Het gebrek aan uitstappende renners (sprinters) nekt mij volledig deze tour. Door de dominantie van Froome eigenlijk sowieso niet zo'n leuke tour, maar dat zal ook zijn omdat ik er sowieso niet echt lekker in zit ofzo..
Mensen die het wel echt goed doen? :) Ben wel blij dat Porte nu mensen de mond snoert over zijn ronderenner zijn, werd bijna moe van die discussie. En ook blij dat ik m in mn jaarspellen heb ;)
Gelukkig met de laatste etappe in Parijs nog de dagprijs gewonnen. In het budgetspel door te weinig klassementrenners toch weer net buiten de prijzen gevallen. Geen Bardet en Quintana. Grootste tegenvaller Van Garderen, gekozen i.p.v. Port. In het 15+5 spel te weinig uitvallers - sprinters die onverwacht lang in koers blijven etc.
Nu op naar de Vuelta, misschien loopt het daar beter.
'@Matisz, Er treedt vast verzadiging op wat ik mij wel kan voorstellen. Persoonlijk vind ik dit soort spellen het leukst alhoewel ik over het algemeen een matig rendement behaal. Dit keer uitgezocht wie mogelijk niet de Vuelta rijdt en veel Italianen vanwege het seizoen einde.
'@sunrider
Inderdaad je hebt een punt. Heb ik ook gedaan vooral uitgezocht wie hopelijk geen Vuelta rijdt. Qua Italianen valt het bij mij nog mee. Het is wel moeilijk, in tegenstelling tot het voorjaar, daar er weinig renners echt specifiek pieken naar een Najaarsklassieker (buiten Lombardije misschien). Maar er zitten toch enkele mooie koersen tussen en het is de ideale gelegenheid voor de renners die nog fris zitten om nog een aardige prijs te pakken.
@robotour check!
Nog een plaatsje vrij voor onze poule
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.