Peloton Seizoen 14

1 2 3 4 ... 24 25
Naspa

Ja, ik zag het. Wat was het, iets van 35 skill points? Je zou bijna zeggen zo rond de 250 voor elk skill point. Maar skill points boven een bepaalde hoogte tellen m.i. zwaarder.

BrokenChain

als het 250 per punt is en 10 voor de secondary skills hou ik nog 2 over ;)

Poeksel

Er is geen bekende formule voor, maar mogelijk tellen de hoogste drie primary skills mee en krijgt 1-1-1-12-12-12 een hoger salaris dan 7-7-7-11-11-11.

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Poeksel. Interessante suggestie. Ik heb toch ook sterk de indruk dat sommige secondary skills op een of andere manier ook meetellen; ik heb twee bijna identieke renners waarvan de een toch een stukje meer verdient. Zou het in de ervaring zitten? (De oudste heeft 1 punt hogere berg skills, de jongste compenseert dat met 1 punt hoger op het vlakke. De jongste verdient 3 k meer, maar zijn secondaries zijn 9 punten hoger waarvan er al 5 in de ervaring zitten.)

Laatst gewijzigd
BrokenChain

stat boven de 10 ook 3k extra of dat leiderschap meetelt?

Deze met 32 jaar $13,209:
Primary skills
Flat6
Hill 7
Mountain 5
Downhill2
Sprint 12
Time trial 2
Secondary skills
Steering8
Experience 7
Balance16
Leadership 6

Deze met 31 jaar $10,057:
Primary skills
Flat8
Hill 2
Mountain 9
Downhill2
Sprint 9
Time trial 1
Secondary skills
Steering17
Experience 7
Balance8
Leadership 2

Poeksel

Die 12 sprint trekt het salaris flink omhoog ja. Leadership telt denk ik niet mee.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Nog een renner op de transfermarkt gezet: Milosovici. Geen supertalent, maar wel veruit de beste 21-jarige op de transfermarkt (en de enige u24 met waarde 400k+)

http://peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=125272

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Poeksel. Ik vind het een nette renner. 8 sprint is alvast meegenomen. Waarom nu al oordelen dat het geen supertalent is? Als de secondaries wat hoger waren geweest had ik zeker geboden. Nu ga ik er even over nadenken.

Poeksel

Nouja, er zijn ongetwijfeld betere 21-jarigen, alleen niet op de transfermarkt :)
Secondairies zijn matig inderdaad, hij is wel heel lang.

Naspa

'@Tja, dat is de afweging. Ik heb een twee jaar oudere oudere renner die qua stats een beetje op 'm lijkt. IN primaire skill points loopt hij dus wat achter; hij zou eigenlijk al een aardig stuk richting 30 sp moeten zitten. Alleen is het een klein licht ventje met hele mooie secondaries. Hem eruit gooien voor deze? Dat soort zaken spelen nu mee.

Trouwens...Ik heb eind vorig seizoen een 20 jarige gekocht met 20 skill points, nu inmiddels 21 voor 450k. Maar ja, sturen en durf tezamen al op 30 punten.

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Mussen. Het probleem is gefixed door @Schizmano. Gefeliciteerd met je tweede dagzege.

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

Top. En bedankt :-)

schizm

Feli Toss, je debuut maken in 1.1 en dan meteen een ronde winnen dat is knap !

Laatst gewijzigd
Naspa

Hee, Fokkens wint toch de eindsprint. Met 55% fitheid en 90% effort.
Klopt het dat voor sprintwedstrijden aan de meet fitheid eigenlijk niet meer uitmaakt? Effort wel?

BrokenChain

Gefeliciteerd Toss.

Zelf ook alle truitjes binnen van TDU in 5:7

Granger toch een degelijke sprinter. Ik had borges als final sprinter op 95% effort en Dartois als General standings ( had nog een val dus gelukkig een leider van gemaakt en werd teruggebracht ) en die op 80% effort. ook dik 260k inkomsten van het racen deze week, altijd fijn

Laatst gewijzigd
Tossboom

Thanks Schizm, die stukjes van 5km waren mijn redding. De punten voor tourwinst worden niet bij je renners punten opgeteld, alleen bij het team. Klopt dat?
Fitheid maakt ook in sprintraces uit net als in alle races. Fokkens is zo goed dat hij dan nog wint!

Gefeliciteerd BC, gaat lekker zo. Ook Ab doet het leuk in 2:2. Met een paar oudjes kan je daar nog wel makkelijk meekomen Ab.

Naspa

'@Tossboom. Tjonge, dan kan ik de winst alleen verklaren omdat Fokkens op het vlakke betere skills heeft dan mijn tweede man (van wie ik dacht dat hij vandaag toch zo'n beetje 30% beter zou zijn in de sprint).

Slayer772004

Proficiat hoor, Toss ! Had het eerlijk gezegd niet verwacht. Goede ploegorders vast, en een gezonde dosis lef (aan 75 laten rijden ... dat is ballen hebben). Mooie binnenkomer ! Het waren daarentegen mijn renners die er één voor één afwaaiden. Laat ons zeggen dat die ervaring opdoen, letterlijk en figuurlijk.

Tossboom

Hij had redelijke helpers waarvan 1 op 95%. En 20% fitness vind ik wel laag genoeg!

BrokenChain

1e etappe parijs nice, plaats 1-5 gepakt... Denk dat Bartoli zijn tactics is vergeten te zetten ofzo. Mijn hele team ligt nu ook ruim 5 minuten voor op de rest.

Poeksel

Dat is lekker cashen :)

Naspa

'@BrokenChain. Ik denk dat Bartoli net zo is begonnen als ik ooit... Pas na enkele maanden toen ik plotsklaps opeens won omdat mijn tegenstanders het te saai begonnen te vinden en geen teams meer opstelden, ben ik de spelregels en de startersgids maar eens gaan lezen.

Helaas, mijn goede reeks is ten einde. Vandaag de Chileen Falardeau van Dirks Toppers ontmoet waartegen mijn troef Janmart het onderspit moest delven (wel een goede tweede plek). Alleen in divisie 4:1 werd er van alle vierde subdivisies iets sneller gereden (De verschillen tussen de subdivisies bedroegen vandaag meer dan 10 minuten).

Laatst gewijzigd
BrokenChain

mhmm ik weet het niet, misschien waren zijn rijders ook niet zo goed. De andere dag zag ik hem bieden op een 24 jarige, dus dan heb je of verschillende trainers nodig, of het wordt niet wat ;)

Maar een van zijn renners deed wel een aanval, maar kon het niet volhouden ( en later nog een lekke band, misschien dat daarom zijn hele team naar achteren schoof ? ). kon anders geen aanwijzingen vinden waarom mijn hele team 5 minuten voor ligt op de rest.

@Poeksel, dat zeker en dubbel cashen ook want mijn supporters schieten ook als paddenstoelen uit de grond.

Naspa

'@BrokenChain Bartoli heeft 23 renners die op een of twee uitzonderingen na allen jonge twintigers zijn. Derhalve nog niet zo goed getraind. Geen wonder dat jouw renners ze er fluitend af rijden.

Je concurrent vindt het waarschijnlijk leuk zijn renners zelf op te leiden. Mogelijkerwijs mikt hij erop om een bepaalde generatie op te trainen die over een seizoen of 10 moet gaan oogsten? (Het valt te hopen dat hij zich realiseert hoe langzaam dat gaat... zeker met een trainer slechts berg op 10).

Lamme Frans

En ik maar denken dat div 4 wat spannender zou worden.

1 2 3 4 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.