Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 123 ... 127 128
Mollemawintdetour

Ik blijf Formolo net zo lang opstellen tot dat ie punten oplevert. Echt de meest waardeloze aankoop van het hele spel. Ik denk met mij nog velen.

ditisdavid

Rojas is nog véél erger...

ONCE

Ik ga in het vervolg nooit meer 1 renner van dat hele Cannondale kopen, wat een kutploeg

sjappie

Op tv leek het of Fuglsang wel heel makkelijk liet lopen vandaag. Qua klassement boeit het voor hem niet veel (plek 11 of 12) dus ik heb nu de theorie dat hij meer ruimte wilde en krachten spaarde voor morgen. Opstellen dus!

hofsje

helaas ook Formolo in me team samen met Kudus damn....
33 punten vandaag maar dat vooral dankzij teampunten met Jungels 16

LutsenkoFan

Ik vond Fuglsang nou juist erg slecht overkomen. Zou het ook niet logisch vinden als Astana Fuglsang wel zou laten 'uitrijden' maar Kangert of Scarponi niet, fuglsang was namelijk de beste knecht tot nu toe. Ik verwacht Fuglsang dus morgen niet. Cunego en een aantal zullen voor de Cima coppi gaan en dan verwacht ik dus al enigszins oorlog aan de voet van de agnello en dan zou het me niet verbazen mocht een klassementsrenner mee glippen. Als Kruijswijk meegaat , ter verdediging, dan gaan de favorieten strijden voor ritwinst maar als er niemand uit de top 10/12 meezit dan verwacht ik geen top 10 met klassementsrenners. Persoonlijk verwacht ik een kleine oorlog waar een relatief klein peloton bovenkomt met misschien een paar renners voorop. Maar dat de top 20 een mix gaat worden tussen klassement en vluchters ben ik vrij zeker van.

Johnny7

'@Mollemawintdetour

Eens.

SJB

Ook Trentin en Arndt niet opgesteld vandaag, anders was ik ruimschoots de top 100 binnen gekomen. Ik sta nu op plek 119 en mijn doel voor de komende dagen is de top 100 bereiken.

sjappie

'@Lutsenko. Via een Deense website gelezen dat Fuglsang zegt dat hij slechte benen had en zich wilde sparen voor de komende bergetappes...

snoek1974

'@ mollema wint de tour

Heb ook Formolo die naast Kangert en Howsom enorm tegenvallen naast mijn 9 uitvallers en Kung haalde laatste 2 etappes punten maar helaas niet opgesteld maar ook voor dat geld had ik een andere moeten kopen , dus deze scorito Poule gaat niet echt lekker , Ben al in de voorbereiding voor de tour en ook Dan is weer de vraag wat is nou het beste want eigenlijk hebben aankopen Kittel , Nibali , Landa en Dumoulin teveel gekost , maar zie dat vooral de keuzes van de 3 kopmannen heel belangrijk is en ook in de tour neig ik weer naar enorm wat grote namen die vrij duur zijn maar de Kunst is om de koopje eruit te halen en daar moet je ook wel een beetje geluk bij hebben die naast jouw toppers presteren en puur voor de tijdrit kan je geen renners selecteren want je kan een tijdrit hebben met weerverschillen net zoals de laatste in de giro waardoor tijdrit topper Dumoulin 15de werd

Koentador

Nibali(C)
Kruijswijk
Valverde
Zakarin
Chaves
Firsanov
Kangert
Jungels

Laatste plek voor Uran, Zoidl of Wellens.
Uran was matig eerder deze week, maar zat er vandaag toch weer bij. Gewoon een slechte dag gehad of echt ziek?
Zoidl kan goed klimmen, kwam net tekort in de rit die Valverde won (+ 6 teampunten Nizzolo).
Wellens, omdat ik nog wel wat van hem verwacht. Maar kwam vandaag solo als laatste binnen, dus wellicht zit die er ook doorheen.

Wie o wie?

Lage rugpijn

Best bizar. De allang afgestapte kittel, greipel en dumoulin staan nog steeds in de top 13 van best presterende scorito renners....

WCEendT

Goed je weer ff te zien Nasi :)!

