Dit is toch te zot voor woorden?
Totaal aantal sprinters afgestapt: Mareczko, Pelucchi, Ruffoni, Viviani, Demare, Kittel, Greipel, Hofland, Ewan
Sprinters die er nog op zitten: Belletti, Porsev , Zabel, Nizzolo, Modolo, Sbaragli, Arndt, Savitsky
En dit opent natuurlijk deuren voor renners als Battaglin, Colbrelli, Simion, Mezgec, Howard/Haussler,
Maar qua Scorito kan ik er niks mee, behalve dat Trentin nu bijvoorbeeld echt een koopje was
Ik zou het wel echt heerlijk vinden als Movistar zich verrekent en die Sivtsov straks gewoon het roze heeft.
Zo'n mooie koers zo dood maken door de grote teams vind ik echt zonde, tegenwoordig is het beter om in te schakelen bij de laatste klim, daarvoor gebeurt toch altijd weinig, in ieder geval niks door de favorieten, zelfs als ze moeten en al dikke minuten achterstaan
Weer een top dag nog 163 plaatsen te winnen ^^ (in de scorito overall ranking, wielerflits poule 63).
Voor morgen selecteer ik:
Nizzolo (8 punten is meer dan ik Kung, Wellens of Betancur zie halen)
Uran
Valverde (nC)
Nibali (C) (Duidelijk sterker dan Valverde)
Fuglsang (Mijn alternatieve zullen niet meer punten halen denk ik)
Kruiswijk
Chaves
Jungels (6 punten+rit top 10(?))
Zakarin
Hopelijk heeft iemand er wat aan :)
'@Schloss
Geen idee hoe nieuw je bent met het wielrennen, maar neem een ding van mij aan! Kijk NIET naar de NOS, of in iedergeval neem niets wat ze zeggen serieus. 920e dacht ik. Ik kom er wel als ik elke berg dag 100 punten op je blijf pakken.
Zal ik morgen Nizzolo kiezen of toch voor Firsanov gaan? Ik neig toch naar Nizzolo.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.