Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 120 ... 127 128
WCEendT

325 Puntjes, top 800 in en dat met een kopman die 11e word...

ditisdavid

Makkelijk in de 300 punten vandaag, blij dat ik Jungels en Firsanov had opgesteld.

WCEendT

Morgen word het heel leuk, ga rond de 50puntjes scoren :).

hofsje

248 punten gescoord heb valverde als kopman ,Uran valt zwaar tegen vandaag ,jammer geen kruiswijk in me ploeg

WCEendT

Zullen ze bij Lampre de sprint gaan aantrekken voor Ulissi om de puntentrui zo goed als te verzekeren? Of gewoon voor Modolo gaan?

Gelegevaar

Ik ga uit van Modolo..

Papa Bart

Ik heb alleen Modolo nog over als sprinter, dus nadat ik zowaar de top honderd ben binnengemuist, wordt ik daar morgen met geweld weer uitgeflikkerd :-)

schlossborn1995

Met alleen Nizzolo wordt het morgen een spannende dag. :D gelukkig vandaag wel goed gescoord.

Jori

'@WCEendT:
Ik verwacht nog steeds Modolo.
Modolo moet vooral het gros van de punten wegmaaien voor de pedalen van Nizzollo en dan kan Ulissi de schade daarachter zo beperkt mogelijk houden en direct de etappe erna toeslaan

TiesW

Woohoo, sprinten is niks voor mijn team maar met Nizzolo en Modolo over wel even een gelukje!!

ditisdavid

Ik heb Nizzolo, Arndt, Navardauskas, Colbrelli en Rojas over voor de sprint morgen, dat kan heel veel kanten op dus...

Benzardi

Vandaag 309 punten gehaald, helaas nog steeds zonder kopman.
Maar ik ben wel weer 26 plekjes gestegen, ik sta nu 583ste.

Morgen moet ik het hier mee doen

V. Nibali
A. Valverde
B. Jungels
E. Chaves
S. Kruijswijk
S. Modolo
G. Nizzolo
K. Sbaragli
N. Arndt

ONCE

314 vandaag

Morgen
Valverde(c)
Kruijswijk
Nibali
Zakarin
Jungels
Colbrelli
Arndt
Nizzolo
Modolo

Zou achteraf toch de juiste keuze geweest zijn om Nizzolo kopman te maken ten koste van Kittel zoals het er nu naar uitziet, maarja achteraf...

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Morgen
Sprinters:
Nizzolo (C)
Modolo
Arndt
Colbrelli
Belletti
Klassementsmannen:
Jungels
Valverde
Nibali
Formolo

Patrijs

Voor morgen is dit mijn team:
Kruijswijk
Chaves
Valverde
Jungels
Nizzolo
Trentin
Rojas
Arndt
Navardauskas

Helaas al een tijdje geen kopman meer tot mijn beschikking.

Timocycling

Sjezus zeg... 388 punten, 398 was de beste score... Bijna een dagwinst!

Laatste man

394 vandaag! Kan je ergens daguitslag zien?0

Edit:
2e van de dag. Een Kruissie :D

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik heb 366 punten gehaald vandaag, en ben inmiddels gestegen naar plek 165! Het begint ergens op te lijken!

Harry De Bakker

Morgen:

--> Zakarin (sluipt af en toe stiekem de top 20 in tijdens sprintetappes + mogelijke teampunten etappezege Porsev)
--> Verona (zekere teampunten Jungels + mogelijke teampunten etappezege Trentin)

Wie is de beste keuze om mijn laatste plaats op te vullen?

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

Gisteren 338 puntjes. Baal dat ik ulissi niet in mijn selectie heb.

Vandaag:
Nizzolo (c)
Modolo
Navardauskas
Arndt
Colbrelli
Kruijswijk
Chaves
Jungels
Valverde

Papa Bart

Voor mij vandaag alleen Modolo en voor de rest alleen de klassementsmannen, aangevuld met wat teamgenoten voor de teampuntjes, zie weinig kansen om meer dan 150 a 200 puntjes te sprokkelen.

Tomprocycling

Moet je voor punten van het algemeen klassement je mannen die daar punten gaan halen ook in de laatste etappe opstellen?

Tourminator

'@Tomprocycling, nee punten voor de eindklassementen gelden voor alle renners in jouw gekozen team. Laatste etappe kun je gewoon renners opstellen die volgens jouw in die etappe de meeste punten gaan scoren.

MrSpeckNeck

Nog maar 4 sprinters in mijn team maar die worden toch mooi 2345 :)

heuvelcolombia

Lol 85 gemiddeld? Mensen hebben hier alleen klassementsrenners opgesteld?

Ben met 255 van plek 5100 naar 3100 opgeschoven. Mijn Scorito lijkt in de laatste week door een geweldige sprong toch nog naar een acceptabel resultaat te gaan.

1 2 ... 120 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.