Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 119 ... 127 128
Gelegevaar

Hier ook een Firsanovje. Nizzolo dus opgesteld.

WCEendT

'@Nasibal
Ben je voor een krant gaan werken, dat je daarom geen tijd meer hebt om ons te vermaken ;)...

JDL75

Ook ik heb al mijn etappes al klaar kunnen zetten ondat ik geen echte keuze meer kan maken. Dat ik niet hoog eindig in AK is geen drama, sta nog altijd <1000 maar dat ik zie dat door de vele uitvallers ik nu ook mijn eerste plaats in de subpoule zal verliezen heb ik meer moeite mee😔
Het is niet de vraag of dat gebeurd, maar wanneer dat gebeurd. En eerlijkheids halve, dan had ons Kruijsie maar moeten opnemen in mijn team👍
Vanaf nu alleen nog maar genieten van deze historische Giro, die klasbak gaat het echt niet meer uit handen geven.

Brakkel

Krijg je nog een prijs voor het team met de meeste uitvallers? Zit nu op 10. Maar ik heb nog wel een kopman :-)

Luuuuuuukk

Heb gelukkig wel de nr 1 t/m 6 uit het algemeen klassement, de top 3 uit het puntenklassement en de leider in de jongerentrui. Dus heb bijna elke rit wel gegarandeerde punten :)

Mooie_Mario

Kung of Betancur. Of veilige punten met Nizzolo. En ja, dit zijn de keuzes die ik moet maken voor punten. De rest is drama:)

ditisdavid

Zeker Nizzolo, dit is te lastig voor Kung (al zou Atapuma kunnen winnen, maar daar zou ik niet vanuit gaan) en Betancur is niet op niveau.

Koentador

De Marchi opstellen? Ik vond hem in de eerdere breakaways niet zo sterk ogen, vaak achteraan de groep en snel lossen. Denk dat hij niet in vorm is.
Of Kangert mee in plaats van hem? Hij lijkt de goede benen te hebben gevonden..

JDL75

'@koentador
Kangert maakt ook nog kans op teampunten, Nibali zal aan moeten nu, mocht hij nog voor de titel willen gaan.

JimKro

Ik ga een keertje voor Boswell. Zou best eens in de break mee kunnen gaan morgen.

renzovandijk

Nibali of Valverde captain is de vraag. Wat denken jullie?

TiesW

Nizzolo voor puntenklassement of Formolo/Firsanov?

renzovandijk

'@TiesW Ik ga voor Formolo, met zijn 3e plek in jongerenklassement scheelt het maar 5 punten met Nizzolo. En kans dat hij mee gaat aanvallen, of zelfs dat Uran mee gaat in de kopgroep gezien zijn achterstand.

LyndaLid

Hoe hoog staat iedereen ongeveer? Even kijken tegen wie ik strijd :) In de subpoules sta ik zo (ik weet niet waarom ik niet in de Wielerflits poule zit trouwens!)

"Wielerliefhebbers" 5e

"CyclingOnline Giro-Spel" 3e

"Giro Cyclingfever" 6e

Lotto Jumbo Poule 18e

"GiroItaliaNL" 6e

"Giro Poule 2016" 9e

Ik heb absoluut nog nooit zo hoog gestaan :D Winnen wordt echter lastig tot onmogelijk, behalve misschien in één enkele subpoule.

renzovandijk

'@LyndaLid Ik sta in vrijwel alle poules een plek of 10 lager, dus ik zit in de buurt. Helaas Nibali ipv Valverde als kopman gekozen afgelopen zondag, anders had ik in bijna al mijn subpoules top 5 gestaan..

LyndaLid

Ik heb alleen nog Valverde als kopman, maar stijg in elke bergetappe eigenlijk. En nu Greipel en Démare eruit zijn heb ik het op het vlakke ook zo slecht niet meer met Nizzolo, Trentin, Battaglin, Colbrelli, Arndt en dan de punten van de klassementsrenners.

Vandaag trouwens:

Valverde*
Kruijswijk
Chaves
Zakarin
Uran
Nibali
Jungels
Brambilla
Wellens

renzovandijk

'@LyndaLid Ja heb ik ook, Nizzolo (zelfs nog kopman!) Modolo Trentin Arndt. Voor vandaag hetzelfde team als jij, met alleen Fuglsang en Formolo ipv Brambilla en Wellens.

LyndaLid

'@ renzovandijk

Dan kan jij morgen weleens over mij heen springen! Dat wil zeggen, als ik vandaag geen geluk heb met mijn vluchters, maar juist daar scoor ik lekker deze Giro :)

ivo001

Ik heb voor vandaag:
Valverde (C)
Nibali
Majka
Zakarin
Jungels
Chaves
Kruijswijk
Firsanov
Nizzolo

Hopen dat ik net zo lekker scoor als zondag, en weer top 10 daguitslag haal. Dan heb ik wel een harde race van de klassementsmannen nodig, anders kapen die vluchters al alle punten weg.

Betancur, Quintana, Sagan

Lastige vandaag; Ulissi/Henao/Formolo voor eentje is er helaas geen plek weggelegd ..

LyndaLid

Formolo natuurlijk niet kiezen, wat laat die nou zien deze Giro.. Henao zal zelf wellicht een mooie uitslag rijden en je kan hopen op winst van Nieve of Roche ofzo uit een vlucht. Ulissi altijd gevaarlijke klant, in ieder geval meer dan Formolo lijkt me. En Ulissi heeft sowieso een paar puntjes uit het puntenklassement.

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Het zullen vandaag toch de klassementsrenners worden. In ieder geval oorlog!

WCEendT

Oorlog is het zeker, Lutsenkofan :)!

Uwi

Die Kruijswijk, wat is hij goed!

Ik denk dat ik de volgende keer een muntje op ga gooien voor kopman Valverde of Nibali. Vandaag en met de klimtijdrit Nibali gekozen en toen Valverde een slechte dag had, had ik hem :(

LutsenkoFan

Ulissi had ik vandaag niet zo goed verwacht. Lopez Garcia was afgelopen bergrit nog niet zo goed maar vandaag zomaar ijzersterk. Jungels ook echt, kon zelfs bij Chaves in het wiel blijven op die steile bult.

1 2 ... 119 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.