uit zijn laatste nieuws (2013):
"I hired a youthscout, so perhaps in 5-10 seasons when I dropped to the lowest division I might start racing again with my own pulled cyclists. I will try to stay active on the forum and provide you all with some statictics, or I will set up funrace tournaments once in a while."
zelf wel lekker dagje, farwell op AK gezet en een aanvaller. Rest helpers.
Farwell heeft 45s schade ten opzichte van twee renners van mijn concurrent, en de aanvaller had de stage gewonnen. en nog bovenaan in het punten- en bergklassement.
EGV krijgt toch geen 12 renners ? Het is zijn oude account die opnieuw geactiveerd is, anders kan je geen trainer van 1.2M kopen (je start met 300K als ik het me goed herinner). Die jonkies moet hij al gehad hebben toen zijn team een bot is geworden. Maar die zijn dan niet ouder geworden ? Dat kan ook niet.
Maakt mij op zich niet zo heel veel uit. Ik vind het gewoon vreemd.
Anders inderdaad heel wat mazzel als ie 5 18-jarigen 'krijgt' ... Iemand van de nieuwe leden die zich herinnert hoe hun beginteam eruit zag ?
Even wat nieuwe teams opgezocht, en elk team start met slechts een viertal renners onder de 20. De rest gaat tot zelfs 24 jaar.
EGV heeft dus zijn team handmatig gekregen van El Gringo. En dat klopt niet.
- ofwel wordt zijn oude account opnieuw geactiveerd, houdt hij zijn miljoenen maar start hij terug met 0 renners en koopt hij die zelf
- ofwel opent hij een nieuw team en krijgt hij 12 renners at random door de computer, niet zorgvuldig uitgekozen renners van bovenuit
Nu eet hij van 2, zelfs 3 walletjes: krijgt hij zijn oud team mét miljoenen aan cash, én krijgt hij 12 renners, én dat zijn nog eens een renners 100 keer beter dan een normaal opstartteam. Sorry, daar kan ik echt niet bij.
Net zoals EGV heb ik mijn team volledig verkocht om van nul te herbeginnen. Een nieuw jong team uit de grond stampen heeft me letterlijk miljoenen gekost. EGV krijgt zomaar een gelijkaardig half team kado. Hallo ? Als je de prijzen van jonkies bekijkt, spaart hem dat zowat 5M uit. Legende of niet, een voorkeursbehandeling heeft hij niet nodig.
Moest zijn team een normaal opstartteam zijn met 12 willekeurige renners tussen 18 en 24 jaar, zou ik er geen probleem mee hebben. Maar met dit team ? Nee, ik vind dit er ver over.
Slayer, je hebt helemaal gelijk. Ik zou een berichtje sturen aan El Gringo.
Ik heb er geen moeite mee dat zijn team terug geactiveerd is en hij zijn miljoenen houdt. Daartoe heeft hij zijn renners ook verkocht en als hij iedere maand een keer ingelogd had, had hij die nog steeds. Maar dat betekent geen enkele nieuwe renner.
Dit kan inderdaad echt niet. Heeft Genomico ook niet nodig met zijn miljoenen en kennis van het spel. Die kan het op eigen houtje.
Denk dat Schizm niet voor niks nu even stil is op dit forum ;)
ik ben stil omdat ik eerst een reactie van Helder wil , had hem na de eerste berichten hier al gezegd dat een herstartend team als EGV niet in 6de hoort te zitten.
heb het net ook over de renners gehad want ik was in de veronderstelling dat het renners waren die hij gekocht had voor dat zijn team op non-actief ging .
'@Schizm. We wachten af om te horen wat hier nu gebeurd is. De grote vraag is natuurlijk hoe hij aan dat jeugdteam komt. Als de renners speciaal voor zijn herstart zijn gegenereerd, dan stinkt het zaakje en dan lijkt me de oplossing van Slayer fair. Of je begint helemaal opnieuw, of je koopt of scout zelf maar je renners met je transfersaldo van 36 miljoen+
Ach, zo te zien is de kwestie al opgelost; gekozen voor het geld en niet voor zijn jongeren team: 0 renners nu.
Maar daarmee rijst natuurlijk een mogelijk ander probleem. Als hij nu iedereen en zijn moeder bij elkaar koopt, druipen allicht de andere 6:2'ers die er net een beetje lol in begonnen te krijgen, misschien ontmoedigd af?
Dat herstarten blijft toch een lastig iets. Maar goed, het is -zeker als je gewoon elke week even inlogt zoals Lions- gewoon conform de spelregels.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.