Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 59 ... 68 69
HF2013

Nog net voor de rustdag een winstgevend dagje. Hele EUR 5 winst met 2 dagteams waarvan eentje 24e is geworden (EUR 10) en in de subleague die eerste werd.

Sunrider

Leuk weer een aantal WFers te zien die wat gewonnen hebben en de Tour is nog lang niet voorbij.
Zelf weer wat gestegen in diverse klassementen net zoals meerdere van ons.

robotour

'@sunrider Parijs is nog ver, zolang outsiders de punten in de dagetappes gaan wegsnoepen voor de klassementsmannen gaat het goed.
Hopelijk voor mij laten Sepulveda, Meintjes, Craddock en Pantano zich nog zien in overgangs/bergetappes. T. Dumoulin en Impey hebben al hun puntjes gepakt, hopelijk nog wat extra bonuspunten de komende weken.
In het budgetspel staan nog veel sprinterteams in de top 20-30 dus er is nog veel mogelijk tot het eindklassement opgemaakt gaat worden.

Bassieb

Na een week Spaanse zon aangenaam verrast met een voorlopige 8ste plek in het 15+5 spel. De keuze voor sprinters aangevuld met punchers Alaphillipe Valverde Martin Avermaet en Costa pakt om diverse redenen goed uit. Had echter niet verwacht zo hoog te staan.

Een aparte statistiek is dat er in de huidige top 30 maar 2 spelers zijn met Contador in de basis.

Parijs is in ieder geval nog heel ver! Succes allen nog!

Edjahh

'@ de mensen die ook ronde van Polen spelen, kan het parcours van Polen altijd lastig inschatten, maar 2-3 sprints zoals ik het bekijk en verder punchers etappes toch? En de tijdrit uiteraard...

Denk aan 5-6 "echte sprinters" en verder punchers/AK mannen en nog 1-2 tijdrijders...

Wou ook een tijdrijders ploeg proberen voor een keer. (Mis ik nog namen)?

1 Amador, Andrey
2 Bialoblocki, Marcin
3 Campenaerts, Victor
4 Castroviejo, Jonathan
5 Dowsett, Alex
6 Jungels, Bob
7 Kwiatkowski, Michal
8 Le Bon, Johan
9 Roglic, Primoz
10 Spilak, Simon
11 Tuft, Svein
12 Ulissi, Diego
13 Uran, Rigoberto
14 Vorobyev, Anton
15 Wellens, Tim

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Sunrider je bent niet meer alleen in de subleague van Polen :)

Nog even een laatste oproepje hier, zal lastig worden om de 5 te halen. Wachtwoord is WFPolski, begint morgen om 13.30!

Edjahh, Ludvigsson zou ik wel nemen in een tijdritteam.

Bassieb

IK maak ook nog wel een teampje morgenochtend

Chernetsski NK kampioen tijdrijden dus die kan ook

Edjahh

Heb me ook ingeschreven voor de subleague voor Polen! :)

Sunrider

Kijk dat ziet er goed uit, toch nog animo voor de ronde van Polen. Inmiddels al 5 teams in de subleague dus we doen mee.
@Bassieb, Je staat er goed voor in het 15 + 5 spel, vandaag en morgen nog 2 etappes voor punchers en sprinters.
@ Edjahh, Rein Taaramae, König en reserve De la Parte.

Laatst gewijzigd
bbflood1

Voor Polen:
1 Amador, Andrey
2 Arndt, Nikias
3 Castroviejo
4 Bonifazio, Niccolò
5 Ewan, Caleb
6 Gaviria, Fernando
7 Hofland, Moreno
8 Jungels, Bob
9 Kwiatkowski, Michal
10 Ludvigsson, Tobias
11 Modolo, Sacha
12 Roglic, Primoz
13 Ulissi, Diego
14 Uran, Rigoberto
15 Viviani, Elia

Laatst gewijzigd
Sunrider

'@bbflood1, Goed team maar het lijkt mij beter even te wachten met je team bekend maken tot het startsein is gegeven. ;)

Spaakje

Heb me ook nog even aangemeld in de subleague. Succes allemaal!

Sunrider

8 teams in de subleague, niet gek, Succes!
Ik heb 2 teams gemaakt, een team met veel en een team met minder sprinters. Het lijkt erop dat 4 etappes in een sprint kunnen eindigen namelijk. Ik heb ook een team voor de RtD gemaakt met veel sprinters.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Stybar vierde in de eerste etappe van de ronde van Polen, daar heb ik wel wat aan voor het Wielerjaarspel 2e Periode.

