'@LL
klinkt echt allemaal interessant. Succes alleszins! Ik koester zelf ook ambities voor een buitenlands avontuur maar twijfel nog of ik niet beter eerst nog een tweetal jaar wat ervaring opdoe in België en vervolgens het buitenland (permanent of korte detacheringen valt allemaal nog te bekijken) opzoek. Maar inderdaad op onze nog jeugdige leeftijd ligt de wereld nog voor het grijpen :D
Gister weer een hele goede dag. 2 dagen op rij top-5 in het dagklassement. Algemeen 22e in het RtD budgetspel nu.
Vrees alleen dat ik met alleen Froome, Yates, Mollema, Barguil, Rolland, Meintjes en Thomas nog over als klassementsmannen nog wel voorbij zal worden gestreeft in de eindrangschikking.
Gestegen naar plek 18! Met m'n mindere team haha, had dit nooit meer verwacht.
Klassement: Froome, Yates, Mollema, Meintjes, Barguil, Rolland en Thomas.
Sprinters: Sagan, Coquard, Greipel en Laporte.
Sprint bergop: Matthews, Boasson Hagen, Stuyven en Alaphillipe.
Aanval: Pauwels, Anacona, v Avermaet, Richeze en Perichon.
Alleen met Greipel écht de plank misgeslagen, helaas. We gaan het zien, hoop op een ticket voor Doha is er iig nog.
'@Matisz/LL; Buitenland zeker leuk, maar eenvoudiger als je nog geen kinderen hebt, is mijn ervaring. Ieder z'n meug uiteraard, maar ik hou het nu bij veel zakenreisjes ipv langere tijd werkzaam op locatie.
ON: Vandaag 4e in het dagklassement. Baal wel, want volgens mij zat er meer in zonder die verstorende gebeurtenissen. Niet alleen vanwege die paar centen, maar vind het sowieso een soort van competitievervalsing waar ik slecht mee om kan gaan. Ik merk dat ik hier nog meer moeite mee heb dan met de periode toen 'iedereen' aan de EPO zat.
11e inmiddels. Dumoulin echt een fenomeen, Froome gewoon op meer dan een minuut.
Erg benieuwd wie er nog gaan stijgen en wie er nog weg zullen vallen in het klassement.
Persoonlijk zie ik mannen als Valverde en Martin nog wel wat plekken verliezen.
Daartegenover verwacht ik, zoals velen, mannen als Porte en Thomas nog wel wat plaatsen op schuiven.
Op basis van vorm zou ik Nibali laten schieten van die 5 namen. Op basis van eerdere ontsnappingen Zakarin, maar die wordt wel sterker de afgelopen dagen. Vaak zie je wel dezelfde namen terug in de ontsnappingen. In de E groep moet je de pareltjes weten te vinden, daar maak je het verschil mee.
Gefeliciteerd.
Nog wat gewonnen met Polen WF-leden? Achteraf blij dat ik niet mee heb gedaan. Had wellicht wel een vrij aardig team, maar zo ontregeld maakt het niet leuker.
Felline begint eindelijk punten te pakken (had hem in veel spellen). Fijne opsteker na het verlies van Contador, Pinot en Jungels in diverse spellen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.