Peloton Seizoen 14

1 2 ... 11 ... 24 25
Slayer772004

En onmiddellijk 5 18-jarigen en 6 19-jarigen in zijn team.
Hier snap is even iets niet.

Laatst gewijzigd
Naspa

Tja, je krijgt 12 jongere renners, soms zit het mee. Als je een legende bent, heb je allicht vrouwe fortuna aan je zijde. Mazzel, maar ik zie er geen kwaad in.

Naspa

tenminste... Als hij niet straks al zijn 11 jongeren met 15+skill en 10+sec verkoopt aan Slayer ;-)

BrokenChain

uit zijn laatste nieuws (2013):
"I hired a youthscout, so perhaps in 5-10 seasons when I dropped to the lowest division I might start racing again with my own pulled cyclists. I will try to stay active on the forum and provide you all with some statictics, or I will set up funrace tournaments once in a while."

zelf wel lekker dagje, farwell op AK gezet en een aanvaller. Rest helpers.
Farwell heeft 45s schade ten opzichte van twee renners van mijn concurrent, en de aanvaller had de stage gewonnen. en nog bovenaan in het punten- en bergklassement.

Laatst gewijzigd
Naspa

Broken chain, zelfs als je geen tactieken instelt, ben je 1 en 2. Toch, voor de uitdaging, zorg ook maar dat je Granger voor bent voor de 3e plekken.

BrokenChain

hehe in het algemeen klassement bedoel je ?
Zenna mag morgen los ;)

Slayer772004

EGV krijgt toch geen 12 renners ? Het is zijn oude account die opnieuw geactiveerd is, anders kan je geen trainer van 1.2M kopen (je start met 300K als ik het me goed herinner). Die jonkies moet hij al gehad hebben toen zijn team een bot is geworden. Maar die zijn dan niet ouder geworden ? Dat kan ook niet.

Maakt mij op zich niet zo heel veel uit. Ik vind het gewoon vreemd.
Anders inderdaad heel wat mazzel als ie 5 18-jarigen 'krijgt' ... Iemand van de nieuwe leden die zich herinnert hoe hun beginteam eruit zag ?

Laatst gewijzigd
Naspa

Pakweg 3 losers van 18 , wat brandhout van19-20., en een toneelvereniging die Les Miserables opvoerde om de 12 compleet te maken?

Naspa

Maar inderdaad 1,2 miljoen tekengeld voor een trainer is niet iets wat een gewone beginner op tafel kan kwakken. @activatievanouderechten?

Milanos Kateros

Zo zo, dat is lichting waar je u tegen zegt. Ik had 1 18-jarige en 5 19-jarige als ik me het goed herinner.

Slayer772004

Even wat nieuwe teams opgezocht, en elk team start met slechts een viertal renners onder de 20. De rest gaat tot zelfs 24 jaar.
EGV heeft dus zijn team handmatig gekregen van El Gringo. En dat klopt niet.

- ofwel wordt zijn oude account opnieuw geactiveerd, houdt hij zijn miljoenen maar start hij terug met 0 renners en koopt hij die zelf
- ofwel opent hij een nieuw team en krijgt hij 12 renners at random door de computer, niet zorgvuldig uitgekozen renners van bovenuit

Nu eet hij van 2, zelfs 3 walletjes: krijgt hij zijn oud team mét miljoenen aan cash, én krijgt hij 12 renners, én dat zijn nog eens een renners 100 keer beter dan een normaal opstartteam. Sorry, daar kan ik echt niet bij.

Net zoals EGV heb ik mijn team volledig verkocht om van nul te herbeginnen. Een nieuw jong team uit de grond stampen heeft me letterlijk miljoenen gekost. EGV krijgt zomaar een gelijkaardig half team kado. Hallo ? Als je de prijzen van jonkies bekijkt, spaart hem dat zowat 5M uit. Legende of niet, een voorkeursbehandeling heeft hij niet nodig.

Moest zijn team een normaal opstartteam zijn met 12 willekeurige renners tussen 18 en 24 jaar, zou ik er geen probleem mee hebben. Maar met dit team ? Nee, ik vind dit er ver over.

