Ook ik heb al mijn etappes al klaar kunnen zetten ondat ik geen echte keuze meer kan maken. Dat ik niet hoog eindig in AK is geen drama, sta nog altijd <1000 maar dat ik zie dat door de vele uitvallers ik nu ook mijn eerste plaats in de subpoule zal verliezen heb ik meer moeite mee😔
Het is niet de vraag of dat gebeurd, maar wanneer dat gebeurd. En eerlijkheids halve, dan had ons Kruijsie maar moeten opnemen in mijn team👍
Vanaf nu alleen nog maar genieten van deze historische Giro, die klasbak gaat het echt niet meer uit handen geven.
Hoe hoog staat iedereen ongeveer? Even kijken tegen wie ik strijd :) In de subpoules sta ik zo (ik weet niet waarom ik niet in de Wielerflits poule zit trouwens!)
"Wielerliefhebbers" 5e
"CyclingOnline Giro-Spel" 3e
"Giro Cyclingfever" 6e
Lotto Jumbo Poule 18e
"GiroItaliaNL" 6e
"Giro Poule 2016" 9e
Ik heb absoluut nog nooit zo hoog gestaan :D Winnen wordt echter lastig tot onmogelijk, behalve misschien in één enkele subpoule.
Ik heb alleen nog Valverde als kopman, maar stijg in elke bergetappe eigenlijk. En nu Greipel en Démare eruit zijn heb ik het op het vlakke ook zo slecht niet meer met Nizzolo, Trentin, Battaglin, Colbrelli, Arndt en dan de punten van de klassementsrenners.
Vandaag trouwens:
Valverde*
Kruijswijk
Chaves
Zakarin
Uran
Nibali
Jungels
Brambilla
Wellens
Formolo natuurlijk niet kiezen, wat laat die nou zien deze Giro.. Henao zal zelf wellicht een mooie uitslag rijden en je kan hopen op winst van Nieve of Roche ofzo uit een vlucht. Ulissi altijd gevaarlijke klant, in ieder geval meer dan Formolo lijkt me. En Ulissi heeft sowieso een paar puntjes uit het puntenklassement.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.