Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 101 ... 127 128
jort101

Pozzovivo ook slecht.

WCEendT

'@Pippo
Het linke aan het niet selecteren van tijdrijders lijkt nu weer eens duidelijk... er gaan mensen met 250+ punten zijn en ik haal er wss 80 :P.

vasnd

Weinig punten.. Toch jammer van de regen en geeft eens te meer aan dat je de Procylingstats statistieken op ITTs niet zomaar kan overnemen ivm omstandigheden!

nasibal

Die hele top 10 had natuurlijk nooit de top 10 mogen zijn.

jort101

Wat kan je nu nog verwachten van zakarin..

ONCE

62 punten

Jungels saves the day (again)

vasnd

Cancellara afgeschreven, toch 4e uiteindelijk.

Johnny7

'@jort101

Toevallig kwam ik hier om commentaar over Zakarin te geven en jij stelt de vraag.
Persoonlijk denk ik dat dit niet slecht is voor mensen die hem in hun team hebben.
Je kan wel aannemen dat deze beste man nu overal schijt aan heeft en als een kamikaze piloot zal gaan aanvallen om etappes te winnen.

ONCE

Landa toch ook 1 van de winnaars van vandaag, onverwacht toch een goede tijdrit

Gelegevaar

Deze gaan we maar gauw vergeten. Jungels, Kruijswijk, Dumoulin en Brambilla zorgen gelukkig voor een paar schamele punten

ventertje

Wrm heb ik Brambilla weer niet ingezet???

Los van scorito, jammer voor Dumoulin en helemaal balen voor Zakarin. 3 keer stilgestaan tijdens een tijdrit... Het weer speelde vandaag wel een grote invloed maar opzich wel mooi dat Roglic zijn revanche heeft.

Tomprocycling

Zakarins klassement is heus nog niet helemaal verloren hoor, zijn achtersand op bijv. Nibali is voor een goede Zakarin echt niet onoverbrugbaar. Natuurlijk, hij had hier een slag willen slaan maar van bijv. Chaves was dit ook ingcalculeerd en veel mensen hebben hem alsnog in hun team. En Chaves is bergop zeker niet beter dan Zakarin.

Benzardi

Vandaag niet slecht gedaan met mijn 163 puntjes, ik ben ook weer 298 plekjes gestegen.
Ik ben content ;o)

Papa Bart

Ondanks het gekke verloop ook vandaag weer omhoog gekropen. Voor mijn spelletje hangt nu veel af van wat Dumoulin gaat doen, het zadel weer op of afstappen. Ben inderdaad benieuwd wat Zakarin gaat doen. Heeft weinig keuze anders dan aanvallen, maar kan hij dat ook afdoende?

ivo001

114p vandaag, en iets gezakt naar plek 876.

Had voor aanvang van de Giro voor de grap een team gemaakt met 9 tijdrijders en 9 sprinters om voor een dagprijsje te gaan, blijk ik daarmee vandaag 4e overall te zijn en de dagwinnaar bij de fietskledingvoordeel subpoule :)

WCEendT

'@Ivo
Heb je Roglic in dat team zitten? Zo ja, hoe the **** wist je dat hij een goede tijdrijder was.

Overigens heb ik 124 Punten stuk meer als verwacht ;)!

Laatst gewijzigd
hofsje

74 puntjes helaas

WCEendT

Zakarin inderdaad maar op 1min15 ofzo van Nibali, alles is nog mogelijk.

WCEendT

Het blijft toch jammer om een renner als Chaves zoveel tijd te zien verliezen in een tijdrit ;(.

Benzardi

'@WCEendt

Dan laten ze Chaves wel sneller gaan, wat weer een voordeel kan zijn voor een dag overwinning.

Stuff

117 puntjes vandaag, het weer heeft vast bij meer mensen roet in het eten gegooid. Toch is de schade beperkt en slechts 50 plekken gezakt in het AK. 236e nu. Hopen dat ik in de bergen wat kan stijgen, want sprinters heb ik niet veel meer van over...

nickdt

Wow! Maar 129 punten gehaald en toch ongeveer 70 plekken gestegen. Had ik echt niet verwacht na de etappe van vandaag.

Geurtje

Ik heb deelnemers gezien die niet opletten, die stellen Kittel op vandaag. Da's wel leuk maar niet als ze ook nog punten ermee hebben gekregen.

Ik zie deelnemers die hebben vandaag 11 punten gekregen omdat ze Kittel hebben opgesteld, dat kan toch niet. Als het zou kunnen dan kloppen die 11 punten niet, dat moet meer zijn. Ik hoop dat het een foutje is van Scorito.

Ik zou graag een reactie horen van Scorito zelf over hoe en wat.

Benzardi

Cancellara is afgestapt, hij voelt zich niet fit genoeg.

ONCE

'@ geurtje

Zou een mooie mop zijn. Heb m er gisteren nog snel uitgehaald. Als ik wist dat ik die 11 punten zou krijgen liet ik m staan...

1 2 ... 101 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.