Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 121 ... 127 128
Uwi

'@MrSpeckNeck Haha precies hetzelfde heb ik, en met Nizzolo als kopman. Ineens van 2800e naar de 1600e plek gestegen

hofsje

147 puntjes 234 in me team ,colbrelli jammer

MrSpeckNeck

'@uwi Haha met Nizollo kopman is het helemaal mooi. Dit was zo'n dag waarvan ik dacht nou ik verlies heel wat plekken, pakt toch mooi uit dat ik nu 50 plekken stijg naar 150 :)

@heuvelcolombia Iedereen is zijn sprintersploeg kwijt haha

kaboutertje

Waar ik eerst in de massasprints telkens wat verloor, maak ik vandaag wederom een sprong vooruit. Nu 13e in het algemeen klassement. Top 10 moet er inzitten denk ik.

kaboutertje

14e, nadat ook je jongerentrui punten zijn verwerkt.

IL DON

Ik had na een slecht begin nog helemaal terug kunnen komen in Scorito. Dat lukte ook, totdat Nibali faalde in de klimtijdrit. Nu vandaag weer goed gescoord (213 punten), maar toch ook weer veel pech met Colbrelli en Sbaragli die niet optimaal sprint. Het mag deze Giro gewoon niet lukken.

IL DON

En het vervelende is dat ik zelfs mijn subpoule niet kan winnen van iemand die geen kopman meer heeft voor de bergen. Die gast heeft nog maar 5 AK-renners zonder kopman. En ik 8 AK-renners met kopman en ik kom nauwelijks terug. En ik heb ook nog veel meer sprinters over dan hem, want hij heeft ook geen kopman meer in de sprint (hij had Greipel) en ik wel (ik heb Nizzolo). Ik had een gat van 400 punten achterstand, tot vorige week vrijdag. En ik ben nauwelijks teruggekomen, terwijl ik met alles nog dik in de meerderheid ben. Echt een stom frustrerend spel is dat Scorito soms, haha.

davidavid

Ik heb ook niet veel mensen meer, moet elke etappe aanvullen met klassementspunten maar ik heb wel de juiste renners. Vandaag door de nummers 2 t/m 5 van de etappe en Nizzolo als kopman een 13e plek op de dagranglijst. In het totale klassement opgeschoven naar de 164 positie.

Morgen een moeilijke etappe. Ik neem denk ik mijn klassementsmannen (de eerste 5 van het AK) + Trentin + (teampunten en misschien top 20) + Nizzolo (truipunten x2) + Modolo (hopelijk teampunten Ulissi). Eventueel kan ik Modolo nog vervangen door Majka.

Laatst gewijzigd
dirtydutch

Firsanov explosief genoeg voor etappe van morgen?

kschiffmacher

Morge nizzolo kopman of nibali?

Vandaag richting de top 1000 geslopen 😃

Papa Bart

Huppeta, zoals verwacht 300 plaatsen naar beneden gelazerd, net buiten de top 500. De komende dagen, gelijk Nibali maar weer terugsluipen zonder uitzicht op de eindoverwinning :-)

WCEendT

Vandaag mooi de top 500 binnen gekomen, vooral dankzij Arndt :D!!!

Morgen ga ik een gokje wagen en Modolo opstellen i.p.v. Uran/Firsanov en hem kopman maken i.p.v. Nibali in de hoop dat Ulissi de etappe pakt.

WCEendT

Toch leuk om te zien dat je met 3 sprinters en rest klassementsrenners toch 800e in dagklassement kan worden en al je renners punten kunnen pakken.

S. Modolo 72
0
0 2 0 0 74
G. Nizzolo 44
0
0 8 0 0 52
A. Valverde 0
0
6 0 0 0 6
V. Nibali 0
0
4 0 0 0 4
S. Kruijswijk 0
0
10 0 0 0 10
E. Chaves 0
0
8 0 0 0 8
N. Arndt 40
0
0 0 0 0 40
B. Jungels 0
0
0 0 0 6 6
I. Zakarin 0
0
2 0 0 0 2
Totaal 156 0 30 10 0 6 202

@Schloss
Zie dat je uit de top 10 bent verdwenen, helaas, maar ik ga mijn best doen om je nog in te halen ;)!

