Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 124 ... 127 128
LutsenkoFan

Hoezee hoejoo.. Nibali als kopman........

pirazzi

Dan denk je ik stel van Emden op voor de teampunten voor het roze van Kruijswijk en laat Kangert op de bank, wint Nibali de etappe!

vasnd

Ook Zakarin kwijtgespeeld.. Mensen met de volledige top van usual suspects en een paar fijne sprinters keuzes zijn spekkoper deze ronde!

Lage rugpijn

Ook ik heb nibali als kopman en toch mag ie van mij morgen, samen met chaves, uit de bocht vliegen :-)

ONCE

Of niet, kut scorito kan ik me nu echt niet druk om maken hoor pfffff

WCEendT

'@Once
Helemaal mee eens, ben eerlijk gezegd voor het eerst in 10 jaar nu helemaal klaar met het wielrennen...

@Lage rugpijn
Jou naam is wel heel toepasselijk nu...

Lage rugpijn

'@wc eendt: Inderdaad, de spanning is in mijn onderrug geschoten:-) . En natuurlijk is het vervelend dat dit kruiswijk overkomt maar dit soort dramatiek maakt wielrennen juist zo mooi!

pippodeclown

Au.. Nog maar 1 reserve op scorito, maar de 'au' van Kruijswijk doet er meer toe..

Johnny7

Nog maar 10 man na val van Zakarin over waaronder mensen als Betancur en Formolo die er geen pepernoot van bakken.
Morgen weer Navardauskas en Modolo opstellen natuurlijk in een bergetappe helaas.

Benzardi

Wat een aanval op je wielerhart , ik ben er stil van.

snoek1974

Als de rondes nu eens 3 dagen inkorten hadden we een Vuelta en Giro kunnen winnen , Kruiswijk nu naar het ziekenhuis , hopelijk valt het mee en kan die morgen nog aanvallen , al denk ik dat Nibali hem morgen veilig speelt .

Wat betreft Scorito , nr 10 uit koers met Zakarin , dus geen eer meer te behalen met ook nog renners als Kung , Formolo , Howson en Kangert . Afvaller is Kung morgen en dan stel ik mijn 2 overgebleven sprinters Nizzolo en Modolo ook gewoon op .

Poeksel

Betancur DNF (maar wat maakt het nog uit).

WCEendT

Tjaah ik verheugde me enorm op dit weekend, maar nu? Feiten zijn dat we een Nibali zien die na een doktersbezoek opeens iedereen op minuten rijdt en we een Kruijswijk zien die gefaald, jaah gefaald, heeft. Valverde die nog steeds niet tegen hoogte kan en Chaves die het allemaal maar een beetje wegschuift op Nibali, terwijl hij zelf vol doortrok.

Ach, zoals ik al eerder heb gezegd wat maakt het ook allemaal uit... ik ga in ieder geval mijn best doen om er morgen van te genieten... en wie weet?

SJB

En de grote vraag is: hoe is het met Kruijswijk?

heuvelcolombia

Arndt of Porsev, wie laat ik thuis vandaag? Heb toch Porsev maar in mijn team genomen. Ik heb meer vertrouwen in Taaramae en Silin dan in Preidler.

ditisdavid

Ik moet nu nog steeds Kruijswijk opstellen omdat het anders Navardauskas, Rojas, Arndt of Colbrelli wordt, dat schiet dus ook niet echt op. Tja, voor zowel de rit van morgen als voor Scorito geldt nu dat ik niks verwacht en het dus alleen maar mee kan vallen...

nasibal

Nibali met een Aru'tje. Flikker toch op joh.

WCEendT

'@Nasi
Dank, dacht dat ik de enige was die zo dacht... dit is van de beste giro ooit naar een giro gegaan die ik snel wil vergeten in een dag tijd.

Wel goed voor mijn scorito, maarja! FCK SCORITO!... onverdiende winnaar dit.

LutsenkoFan

Ach.. ik heb het de hele giro al gezegd die man gaat de laatste week pas goed zijn. Het gaat maar om een paar procenten he.. Hij is nou maar in verhouding bijvoorbeeld 5% minder verzwakt dan een Chaves, Valverde. Kruijswijk laat ik hier buiten want die had met 2 vingers in de neus de giro gewonnen zonder die val.

nasibal

'@Lutsenkofan

Je vergeet voor het gemak ff dat hij een week gelden op sterven na afgestapt was? Dat de enige reden om door te rijden 'de tifosi' waren? Dat je Astana niet afvalt vanwege je username snap ik, dus die kaart hou ik wel even in mijn zak.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Morgen Modolo of Nibali als kopman? Zijn er nog extra punten op het einde voor Nibali, waarvoor ik hem kopman moet maken in de laatste etappe?

ONCE

Niets anders dan in andere etappes...

ONCE

Nibali altijd m'n favoriet geweest van de "grote 4" vanwege z'n grote ballen.
Maar nu...

WCEendT

'@ONCE
Bij mij ook, zal in de toekomst ook wel weer zo zijn, maar nu ben ik gewoon heel teleurgesteld.

Benzardi

Mijn wielerhart is nog steeds gebroken, de beste renner heeft niet de Giro gewonnen.
Jammer...........................
Ik hoop dat Kruijswijk zo'n boost aan (hallo) Jumbo Lotto heeft geven, dat we een mooie tour kunnen beleven.
Ik zie jullie hoop ik weer bij de Tour, het was gezellig en leuk forumpje

Tot over anderhalve week ;O)

1 2 ... 124 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.