Succes iedereen morgen, dat we weer mogen genieten van Kruijswijk :D!!

vasnd

Snoek ik zou bij de Tourpool even investeren in wat interpunctie.
Dumoulin was voor velen een bewuste gok. De eerste dag roze pakken en er een tijd mee rijden was geen gekke gedachte. In de 2e tijdrit weer wat potentiële puntjes misgelopen idd, dat is jammer maar zo werkt het met iedere renner en etappe (zie oa de valpartij van taaraame en de gevolgen voor de sprintuitslag). In de Tour gaan valpartijen nog weer belangrijk worden ben ik bang :(.

snoek1974

'@ vasnd

Op valpartijen en weer veranderingen heb je geen grip , maar er zijn meer etappes voor sprinters en klimmers . Dus alleen tijdrijders selecteren die ook andere kwaliteiten hebben en geen pure tijdrijders zoals Bijv Brandle .

Renners zoals Jungels , Dumoulin , Amador en Moser leveren ook in andere etappes punten op.
Ook ga ik bij de tour meer letten op mogelijke teampunten en keuze s van kopmannen is heel belangrijk .

Vanaf 9 Juni kunnen we weer puzzelen voor ideale tour selectie .

renzovandijk

Zou Formolo nog een keer wat gaan doen? Het is dat ik punten krijg voor zijn jongerenklassement aan het einde, anders was hij helemaal waardeloos geweest.. Is vandaag te steil voor hem (los gezien van het feit dat hij geen goede benen heeft blijkbaar)?

fringale

Dan toch maar weer de tegenvallende Uran of zou ik mijn dark (and lazy) horse Boswell durven spelen vandaag ?

Lance Beenstrong

Ik twijfel tussen Uran of zekere punten Nizzolo... Denk dat ik een gokje neem met Uran, leek gisteren weer wat meer in orde.

Patrijs

Zoals velen gisteren Arndt en Trentin niet opgesteld. Helaas, helaas, maar een logische keuze. Ik sta nu net buiten de top-2000, maar ga waarschijnlijk nog wel wat stijgen de komende dagen. Wat mij het meest opbreekt is dat ik al meer dan een week geen kopman meer kan opstellen. Heb wel 8 renners uit de top-10, lekker voor de eindafrekening. Vandaag met deze 9 mannen de bergen in:
Kruijswijk
Chaves
Valverde
Nibali
Zakarin
Jungels
Amador
Pozzovivo
Kangert

Patrijs

O, trouwens, voor de voetbalfans onder ons: ik heb samen met forumlid Friso een EK-subpoule bij Scorito. Namens ons bescheiden voetbalblogje Balletje Breed. We vinden het leuk als je meedoet! Inschrijven kan via deze link: http://bit.ly/1sevghd

heuvelcolombia

Ik heb me aangemeld, Patrijs.

Inmiddels heb ik nog 11 renners. Verona is volgens mij de enige renner die ik al 17 etappes heb opgesteld. Mijn hoop is gevestigd op winst van Nizzolo in de laatste rit. De komende twee ritten wordt voor mij aanklampen. Ik hoop dat het twee keer de vluchters worden, liefst met daarbij Verona ;)

Als je in de laatste etappe je renners voor het klassement niet hoeft op te stellen, heeft het dan ookgeen zin om kruijswijk op te stellen voor punten van het algemeen klassement?

renzovandijk

'@heuvelcolombia Als ik het goed lees krijg je gewoon 'etappepunten' en daarna pas de 'eindklasseringpunten'. Dus voor Kruijswijk krijg je zowel 10 punten na etappe 21 als eindklassementpunten.

Patrijs

'@heuvelcolombia
Thanks! Leuk dat je meedoet!

ditisdavid

Ik denk dat we toch blij moeten zijn dat 20 renners deze keer verplicht was, want door al die uitgevallen sprinters waren er mensen op 9 of minder man uitgekomen.

Jori

Namens iedereen die Nibali als kopman heeft (inclusief mijzelf): Go Scarponi!

EDIT: Valverde kondigde aan dat hij het boven een hoogte van 2km het zwaar krijgt, daar lijkt het nu weer op

Laatst gewijzigd
1 2 ... 123 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.