Laatst gewijzigd
Jori

Jemig, wat een minkukels daar in het peloton, mijn nieuwe troef Colbrelli de berm in rijden zodat hij niet mee kan doen aan de sprint...
Gelukkig nog Trentin, Arndt, Nizzollo en Modolo nog in de ploeg, helaas wel Nibali als enig overgebleven kopman.

Voor morgen zowaar nog een puzzel:
Uran, Trentin, Colbrelli voor 2 plekken. Met name dat rotplekje op 2.5 km van de streep met extreme stijginspercentages doet mij toch meer neigen naar Uran en Trentin (zekere punten).

WCEendT

'@Jori
Uran en zekere punten? Praat je nu over de giro van 2013 of die van 2016? ;)

ditisdavid

Ik laat Uran en Colbrelli eruit en zet Firsanov, Nizzolo, Henao en Jungels neer, maar dat is ook geen bepaald makkelijke keus.

WCEendT

'@David
Ik zou Colbrelli toch zeker wel meenemen.

Timocycling

team voor morgen:

Nibali
Valverde (C)
Nizzolo
Kruijswijk
Majka
Zakarin
Jungels
Firsanov
Ulissi

Twijfel nog tussen Nizzolo en Pozzovivo alleen, wat denken jullie?

schlossborn1995

'@WC
ja helaas 10 plekjes gezakt omdat ik maar 102 magere puntjes scoorde.

Verder weet ik niet wat ik van Nibali of Amador moet verwachten morgen... en Visconti / Pirazzi / Wellens / Cunego of toch voor Nizzolo? of Kangert?
Valverde (C)
Kruijswijk
Zakarin
Jungels
Ulissi
... en dan nog 4..
hahaha ik heb het mezelf wel moeilijk gemaakt

Jori

'@WCEendT: Haha, misschien was mijn post niet duidelijk. Met zekere punten bedoelde ik Trentin (wit Jungels + 4e rode trui en dan nog eventueel ritresultaat). Uran is zeker 1 onder het kopje miskoop, maar rolt over het algemeen nog wel met de favorieten over de finish.

Ach, ik laat Uran er wel buiten, haalt hij nu een resultaat dan is dat op zijn minst verbazingwekkend.

Opstelling:
Nibali (c)
Chaves
Kruijswijk
Zakarin
Majka
Jungels
Wellens
Trentin
Colbrelli

Papa Bart

De mijne voor morgen:
Valverde (c)
Chaves
Kruijswijk
Zakarin
Nibali
Wellens
Roglic
Van Emden
Jungels
Heb nog de keuze om Roglic of Van Emden er uit te laten (of beiden) ten faveure van Modolo en/of Ludvigsson en dan is mijn team op :-) neig echter om de TLJ mannen te laten staan voor de teampuntjes....

JimKro

Trentin haalt maar 3 zekere teampunten toch? Die gaat er bij mij niet in morgen. Heb je alleen iets aan als brambilla de etappe zou winnen.

fringale

Ik lees op ander fora dat Navardauskas deze rit zou aangestipt hebben. Moet een kemel zijn, toch ?

Koentador

'@fringale Lijkt mij wel. Heeft weinig laten zien deze Giro. Lijkt me sterk dat hij uitgerekend in een etappe als deze goed zal zijn.

Ik twijfel nog over De Marchi. Werd vijfde in de etappe die Brambilla won, en die leek hier toch wel erg veel op.

fringale

Op dat forum lees ik ook dat Uran ziek zou zijn, dus die gaat eruit tvv Colbrelli. Denk niet dat hij het gaat redden, maar die vergissing beging ik een paar dagen geleden ook met (nog enige kopman) Nizzolo die toen naar een 4e plek wist te sprinten. En dat deed pijn.

Ik merk dat ik eerder hoop op een slechte dag van een "bankrenner", dan op een goede van een "basisspeler". Toch gek wat een spelletje met een mens kan doen.

1 2 ... 121 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.