McLay, Daniel 7.1
Laporte, Christophe 6.9
Alaphilippe, Julian 3.8
Hollenstein, Reto 1
Geschke, Simon 1
Lutsenko, Alexey 1.1

winnaar Greipel, André

Laatst gewijzigd
Nickoz

Het gaat van kwaad naar erger voor mij. Vrees dat dit een lastige Tour gaat worden voor m'n team.

Gelukkig beginnen eindelijk de bergen, wie weet is er weer wat hoop na zondag.

HF2013

'@LyndaLid: Mooi 15+5 team heb je toch ook. Je houdt gelijke tred met het sprint-team van Pirazzi en mij. Kan nog wat worden. Al zouden er idealiter misschien 1, 2 sprinters nu uit moeten stappen.

Edjahh

Gaat bij mij ook nog niet denderend in de verschillende Tourspellen.

Gelukkig lijkt het erop dat ik beter ben in het voorspellen van een EK, zoals het nu lijkt ga ik in zowel het Budget spel als in het Start to Finish spel top 10 eindigen wat in totaal zo´n 150eu zou moeten opleveren :)

Sunrider

Nog steeds geen uitvallers, ik heb gerekend op 9-10 klassementsrenners in de Pyreneeën maar heb er nu 7-8 in mijn 15 + 5 teams.
Voor vandaag nog geen ramp maar de volgende 2 etappes gaat me dat te veel punten kosten ben ik bang.

ivo001

Ik heb ook wel een uitvaller nodig denk ik. Had in een team Aru als eerste wissel.

robotour

In mijn Tour budgetspel zal veel afhangen hoe goed Barguil, Craddock, Meintjes, Sepulvelda, Pantano het in de bergetappes gaan doen t.o.v. Bardet, Rolland, Yates, Kelderman, Mollema, R. Costa. Tejay van Garderen versus Aru.

Jekke

In mijn budgetteam ontbreekt vooral Cavendish. Gekozen voor Matthews , Degenkolb en EBH omdat de profielen toch lastigere etappes lieten uitschijnen :s. Nu EBH viel al de eerste dag, dan weet je meteen dat het niets wordt. Degenkolb zoekt nog naar zijn vorm net als Matthews.

Tevens doordat de site de dag van aanmaak plat lag Pantano en Perichon niet meer kunnen vervangen door Theuns en Laporte scheelt met toch 140 punten voorlopig in de eindafrekening , die ik Pantano en Perichon niet zie goedmaken.

Nickoz

Wederom een zwarte bladzijde voor mij hahaha, begin er aan te wennen.

Het lijkt er gewoon niet in te zitten deze Tour. Enige pluspuntje voor mij persoonlijk is het wegvallen van Pinot.

pirazzi

Nog geen wissels kunnen inzetten daarom blij dat ik Quintana en Aru alvast in mijn team heb, ook al hebben ze samen tot nu toe maar 21 punten.

Sunrider

Zeer onvoorspelbaar deze tour. Al met al staat mijn beste team in het 15 + 5 spel slechts 130 punten achter de koploper maar het staat allemaal dicht opeen. In het budgetspel iets gezakt maar nog wel perspectief.
@pirazzi, Quintana is in mijn beste team zelfs 2e reserve achter Pinot en Porte 3e. Verder heb ik de top wel zo'n beetje. Dumoulin heeft het niet helaas, hoop dat de tijdrit nog wat oplevert.

pirazzi

'@Sunrider, Contador en Boasson Hagen als 4de en 5de wissel in jouw beste team is dan wel weer goed gezien of geluk hebben want die hebben 0 punten tot nu toe. :)

Laatst gewijzigd
HF2013

Nog nooit me zoveel spellen meegedaan als deze Tour, maar ook nog nooit zo slecht gegaan. Gelukkig win heb ik bij een vriendenpoule m'n inzet al teruggewonnen, maar bij Zweeler zie ik dat niet snel gebeuren.
Als echte verslaafde dus maar weer wat extra inzetten in de hoop op dagprijzen. :)

ivo001

Dit vind ik wel een beetje zuur

http://imgur.com/0120Dml

pirazzi

Met Fränk Schleck in plaats van Eduardo Sepúlveda had je wel een prijsje gehad, Ivo. :)

bbflood1

Voor het eerst op vakantie voor aanvang van de tour. Werkt niet echt, maar gelukkig daardoor wel op tijd betaald. Vanwege slechte verbinding maar gekozen voor Soupe bij cofidis in het budgetspel. :(. Maar goed gelukkig wel van Avermaet overal. 15+5 gaat daardoor goed

Sunrider

'@bbflood1, Kijken of we er wat uit kunnen halen het kan nog alle kanten op en we hebben meerdere ijzers in het vuur.
Tot dusver ben ik schijnbaar de enige die een gokje waagt met de Tour de Pologne, alle ogen zijn op de Tour de France gericht. Als er vanavond nog steeds weinig animo is maak ik nog een team aan.
@Edjahh is de RtD Pologne een gokje waard?

Laatst gewijzigd
Edjahh

'@Sunrider Ja, waagt het er wel op denk ik

pirazzi

Leuk, in het 15+5 spel een dagprijs van € 8,75, gedeelde elfde plaats.

Ivo ook goed, een vijfde plaats!

Laatst gewijzigd
ivo001

Fantastische overwinning van Dumoulin, en ook heel blij met mijn klimteam waarmee ik €37,50 heb gewonnen!
Meteen de inleg van mijn 3 teams alvast terug gestort naar mijn rekening :) Nu alleen nog wat etappespelletjes spelen op de winst die over is.
Pirazzi ook gefeliciteerd met je prijs!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 58 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.