Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 115 ... 127 128
Jori

Dit is toch te zot voor woorden?
Totaal aantal sprinters afgestapt: Mareczko, Pelucchi, Ruffoni, Viviani, Demare, Kittel, Greipel, Hofland, Ewan

Sprinters die er nog op zitten: Belletti, Porsev , Zabel, Nizzolo, Modolo, Sbaragli, Arndt, Savitsky

En dit opent natuurlijk deuren voor renners als Battaglin, Colbrelli, Simion, Mezgec, Howard/Haussler,
Maar qua Scorito kan ik er niks mee, behalve dat Trentin nu bijvoorbeeld echt een koopje was

WCEendT

Porsev is het koopje van het jaar ;)

Kpenty

'@Ruben. Dat klopt zeker, ik had Zabel in mijn team en heeft me tot nu toe bijna 100 punten opgeleverd.

gesink-menchov

Hesjedal stopt ermee.... Drama dit.

jort101

Heb ik perongeluk maar 7 renners opgesteld.. hopen dat die 7 het heel goed gaan doen. Maak er maar 6 van.. hesjedal er uit.

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Zucht. Ik ga alvast op hoogtestage voor de Tour..

Jori

Ik zou het wel echt heerlijk vinden als Movistar zich verrekent en die Sivtsov straks gewoon het roze heeft.
Zo'n mooie koers zo dood maken door de grote teams vind ik echt zonde, tegenwoordig is het beter om in te schakelen bij de laatste klim, daarvoor gebeurt toch altijd weinig, in ieder geval niks door de favorieten, zelfs als ze moeten en al dikke minuten achterstaan

pirazzi

Orica GreenEdge wint de etappe, dat is toch mooi als je Chaves hebt opgesteld.

Jori

Of Atapuma wat fijn is als je bijvoorbeeld De Marchi hebt opgesteld.
Of Sivtsov wat fijn is als je bijvoorbeeld Sbaragli hebt opgesteld

Ben benieuwd

Edit: Plaza er nu zelfs af.
Go Sivtsov go!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Als Atapuma wint is het weer jammer dat ik Küng niet heb opgesteld.

Jori

KRUIJSWIJK! Dat wordt het roze!

WCEendT

'@Lutsenko
Geniet gewoon ff van de koers :D, f*ck scorito!!!

WCEendT

Wat een top dag :D, Chaves en Kruijswijk zeker koopjes waar ik geen spijt van heb ;)!!!

shyguy

Ruimt lekker op in mijn team. Nog 12 man over.
Maar Kruijswijk wat een topper

schlossborn1995

Dat ik met Valverde ipv Nibali (of misschien had ik toch Kruijswijk moeten kiezen) de verkeerde kopman gekozen heb voor de start van de Giro boeit nu totaal niet meer. Geweldig dit!

WCEendT

'@Schloss
Jou team heeft em gefaald vandaag ;S...

Denk overigens dat Valverde uiteindelijk nog best eens de beste keuze kan zijn, qua totaal aantal punten verdient deze giro.

WCEendT

Ook ben ik vandaag eindelijk de top 1000 binnen gekomen met 280punten vandaag een topdag!

Edit:
Zelfs top 900... dit word nog leuk :)

Laatst gewijzigd
vasnd

Wat een genot. Zelf thuisgekomen van een rit en dan de laatste 40km meegepakt.
Al die mensen met Valverde als 2e klassementskopman hebben zichzelf vandaag in de voet geschoten.. Als ik hem had gehad had ik m ook opgesteld maar ik moest het doen met Nibali.. :)

schlossborn1995

'@WC
Nu dat ik het spel een beetje snap zal ik volgend jaar het AK winnen. ;)

WCEendT

'@Schloss
Ben helaas bang dat je nog wel flink wat plekjes gaat zaken (vanwege slechte Valverde), maarja het is elke ronde weer gokken wie de aanvallers worden die je flink wat punten op gaan leveren. Mijn doel is in ieder geval om jou nog in te halen ;).

Papa Bart

Als kopmannen heb ik Valverde, Nibali en Zakarin. Logisch dus dat ik Valverde als kopman had gekozen voor vandaag :-(
Toch Top 500 in Scorito en top 200 WF binnengemuist.

Leuk spelletje toch, zeker als je niet goed kiest en toch zoveel te juichen hebt!

tricoloor

Weer een top dag nog 163 plaatsen te winnen ^^ (in de scorito overall ranking, wielerflits poule 63).
Voor morgen selecteer ik:
Nizzolo (8 punten is meer dan ik Kung, Wellens of Betancur zie halen)
Uran
Valverde (nC)
Nibali (C) (Duidelijk sterker dan Valverde)
Fuglsang (Mijn alternatieve zullen niet meer punten halen denk ik)
Kruiswijk
Chaves
Jungels (6 punten+rit top 10(?))
Zakarin
Hopelijk heeft iemand er wat aan :)

Laatst gewijzigd
schlossborn1995

'@WC
Bij de NOS hadden ze het erover dat Valverde meestal één a twee slechte dagen heeft. dus wie weet. Misschien wint hij de Giro nog. ;) Hoeveelste sta je nu dan?

WCEendT

'@Schloss
Geen idee hoe nieuw je bent met het wielrennen, maar neem een ding van mij aan! Kijk NIET naar de NOS, of in iedergeval neem niets wat ze zeggen serieus. 920e dacht ik. Ik kom er wel als ik elke berg dag 100 punten op je blijf pakken.

Zal ik morgen Nizzolo kiezen of toch voor Firsanov gaan? Ik neig toch naar Nizzolo.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Bartje
Volgende keer misschien proberen om een sprint/tijdrit kopman te nemen, zeker de punten/gok waard.

1 2 ... 115 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.