Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 118 ... 127 128
TiesW

Toch bij dat ik Nizzolo gekozen heb ipv Formolo. Wel weer balen dat ik Firsanov niet in m'n ploeg heb gezet...

ditisdavid

Formolo is het vandaag in ieder geval voor niemand waard.

ONCE

Firsanov ook thuis gelaten. Wat een faal

WCEendT

'@ONCE
I FEEL YOU!

Dombrowski gaat nog wel een etappetje pakken deze giro.

WCEendT

Gooi scorito maar weer de prullenbak in!!! Genieten van het wielrennen :D!

ONCE

Dat ja. Nibali kopman vandaag. Gister de switch van Valverde naar Nibali goed uitgepakt. Wie had gedacht dat het vandaag weer andersom is

ONCE

Godverdomme paar honderdsten, etappe zou ook mooi geweest zijn

WCEendT

Ugh toe aan een rust dag, mooie giro maar toch een na smaak door scorito en het niet selecteren van renners :S... Tot dinsdag ;)!

schlossborn1995

Had niet verwacht dat Ulissi en Visconti het zo goed zouden doen. Zonde dat ik ze niet had opgesteld.

LutsenkoFan

Mijn eerste punten met Kangert! Eindelijk.. hoop dat ie nog een sterk slot in de benen heeft.

TiesW

Firsanov niet opgesteld helaas maar het maakt me allemaal niet meer uit. ZO GENOTEN VAN KRUIJSWIJK!!

ivo001

9e vandaag in de daguitslag! Helaas 2p tekort om bij fietskledingvoordeel de dagprijs te winnen :(

Van plek 801 naar 305 gestegen vandaag.

Laatst gewijzigd
TiesW

Nizzolo en Modolo zijn de enige echte sprinters in koers lijkt mij? Gelukkig die twee in m'n team zitten!!

Jori

Ben aan het genieten, maar kan iemand het fenomeen Uran uitleggen?
Hoe kan die vent nou ineens het tijdrijden verleren, bergop met de beste 6 omhoog gaan en als hij zelf een berg moet beklimmen haast een kaart, zijwieltjes en een gunstige wind nodig heeft om boven te komen?

En volgende dagen hilarisch, Valverde en Nibali die moeten samenwerken om Kruijswijk er nog een keer vanaf te krijgen.
Heel het peloton vs Kruijswijk en dat is natuurlijk niet eerlijk, Kruijswijk wint dat met gemak! :)

Lage rugpijn

Na de vuelta en deze giro weet ik een ding zeker: Altijd nederlanders selecteren want dat kijkt een stuk leuker! :-).

Papa Bart

Heb ik toch mijn rijtjes maar weer aangepast op basis van wat ik vandaag heb gezien. Ik ben vrijwel gelijk gebleven in de stand want Nibali zakte er door heen.....

Benzardi

Ondanks ik geen kopman meer heb ben ik vandaag toch weer 141 plekjes gestegen.
Ik sta nu 619ste en 268 punten gehaald vandaag, ben tevree ;o)

Andy Schleck

Ik weet gelukkig wel dat ik niet de enige ben die Firsanov niet heeft opgesteld. Zo gaat het nou altijd, elke etappe zet je hem in. Geef je een keer de voorkeur aan nizzolo voor die 8 extra punten, rijdt die podium :P

ventertje

Je zou vandaag maar WEL Firsanov hebben gekozen. :D

Maar 1 geluk bij een ongeluk, jullie hebben geen teampunten gemist voor die rare Folivorov!

Goozbabs

'@lage rugpijn

Ik kies ook standaard iig 1 Nederlander waarvan ik denk dat hij goed gaat doen. Helaas geen Kruiswijk geselecteerd, maar dubbel genoten van Dumoulin :)

pirazzi

Uiteindelijk haalde Kangert iets meer punten dan van Emden.

Lage rugpijn

'@ goozbabs: Dumoulin had ik ook deze keer, kruiswijk helaas niet. Ik betrap mezelf erop dat ik meer bezig ben met mijn poule dan te genieten van de koers:-). Sowieso heeft al mijn wikken en wegen geen enkel nut gehad want nu zit ik met formolo in mijn maag..:-).

vasnd

Met alle uitvallers wint sowieso het team van de gelukkige overblijvers.. Ik ben er nu 8(!) kwijt, dat zijn 12 renners waaronder Kung, Formolo en Kudus om het af te maken vanaf morgen...

Wel Firsanov opgesteld :)

Laatst gewijzigd
Poeksel

Had ik maar meer uitvallers, dan had ik ook Firsanov opgesteld ;)

Goozbabs

tja ik zet ook Nizzolo telkens in mijn selectie omdat ik gewoon geen kopman anders heb. Dan heb ik toch nog 16 puntjes.

1 2 ... 118 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.