Laatste man

€3 gewonnen in het etappespel vandaag. Mijn Tour vloek is voorbij ;)

Polen niet gespeeld, te weinig tijd. Had wel veel mannen van de top 10 in m'n team staan (minus Martinelli/Wellens/Reza). Al heeft bijna iedereen die wel.

HF2013

In het budgetspel puntjes voor Durbridge.

Sta echter heel ver achter dus de hoogste tijd dat volgende mannen punten gaan halen:
13 Soupe, G. 1.6 4
14 Richeze, M. 3.3 1
15 Coppel, J. 3.1 0
16 Jeannesson, A. 4.1 0
17 Konrad, P. 2 0
18 Sepúlveda, E. 4.8 0
19 Sørensen, C. A. 2.7 0
20 Vichot, A. 3

pirazzi

Bij Vichot ben je de 0 vergeten, die heeft 3 miljoen gekost?

LyndaLid

In de Ronde van Polen RtD met mijn twee teams 17e en 18e geloof ik, dat is een lekker begin met relatief weinig sprinters in de ene.

Ik ben nu overigens naar Oostenrijk verhuisd, dus als ik wat minder reageer is t omdat ik bekaf ben van het "settlen" hier :)

Nickoz

Heb weer een klein beetje hoop in het budgetspel RtD van de Tour.

Vandaag de nr. 1, 2, 3 en 4 en daarmee gestegen naar plek 37. Heb nog zeven man in de top-20 van het AK en er staan voornamelijk 'sprintteams' boven me. Die moet ik wel kunnen pakken, maar heb meer vrees voor mensen die nu nog onder me staan met veel bergtoppers.

Zonde dat ik Greipel heb gekozen anders zag dit spel er veel rooskleuriger uit, maarja helaas.

Edjahh

Met één team in het normale Ronde van Polen spel momenteel 34ste in het AK. Ben benieuwd hoe dat team gaat eindigen, in ieder geval de juiste sprinters en AK mannen daar. :)

Matisz

In Polen had ik geen zin. Ja een Tour-vloek heb ik nog steeds last van. In al die jaren nog geen rooie cent mee gewonnen en dit jaar wederom niet. Op naar de Vuelta zeg maar :D

@LL cool Oostenrijk. Het beste daar echt permanent of voor het werk?

Laatst gewijzigd
HF2013

'@LL: succes met settlen. Voor een soort van Duitse concurrent van je werkgever, reis ik heel Europa door, maar ben met name vaak in Zwitserland. Zwitserland/Oostenrijk lijken me prima oorden om eventueel nog eens te settlen.

LyndaLid

'@ matisz

Thanks! Contract voor onbepaalde tijd, maar het is een instroom positie om door te stromen binnen het bedrijf. Dat kan dan binnen 2-3 jaar naar Wenen zijn (zit nu in Innsbruck), of terug naar Nederland, of een écht avontuur in bijvoorbeeld Australië. De wereld ligt op mijn net-27e vrij letterlijk aan mn voeten :)

@ hf

Haha het mooie is dat ik eigenlijk nog geen flauw idee heb van de concurrentie, of überhaupt de producten waar ik allemaal mee in de weer ga. Voor een deel uiteraard wel, ik heb tenslotte vijf sollicitatierondes moeten doorlopen, maar ga in september een maand lang naar Wenen voor "scholing", alwaar ik alle ins en outs van het bedrijf (en hopelijk de industrie) ga leren! Tot die tijd mee met collega's, letterlijk in de winkel staan, en focussen op het leren leren leren! Taal, dialekten, en producten. En ondertussen nog vrienden maken, en mijn ski's slijpen ;)

Laatst gewijzigd
Edjahh

Wat betreft de Tour hoop ik op een vlammende Thomas in de 2e helft van de Tour. Dan kan ik nog wat plekjes stijgen! Anders zal het een minimale prijs worden of geen prijs. :(

Jekke

Hier valt vooral Pantano , Barguil en dure vogel Pinot tegen :(. Hopelijk vindt hij zijn vorm terug en pakt hij een etappe en enkele minuten terug in het AK zodat hij de laatste week toch nog wat kan opschuiven. Lang getwijfeld tussen hem en bardet, maar het lijkt nu al een foute keuze een CAV en Theuns brengen al meer op dan dat 1 van de 2 ooit nog opbrengt. De tactiek om volledige sprintersploegen heeft nog nooit gewerkt in een budgetspel, maar dit jaar zie ik wel enkele teams een prijs pakken hiermee. Aangezien de favorieten en AK mannen maar wat aanmodderen en gezapig gezamenlijk overal naartoe rijden :(

1 2 ... 59 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.