Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 65 ... 68 69
Sunrider

Gefeliciteerd @Lynda, Ben inmiddels weer terug van vakantie dus kan de komende spellen meer aandacht geven.

Laatste man

15+5 om zeep door die vlucht van gister. Van plek 35 maandag naar 256 gezakt..

Sunrider

'@Laatste man, jammer maar misschien keert het nog voor je, het is een erg onvoorspelbare Vuelta zeker met zulke grote vluchtgroepen.

ivo001

Het staat redelijk dicht bij elkaar. Op 3 september stond ik nog 147e, eergisteren was ik gezakt naar ergens rond plek 650, en nu ben ik weer gestegen naar 271.

LyndaLid

Met wat restgeld nog eventjes twee teampjes gemaakt voor vanmiddag RtD spel. Het zou wat zijn, een derde ticket....

15+5 en budgetspel eigenlijk zoals verwacht gewoon allemaal net niet. Foute vluchters, en dan ben je al klaar. Bovendien geen Meersman, Keukeleire, Van Genechten en al die mindere goden. Volg de Vuelta ook maar half, te veel etappes die gewoon niets zijn.. Dan af en toe natuurlijk wel een hele mooie, gelukkig maar.

pirazzi

Goed gedaan LyndaLid met RtD! In Wielerjaarspel deel 2 staat Wielerflits nog steeds bovenaan, dus dat zou ook een prijs van € 35,00 betekenen als dat zo blijft dus € 7,00 voor de bovenste 5. :)

Noud89

Zou mooi zijn, maar ik ga flink zakken na de vuelta denk ik, met alleen Froome en Contador.

Moet het echt hebben van het WK dan weer, met gigantisch veel sprinters die ik heb. De comeback van Rodriguez is ook niet positief voor mij overigens.

HF2013

Sinds de Tour is het helemaal niks meer... misschien heb ik toch wat teveel koersdagen in de benen. De drukte de afgelopen periode helpt ook niet mee trouwens. Obv één grote ronde met veel uitvallers en vluchters die voor de etappes mochten gaan, moet ik mischien geen conclussies trekken, maar in een half uurtje een team samenstellen, was in dit geval niet succesvol. Is sowieso ook leuker om wat meer tijd erin te steken. Op naar volgend seizoen!

Sunrider

Ja, totaal geen succes die Vuelta, ook te weinig aandacht aan kunnen geven. Denk er wel over om volgend seizoen ook met een team voor de dagprijzen te gaan. Moet toegeven dat ik in deze gokspelletjes vaak niet het juiste inzicht heb. Enfin, er komen nog wat wedstrijden en mogelijk stijg ik ergens nog wat in een klassement. Het blijft een leuk tijdverdrijf.

Matisz

Overigens inzicht is één ding maar verder is het gewoon ook …. GELUK hoor. Vuelta was dit jaar ontgoochelend. Maar inderdaad een leuk tijdverdrijf. In wielerjaarspel en wielerjaarspel 2e ronde sta ik momenteel niet slecht maar 1 probleem ik heb geen Greg van Avermaet dus dat zal me zuur opbreken. Ik weet niet of ik dit seizoen nog aan wedstrijden deelneem en indien ja welke. Voor mij is het seizoen goed geweest, nu ja het eerste deel althans. Ik zit al zachtjes met volgens jaar in mijn hoofd.
Maar één ding is zeker deze groep op wielerflits heeft het spelen zeer aangenaam en uitdagend gemaakt ;).

Sunrider

Ah, ja helemaal met je eens Matisz, een leuke groep hier!

Laatste man

Ook voor mij waarschijnlijk geen spellen meer opstarten dit jaar. RTD is voor mij geen succes en ga dat ook dit jaar niet meer proberen. Voor de rest zijn de meest leuke dingen wel weg. Hopelijk blijven mijn jaarspel en 2e jaarspel overeind de komende weken. De subleague doet het ook goed en dat is mooi want hopelijk kunnen we dit ook volgend jaar doorzetten. Leuke groep zo.

Sunrider

Zijn er liefhebbers om aan een subleague mee te doen voor het Eneco tour spel?

Matisz

'@sunrider
Ik wel normaal is immers een mooie ronde in onze contreien. En vooral hoeveel topsprinters doen hier mee !?

Sunrider

Ok Matisz, ik ga er vanuit dat er meer zullen zijn die deze ronde een gokje waard vinden en dan ook aan de subleague meedoen. Wachtwoord = WFEneco16

Met de ploegentijdrit zijn geen punten per renner te verdienen, alleen 10 punten voor de juiste voorspelling. Er is de etappeprijs voor wie het best de eindtijd voorspelt maar het winnende team moet dan wel goed voorspelt zijn.

Laatst gewijzigd
bbflood1

Is mij een beetje teveel een loterij.

HF2013

Ik ben komende week nog vrij en speel nog wel een keer mee. Na het lezen van de voorbeschouwing begon het toch te kriebelen om wat teampjes te maken voor de verschillende spelvormen.

Sunrider

Ah leuk @HF, De moeilijkheid als daar al sprake van is, zit/zat hem voor mij in welke sprinter stel ik niet op of houd ik als reserve.

Sunrider

Nog 2 man nodig om de subleague mee te laten doen. Zo op tegen het eind van het seizoen treedt er klaarblijkelijk enige Zweeler moeheid op. Zeer begrijpelijk, een mens heeft uiteraard ook belangrijkere prioriteiten. Mogen er desondanks nog enkele medespelers mee willen doen met het Eneco Tour spel, het wachtwoord is WFEneco16. :D

Gelegevaar

Ach, waarom ook niet.

pirazzi

De vijfde man. :)

HF2013

Even m'n teams controleren, want er zijn renners die niet starten!

Sunrider

In het EK spel heeft @Matisz het weer goed gedaan, gefeliciteerd weer, ik zelf pak ook 15 euro mee. Leuk dat we meedoen met de Eneco Tour subleague.

Laatst gewijzigd
Kasseikoppen

Hey,
Ik, jarenlang lurker, doe ook mee met de wielerflitspool voor Zweeler. (Kasseikoppen)

Sunrider

'@ Kasseikoppen, Ik meen je al eens vaker opgemerkt te hebben. Welkom in ieder geval.
Wie mag @de laatste stuiver wel niet wezen? In ieder geval 7 personen in de subleague nu, dat biedt perspectief.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 65 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.