Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 62 ... 68 69
fenna

heb binnen 7 min ploeg gemaakt,gestort,betaald en aangemaakt voor de poel, ben benieuwd

Matisz

'@Spaakje en @fenna

Schitterend! Zou mooi zijn mochten jullie snelle opgestelde teams de beste zijn. Is absoluut niet onmogelijk heb eerder dit jaar met een lastminute team een mooie prijs gepakt.
Dus we zijn met zes! succes

Sunrider

Mooi, we zijn zelfs met 6 in de Najaarsklassiekers subleague, succes allen.

Spaakje

'@Matisz, klopt, mijn debuut op zweeler was de winst in het AK in de ronde van Zwitserland paar jaar geleden. Had teampje in 5 minuten gemaakt. Enige nadeel van die situatie was dat ik sindsdien denk er verstand van te hebben ;)

HF2013

Ik had even een na-Tour-dipje en daardoor te laat voor het inschrijven voor de Vuelta-poule en de najaarsklassiekers. Gelukkig net wil Mollema San Sebastian zien winnen!!!

Sunrider

Goed van Mollema, 20e in het classica spel geworden.
.

Matisz

'@sunrider Gefeliciteerd!

@Spaakje wat had ik gezegd meer dan een goede start voor jouw team.

Sunrider

Goede start Spaakje en Matisz ook!

Spaakje

Dank! Zegt natuurlijk nog niet zo veel maar dit is vast binnen. Op naar meer met de league!

Matisz

Bedankt! Inderdaad de weg is nog ver maar goed begonnen is …

Matisz

Purito stopt blijkbaar per direct na Rio. Dat is wel een streep door de rekening van mijn wielerjaarspellen. Ik had zowel in het wielerjaarspel als in het wielerjaarspel 2e ronde een mooie klassering te pakken. Dit gaat me aardig wat punten en plaatsen kosten. Ach, het is maar een spel en afscheid van een schitterend renner, Purito!

Laatst gewijzigd
Spaakje

Ai, dat is een tegenvaller, dan maar hopen dat hij podium rijdt tijdens de OS! Ook voor zijn eigen afscheid zou dat mooi zijn. Zie dat er vandaag ook weer een koers mee telt voor de najaarsklassiekers? Weet iemand het deelnemersveld daar?

Edit: Heb al wat gevonden op internet, weinig kans op succes voor mijn team :)

Laatst gewijzigd
pirazzi

De RideLondon Classic? Dat is te vinden bij PCS bijvoorbeeld: http://www.procyclingstats.com/race/RideLondon_Classic_2016_Startlist

Edjahh

3 teams vlot in elkaar geflanst voor de RtD morgen. Even die eerste prijs binnenhalen ;) ;) ;)

ivo001

Toch mijn OS team nog aangepast. Rodriguez eruit, Nibali erin. Al twijfel ik wel of ik niet beter Froome of Poels eruit kan halen voor Nibali.

LyndaLid

Heb ook nog twee teams gemaakt, sowieso een winnende er tussen ;) Hoewel, top 10 is voldoende!

Overigens ook erg interessant voor de jaarspellen voor mij en Matisz! Sta in t normale spel 188e maar ben daar al 3 maanden nonstop aan t stijgen, en dat gaat zeker nog wel door. Valverde, Froome, D. Martin, Bardet, Porte, Henao, Chaves, Kruijswijk, A. Lopez, Meintjes en Vuillermoz voor vandaag in dat spel. Er zijn 100% betere teams, en heb helaas geen Poels en Mollema, maar toch zou t weer een redelijke stijging kúnnen worden.

Budgetjaarspel heb ik Froome, Nibali, Costa, Rodriguez, Henao, Chaves, Kruijswijk en A. Lopez. Ook niet waardeloos.

pirazzi

Poels en Mollema hebben geen goede dag, lijkt het.

LyndaLid

YEEEEHEEEESSSSS ik heb mn RtD Ticket!!!! :D

Whoeeeehoeeeee, dankjewel Castroviejo en Bodnar!!

Laatste man

Gefeliciteerd!

Castroviejo heb ik ook ergens in een jaarspel. Hopelijk nog een EK en WK medaille.

Matisz

'@LyndaLid
Gefeliciteerd, de aanhouder wint!!

LyndaLid

Thanks! Met de Giro gewonnen, daarmee (en wat extra's ;)) tourteams betaald en daarmee nu naar Qatar. Heeeuuj! Neem ik het (volgens mij net als vorig jaar?) weer tegen jou op Matisz daar?

ivo001

Gefeliciteerd Lyndalid!

Mijn teams schoten te kort vandaag. Weer €12,50 door de gootsteen gespoeld.

Matisz

'@Lyndalid
Jammer genoeg niet! Vorig jaar was ik niet van de partij. Vooral doordat ik slechts tweemaal een ploegje had opgesteld en ook dit jaar heb ik nog maar een tweetal keer een poging ondernomen. Op één of andere manier trekt het mijn aandacht niet, hoewel de prijzenpot wel vet is uiteraard. Maar nu ik weet dat jij er opnieuw bij bent onderneem ik de komende weken misschien wel nog één of meerdere pogingen om een ticket te bemachtigen :p .

Sunrider

Gefeliciteerd @Lyndalid!

Matisz

Nou de startlijst van de vuelta is zeer vreemd als je het mij vraagt! Geen Purito (stopt), Roche(ziek), Leopold Konig (waarom?), voorlopig nog geen Dani Moreno… . Ik hoop dat Astana, Etixx en Sky nog iets van kwaliteit naar voren brengen want anders saai rondje. Anderzijds voor het opstellen van ploegen is het wel leuker vind ik want veel minder zekerheden.

-Geen echte topsprinters?
-wie doet de muurtjes?
-wie wordt de verrassing?
-veel vragen om op te lossen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 62 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.