Sportpools Giro

1 2 ... 11 ... 14 15
Ab Normaal

'@nasibal
Is bij je zoveelste deelname ook niet leuk...

pirazzi

Ben best tevreden zoals het nu gaat alleen misschien Sbaragli had er nog in gekund en dan bijvoorbeeld Howson niet.

Kirsipuu

Ik had een nuller als kluns maar heb die gewisseld voor Amador zodat ik Wellens en Ulissi kon meenemen voor etappes zoals die van morgen. Zal je zien dat Amador morgen wint :D

Laatst gewijzigd
Kingstown

Geniez exit. Daar zijn 194 managers niet al te blij mee.
Mompelt nog een keer iets over Mezgec.

pirazzi

High 5 Kingstown, Kruijswijk en Dumoulin halen meer punten dan Nibali!

Vic413

Ik ben een gelukkig man met Diego Ulissi in mijn team.

Kingstown

Met de dag-top 4 en een paar Russen in mijn team ben ik ook zeer tevreden over deze etappe.

pirazzi

SW Firsanov ook voor het eerst in de punten, dat is nu dus ook geen geheim meer. :)

Ab Normaal

Lol, King!

pirazzi

Met de dag-top 4 en een paar Russen in mijn team ben ik ook zeer tevreden over deze etappe.
Ulissi heb je niet en 1 zichtbare Rus, Zakarin. Dus misschien is je SW ook Firsanov.

heuvelcolombia

Wel een grappig spelletje dit. Hoop dat Hesjedal zo blijft presteren.

We hebben toch allemaal reserves opgesteld? Wordt Péraud in mijn team niet vervangen?
En wat betekent dat getal onderaan de kolom 'UIT' in de teampagina?

pirazzi

Reserves alleen voor aanvang van de Giro om een team geldend te kunnen maken door last-minute wijzigingen in de startlijst. Voor elke uitvaller krijg je -5.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zit ik in het AK naar mijn naam te zoeken, sta ik gewoon mede bovenaan... geloof nog niet dat me dat ooit eerder is overkomen.

Milsen

Ik begin nu pas het spelletje een beetje door te krijgen. Idd leuk spel alleen had me iets beter moeten verdiepen in alles. Ach ja weet nu tenminste hoe ik me voor de tour beter kan voorbereiden en dat is ook wat waard:-). Jammer nasibal maar wie weet in de tour revanche:-)

Kingstown

Ulissi heb je niet en 1 zichtbare Rus, Zakarin. Dus misschien is je SW ook Firsanov.

Firsanov is idd mijn SW en ik was er echt van overtuigd dat ik Ulissi had. De dementie begint vroeg toe te slaan. :p

Had (na vele beraadslagingen ) Mezgec als kluns genomen ondanks enorme bedenkingen van mijn zeer gewaardeerde mede poolers en blijkbaar is Ulissi het slachtoffer geworden mijn mijn last minute beslissing om toch maar voor een veilige nuller te gaan. En die last-minute beslissingen had ik me ook al voorgenomen om die niet meer te maken. :D

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Sorry...

Peter Post Forever

Met Mareczko mijn twee uitvaller al te pakken naast Peraud:-(

ivo001

2e plek in de WF subpoule, gaat tot nu toe voorspoedig. Mijn eerste deelname aan Sportpools, en me ook niet meer dan een halfuurtje in mijn selectie verdiept. Hoop dat ik nog genoeg mankracht ga hebben voor in de bergen.

DeTourwinjeinbed

De tijd zal t leren Ivo, de uiteindelijke winnaars zijn meestal niet te zien in de eerste week.

Die mareczko, ben ik mooi ingetuind zeg. Eerst een heel veldje redelijke sprinters hun rugnummer laten zien en vervolgens als de poeltjes ingevuld worden, als een dooiakker in t peleton zwemmen en t wel mooi vinden op dag vier.

waggie

Ja die Mareczko heeft ons flink laten zitten

Rechter K

Mareczko, de Barbero van de Giro. Wat heb ik een spijt dat ik niet 'gewoon' Sbaragli heb genomen in zijn plaats.

Vic413

Had ze allebei, maar heb ze weg gedaan voor Niemiec en Felipe Martinez. Minder zekerheid op punten maar wel kans op meer punten.

Onbekende gebruiker

Hoe dan?

Kirsipuu

Ik had een nuller als kluns maar heb die gewisseld voor Amador zodat ik Wellens en Ulissi kon meenemen voor etappes zoals die van morgen. Zal je zien dat Amador morgen wint :D

3 dagen later ben ik een stuk blijer met mijn keuze :D

Milanos Kateros

Same here kirsipuu, betaalt zich dan toch uit ^^

1 2 ... 11 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.