Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 60 ... 68 69
Matisz

'@LL
klinkt echt allemaal interessant. Succes alleszins! Ik koester zelf ook ambities voor een buitenlands avontuur maar twijfel nog of ik niet beter eerst nog een tweetal jaar wat ervaring opdoe in België en vervolgens het buitenland (permanent of korte detacheringen valt allemaal nog te bekijken) opzoek. Maar inderdaad op onze nog jeugdige leeftijd ligt de wereld nog voor het grijpen :D

mourik

heren,

Ik ben sinds kort ook op zweeler aan het spelen. zou 1 van jullie mij kunnen helpen? Ik kan nergens vinden hoe ik me kan aanmelden voor een subleague (wielrennen of tennis)?

alvast bedankt.

Gr.
Bert

pirazzi

Als een spel eenmaal begonnen is kan aanmelden voor een subleague niet meer. Maar een paar dagen geleden was hier nog het wachtwoord te zien voor de ronde van Polen, daar was je net te laat voor dan.

mourik

'@Pirazzi bedankt!

Als een volgend spel opengaat, waar kan ik dan zien welke subleagues er zijn? Bij het maken van mijn teams? of op een andere pagina. Is het ook mogelijk om aan meerdere subleagues mee te doen?

pirazzi

Dat staat bij de spelregels onder het kopje prijssubleagues:
11. De speler kan zich maar in 1 subleague aanmelden, al zijn teams zullen daar dan in vertegenwoordigd zijn. Het is niet mogelijk in meerdere subleagues tegelijk mee te spelen.

Spaakje

Succes LL, mooie stap!

Helpen jullie wel even mee in de subleague van Polen? We staan laatste, WF onwaardig natuurlijk :). Ik ga nog wat zakken met veel sprinters in mijn team dus ik verwacht nog wat vuurwerk van jullie in de tweede helft!

robotour

'@spaakje volgens mij kan je geen team meer toevoegen aan de subleague voor Polen...

Nickoz

Gister weer een hele goede dag. 2 dagen op rij top-5 in het dagklassement. Algemeen 22e in het RtD budgetspel nu.

Vrees alleen dat ik met alleen Froome, Yates, Mollema, Barguil, Rolland, Meintjes en Thomas nog over als klassementsmannen nog wel voorbij zal worden gestreeft in de eindrangschikking.

Spaakje

'@Robotour, snap ik, bedoel dat ik van de deelnemers verwacht dat we in de komende etappes nog even flink gaan stijgen!

Nickoz

Gestegen naar plek 18! Met m'n mindere team haha, had dit nooit meer verwacht.

Klassement: Froome, Yates, Mollema, Meintjes, Barguil, Rolland en Thomas.
Sprinters: Sagan, Coquard, Greipel en Laporte.
Sprint bergop: Matthews, Boasson Hagen, Stuyven en Alaphillipe.
Aanval: Pauwels, Anacona, v Avermaet, Richeze en Perichon.

Alleen met Greipel écht de plank misgeslagen, helaas. We gaan het zien, hoop op een ticket voor Doha is er iig nog.

HF2013

'@Matisz/LL; Buitenland zeker leuk, maar eenvoudiger als je nog geen kinderen hebt, is mijn ervaring. Ieder z'n meug uiteraard, maar ik hou het nu bij veel zakenreisjes ipv langere tijd werkzaam op locatie.

ON: Vandaag 4e in het dagklassement. Baal wel, want volgens mij zat er meer in zonder die verstorende gebeurtenissen. Niet alleen vanwege die paar centen, maar vind het sowieso een soort van competitievervalsing waar ik slecht mee om kan gaan. Ik merk dat ik hier nog meer moeite mee heb dan met de periode toen 'iedereen' aan de EPO zat.

Sunrider

Zie dat ik zeer slecht gescoord heb op alle fronten. Ik ben veel te conservatief in mijn opstellingen.
@Nikoz en HF2013, Niet slecht, gaat zo door.
Vlieg zaterdag terug voor een lange vakantie in Nederland. Druk met pakken etc.

mourik

Bedankt Pirazzi.

Is er op zweeler ook voor de tennisspelen een subleague van wiellerflits? Of spelen jullie daar in een andere subleague's mee?

gr.
Bert

pirazzi

Dat weet ik niet, speel alleen tennispools bij Sportpools. :)

Nickoz

11e inmiddels. Dumoulin echt een fenomeen, Froome gewoon op meer dan een minuut.

Erg benieuwd wie er nog gaan stijgen en wie er nog weg zullen vallen in het klassement.

Persoonlijk zie ik mannen als Valverde en Martin nog wel wat plekken verliezen.
Daartegenover verwacht ik, zoals velen, mannen als Porte en Thomas nog wel wat plaatsen op schuiven.

HF2013

Helemaal niemand heeft in onze budget-pool voor Cavendish gekozen... doordat de vluchters nogal wat etappes hebben mogen pakken, zullen er best eens wat sprintteams hoog kunnen blijven staan in het klassement.

ivo001

Mijn sprintteam heeft inmiddels mijn overall team weer ingehaald vandaag haha.
Ik probeer ook elke dag een etappeteam op te stellen, nog mensen die daar tips hebben? Vind vooral categorie C lastig, heb daar 5 namen voor 4 plekken:
Zakarin, Majka, Dumoulin, Costa, Nibali.

pirazzi

Majka, Costa en Nibali zouden in de ontsnapping kunnen gaan, Zakarin en T. Dumoulin doen het denk ik rustig aan morgen.

Spaakje

Op basis van vorm zou ik Nibali laten schieten van die 5 namen. Op basis van eerdere ontsnappingen Zakarin, maar die wordt wel sterker de afgelopen dagen. Vaak zie je wel dezelfde namen terug in de ontsnappingen. In de E groep moet je de pareltjes weten te vinden, daar maak je het verschil mee.

HF2013

'@ivo: in mijn teams ontbreekt Dumoulin, maar ik twijfel nu al of dat wel verstandig was.

Spaakje

Met de subleague in Polen zijn we een plekje gestegen, yeah! Ik sta nu 11e in AK maar heb nog maar een paar renners over, ben benieuwd wat voor slagveld het vandaag weer wordt!

Gelegevaar

Heb (gelukkig) niet meegedaan aan het rondespel voor TdP, maar wel een keurige eerste plaats behaald in de tijdrit van vandaag.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Gefeliciteerd.

Nog wat gewonnen met Polen WF-leden? Achteraf blij dat ik niet mee heb gedaan. Had wellicht wel een vrij aardig team, maar zo ontregeld maakt het niet leuker.

Felline begint eindelijk punten te pakken (had hem in veel spellen). Fijne opsteker na het verlies van Contador, Pinot en Jungels in diverse spellen.

Laatst gewijzigd
Spaakje

Ik ben op de laatste dag gezakt van 11 naar 33, eerste 25 prijs. Yavis nog precies 25e geworden, zesde met de subleague. Gauw vergeten en door naar de volgende ronde ;)

Gelegevaar

'@laatste man Ja :-)

1 2 ... 60 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.