Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 117 ... 127 128
renzovandijk

Nizzolo voor gegarandeerd 8 punten of Formolo met kans op een top 10 klassering?

WCEendT

'@renzo
Moeilijke keuze, 50-50 of Formolo gaat het rustig aan doen en gaat voor een etappe OF hij probeert er nog alles aan te doen om top 15/20 te rijden.

Laatst gewijzigd
tricoloor

'@Jori, dat is inderdaad afwachten, maar het lijkt mij de gok van 8 punten waard.

renzovandijk

'@WCeendt Klopt, denk dat ik het (weliswaar kleine) gokje maar neem en Formolo opstel. Rustig aan doen voor een rustdag lijkt me niet nodig haha! Toch eens kijken of ik die top 20 van de Wielerflits poule kan binnendringen.

Papa Bart

Hahaha, na alle uitvallers EN de huidige stand van zaken, was het voor mij niet zo moeilijk meer! Heb zojuist tot en met de laatste etappe alle lijstjes klaar, en er is geen redelijke reden te verzinnen om aan te nemen dat die veranderen, anders dan dat bv een lawine het hele peloton meeneemt.

WCEendT

'@Bartje
Ik heb hetzelfde :), als ik niet teveel plaatsen verlies in de twee sprintetappes kan er nog een top 500 inzitten.

WCEendT

Overigens hoeven we niks meer te verwachten van De Marchi, vandaag als laatste over de meet (heeft toch betere dagen gekend).

Papa Bart

'@WCEendt,
Als ik weer meedoe zijn er in ieder geval een paar zaken waar ik harder over na zal denken en dat zijn
1/ teampunten en 2/ niet alleen maar klassementsmannen kiezen als kopman.

Ik denk dat ik wel weer eens mee zal doen, vind het leuke spelletjes! :-)

jort101

Ik heb al 7 uitvallers.. sta nu 7000e, deed de eerste week wel aardig mee maar toen viel iedereen uit mn team weg.

davidavid

Ik heb al 8 uitvallers :o
Sta net buiten de top 500 wat toch wel het doel geworden is sinds ik daar nu een week lang in de buurt sta. Heb echter wel heel weinig renners. Nizzolo is de enige kopman en die start nu altijd, geluk is wel dat hij nu in de rode trui rijdt dus standaard 16 punten oplevert.

Koentador

Wellens laat ik thuis, die gaat komende week nog een mooie rit pakken en dan heeft hij een meer dan geslaagde Giro gereden. Die gaat vandaag niet zijn best doen denk ik. In plaats daarvan Zoidl mee, goede klimmer en 6 teampunten voor Nizzolo. Misschien dat ik NIzzolo zelf ook nog mee neem in plaats van Kangert. Wat denken we van hem?

WCEendT

'@David
Pas je op dat Nizzolo niet te moe word?!

snoek1974

'@ jort101

Heb ik ook last van , al 8 uitvallers en van de 12 renners die ik nog heb , vallen Kangert en Formolo tegen en moet ik nog maar afwachten of Kung en Howson vandaag punten kunnen halen .

fringale

Verdorie, Boswell niet gespeeld. Geloofde er niet meer in.

WCEendT

'@Fringale
Deze tijd blijft niet staan hoor :P.

pirazzi

Heb nog getwijfeld tussen van Emden en Kangert, toch maar Kangert gedaan omdat meer mensen verwachten dat Nibali de etappe wint dus dan zou Kangert teampunten krijgen.

tricoloor

'@Pirazzi, het is een individuele tijdrit, dus geen teampunten voor ritwinst vandaag (?)
Verder is Wellens goed onderweg :)

fringale

'@WCEendT : winnen zal Boswell niet, maar top 10 zou kunnen en dan blijft dat natuurlijk altijd zonde. Heb ook voor Kangert gekozen en de boni van Nizzolo (want nog enige kopman)

pirazzi

Oeps dan was van Emden toch beter op voorwaarde dat Kruijswijk in het roze blijft dan.

WCEendT

'@Fring
Boswell gaat echt geen top 10 eindigen :P... Foliforov en Taaramae gaan al zoveel sneller zijn.

WCEendT

Ga ik dan toch spijt krijgen van het niet selecteren van Firsanov........

pirazzi

Gazprom was vijfde in de ploegentijdrit van Trentino dus tijdrijden kunnen ze wel.

WCEendT

Dit heeft toch niet echt veel met tijdrijden te maken.

ditisdavid

Ik heb Firsanov niet opgesteld vandaag ten faveure van Henao, Jungels en Nizzolo, dat lijkt een blunder te worden...

WCEendT

Yup ik ga ook spijt krijgen van het kiezen voor Nizzolo i.p.v. Firsanov...

1 2 ... 117 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.