'@tricolor
oh goeie tip! had ik niet bij stil gestaan.
@WC
geeft ook niet. ik kijk pas echt serieus een jaar eigenlijk ... en meestal niet op de NOS :)
om de keuze nog lastiger te maken voeg ik even toe dat Firsanov zich vandaag gespaard heeft (98ste op 32 minuten) .. of misschien een hele slechte dag.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen klim etappe en klim tijdrit , want je hoeft bij de klimtijdrit niet te reageren op tempo wisselingen en het is ook maar 10 km , dus als bijv een Jungels niet mee kan op berg nr 4 van de dag , wil dit niet zeggen dat het geen outsider is voor morgen op 1 berg, wel dat er in principe zat renners zijn die harder de berg op kunnen maar het gaat nu in 1 tempo en de meeste worden overall gezien gelost door tempo wisselingen waardoor ze in het rood moeten en moeten lossen.
maar belang ligt bij de top van het klassement dus die gaan volle bak , verwacht winst Nibali morgen
'@ivo001, bedankt voor je feedback. Betancur is natuurlijk geen schim van zichzelf op dit moment, maar Tim Wellens zou wel eens uit zijn slof kunnen schieten. Zeker omdat er niet heel veel goede klimmers over zijn kan hij, mits hij ervoor gaat zomaar (veel) meer punten pakken dan Nizzolo. Dat was ik inderdaad vergeten :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.