Ab Normaal

Slayer, je hebt helemaal gelijk. Ik zou een berichtje sturen aan El Gringo.
Ik heb er geen moeite mee dat zijn team terug geactiveerd is en hij zijn miljoenen houdt. Daartoe heeft hij zijn renners ook verkocht en als hij iedere maand een keer ingelogd had, had hij die nog steeds. Maar dat betekent geen enkele nieuwe renner.

Dit kan inderdaad echt niet. Heeft Genomico ook niet nodig met zijn miljoenen en kennis van het spel. Die kan het op eigen houtje.
Denk dat Schizm niet voor niks nu even stil is op dit forum ;)

Laatst gewijzigd
Slayer772004

Ik heb alles ook met EGV zelf besproken, dat lijkt met het eerlijkst tegenover hem.
Hij kent het spel goed genoeg om te weten dat er iets niet klopt. Ik wacht nog even op zijn reactie.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik heb het hem ook al gezegd.

Naspa

We hebben in ieder geval in NL een nieuwe record-houder:
Rijkste ploeg: Equipe à Grande Vitesse

schizm

ik ben stil omdat ik eerst een reactie van Helder wil , had hem na de eerste berichten hier al gezegd dat een herstartend team als EGV niet in 6de hoort te zitten.
heb het net ook over de renners gehad want ik was in de veronderstelling dat het renners waren die hij gekocht had voor dat zijn team op non-actief ging .

Naspa

'@Schizm. We wachten af om te horen wat hier nu gebeurd is. De grote vraag is natuurlijk hoe hij aan dat jeugdteam komt. Als de renners speciaal voor zijn herstart zijn gegenereerd, dan stinkt het zaakje en dan lijkt me de oplossing van Slayer fair. Of je begint helemaal opnieuw, of je koopt of scout zelf maar je renners met je transfersaldo van 36 miljoen+

Ab Normaal

Hahahaha, was maar een grapje. Heel verstandig dat je stil bent.

Naspa

Ach, zo te zien is de kwestie al opgelost; gekozen voor het geld en niet voor zijn jongeren team: 0 renners nu.
Maar daarmee rijst natuurlijk een mogelijk ander probleem. Als hij nu iedereen en zijn moeder bij elkaar koopt, druipen allicht de andere 6:2'ers die er net een beetje lol in begonnen te krijgen, misschien ontmoedigd af?

Dat herstarten blijft toch een lastig iets. Maar goed, het is -zeker als je gewoon elke week even inlogt zoals Lions- gewoon conform de spelregels.

BrokenChain

het is sowieso al raar dat div 6:2 sterker is dan 5:7 ;) ( en dat de twee teams vorig seizoen 5e en 6e waren in div 6:2)

Naspa

'@BrokenChain. Ja, als er een aanpassing aan het spel komt, dan staat dat hoog op mijn verlanglijstje. Een objectiverend waarderingssysteem om de verschillende divisies beter vergelijkbaar in te delen.

schizm

Helder had de renners al weg gedaan op verzoek van Genomico zelf . Wat betreft de divisie heb ik geen reactie gehad , vrees dat het daarvoor te laat is, het blijft natuurlijk de vraag of hij opnieuw wil een team uitbouwen, zo niet maakt het niet uit waar hij zit.

Ab Normaal

Hij zegt van niet, dat hij gewoon eigen renners wil trainen en niet competitief wil spelen.

Poeksel

Vandaag iets bijzonders: de etappe eindigde in een massasprint! Ondanks diverse uitlooppogingen. Wel iets dat alleen bij u23 kan gebeuren, denk ik?

Poeksel

4/20/2016 The Mothers of Inven.. Equipe à Grande Vite.. $3,000,000.00

Dit moet een tikfout geweest zijn toch? Een uur voor de deadline stond de renner nog onder de 100k en hij had geen heel bijzondere stats. Als het bewust is geweest, vind ik het zeer dubieus.

1 2 ... 11 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.