Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 116 ... 127 128
ONCE

Voir iedereen die dacht dat formolo wel even het wit zou pakken in hooggebergte. Vandaag 20 minuten verloren op Jungels. Die witte trui lijkt me wel beslist

Quick step minded

Sebastian Henao kan Jungels nog bedreigen.

WCEendT

Dombrowski had 3 min op Jungels gepakt als hij niet lekt reed (of geen idee wat er was eigenlijk) in de afdaling.

ONCE

Ja had henao even over het hoofd gezien. Concentreerde me teveel op Jungels VS Formolo. Maar laatstgenoemde kunnen we afschrijven

schlossborn1995

'@WC
ik nam dat natuurlijk ook niet zo serieus hoor. oh jee. het zou goed kunnen dat je me nog inhaalt.
Dat is een lastige keuze. Ik zit ook met of Pirazzi/Ulissi of toch veilige punten van Nizzolo. of misschien van Emden voor de teampunten.

WCEendT

'@Schlosss
Bedoelde het ook niet negatief hoor over 'nieuw' zijn.

Ik ga voor Nizzolo over Firsanov, zal je net zien dat Firsanov een Zakarin doet en opeens een tijdrit wint... uhh nu twijfel ik weer.

tricoloor

'@schlossborn1995, voor morgen krijg je alleen de teampunten voor de roze trui 6 punten en Nizzolo met zijn rode trui krijgt er 8.
@Once, ik zie Henao geen 11 minuten goed maken op jungels.

tricoloor

'@WCEeendt, ik denk dat Firsanov het moeilijk gaat krijgen om 17e te worden, wat gelijk staat aan de punten die Nizzolo sowieso krijgt

schlossborn1995

'@tricolor
oh goeie tip! had ik niet bij stil gestaan.
@WC
geeft ook niet. ik kijk pas echt serieus een jaar eigenlijk ... en meestal niet op de NOS :)
om de keuze nog lastiger te maken voeg ik even toe dat Firsanov zich vandaag gespaard heeft (98ste op 32 minuten) .. of misschien een hele slechte dag.

Papa Bart

Mijn team voor morgen;
Nibali (c)
Valverde
Kruijswijk
Chaves
Zakarin
Jungels
Ludvigsson
Roglic
Van Emden

Ik reken er natuurlijk op dat Kruijswijk de trui weet te behouden en zo met Van Emden en Roglic wat team puntjes verzamel. Ik zou zo geen winnaar durven voorspellen eigenlijk....

WCEendT

'@Schloss
Firsanov zat in de groep van 37, dus denk slechte dag.

@Bartje
Nibali pakt morgen de etappe denk ik.

ONCE

Firsanov heeft zich niet gespaard. Volgens mij heeft ie ook nog in het begin geprobeerd om weg te komen in een breakaway. Daar zat Betancur ook nog bij. Nog zo'n faler :D Ik denk dat Firsanov gewoon op is.

ONCE

Als Kruijswijk en Chaves vandaag bergop sterker zijn dan Nibali zou ik niet weten waarom Nibali de bergrijdrit wint. Ik denk dat Steven morgen zn eerste etappe pakt en verder uitloopt op de concurrentie

ivo001

'@Tricoloor

Kijkend na de klimtijdritten uit 2013 en 2014, zou ik Wellens en Bétancur allebei toch niet afschrijven hoor.
http://www.procyclingstats.com/race.php?id=116939
http://www.procyclingstats.com/race.php?id=139066

ONCE

Waarom zou Betancur morgen ineens bergop vlammen. Als je bergop slecht rijdt ga je de klimtijdrit niet ineens goed rijden natuurlijk. Betancur uit die giro is niet te vergelijken met de Betancur in deze giro 2016

Papa Bart

'@@WCeendt, dat denk ik ook. Hij verloor wel wat vandaag, maar dat kwam eigenlijk alleen maar doordat hij even geen antwoord had op een aanval, daarna niet veel meer verloren ondanks dat hij alleen reed. Bovendien, hij moet wel!

PeterPaprika

'@ivo, dat was wel een heel andere Betancur dan de Betancur die vandaag rondgaat hoor, en dan nog buiten het feit dat ie daar voor een klassement rijdt terwijl ie nu knecht.

snoek1974

Er is natuurlijk wel een verschil tussen klim etappe en klim tijdrit , want je hoeft bij de klimtijdrit niet te reageren op tempo wisselingen en het is ook maar 10 km , dus als bijv een Jungels niet mee kan op berg nr 4 van de dag , wil dit niet zeggen dat het geen outsider is voor morgen op 1 berg, wel dat er in principe zat renners zijn die harder de berg op kunnen maar het gaat nu in 1 tempo en de meeste worden overall gezien gelost door tempo wisselingen waardoor ze in het rood moeten en moeten lossen.
maar belang ligt bij de top van het klassement dus die gaan volle bak , verwacht winst Nibali morgen

gavirialaphilippe

Morgen de klassementsmannnen, ook te zwaar voor Moser waarschijnlijk of niet?

WCEendT

'@Gaviriaalaphilippe
Ik denk dat dit wel een tijdritje is voor Moser, zou zomaar eens top 5 kunnen rijden als hij er echt vol voor gaat.

Dit is een tijdrit vooral voor mannen die goed solo kunnen rijden, dus het is gewoon afwachten wie we vooraan gaan zien.

pdebogni

Betancur, Formolo, Firsanov of Kangert als laatste man?

Geurtje

Opstelling voor morgen:

Valverde c
Kruijswijk
Majka
Chaves
Jungels
Fuglsang
Kangert
Formolo
Nizzolo

Bank: Firsanov,Trentin,Pirazzi,Modolo en Betancur

Laatst gewijzigd
vasnd

Kangert is toch wel de sneuneus van deze giro voorlopig, heeft nog geen centimeter voor Nibali kunnen werken.

tricoloor

'@ivo001, bedankt voor je feedback. Betancur is natuurlijk geen schim van zichzelf op dit moment, maar Tim Wellens zou wel eens uit zijn slof kunnen schieten. Zeker omdat er niet heel veel goede klimmers over zijn kan hij, mits hij ervoor gaat zomaar (veel) meer punten pakken dan Nizzolo. Dat was ik inderdaad vergeten :)

Jori

Maar wil Wellens wel? Of bewaart hij de energie voor 1 van de etappes erna in de ontsnapping te gaan?

1 2 ... 116 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.