Als de rondes nu eens 3 dagen inkorten hadden we een Vuelta en Giro kunnen winnen , Kruiswijk nu naar het ziekenhuis , hopelijk valt het mee en kan die morgen nog aanvallen , al denk ik dat Nibali hem morgen veilig speelt .
Wat betreft Scorito , nr 10 uit koers met Zakarin , dus geen eer meer te behalen met ook nog renners als Kung , Formolo , Howson en Kangert . Afvaller is Kung morgen en dan stel ik mijn 2 overgebleven sprinters Nizzolo en Modolo ook gewoon op .
Tjaah ik verheugde me enorm op dit weekend, maar nu? Feiten zijn dat we een Nibali zien die na een doktersbezoek opeens iedereen op minuten rijdt en we een Kruijswijk zien die gefaald, jaah gefaald, heeft. Valverde die nog steeds niet tegen hoogte kan en Chaves die het allemaal maar een beetje wegschuift op Nibali, terwijl hij zelf vol doortrok.
Ach, zoals ik al eerder heb gezegd wat maakt het ook allemaal uit... ik ga in ieder geval mijn best doen om er morgen van te genieten... en wie weet?
Ach.. ik heb het de hele giro al gezegd die man gaat de laatste week pas goed zijn. Het gaat maar om een paar procenten he.. Hij is nou maar in verhouding bijvoorbeeld 5% minder verzwakt dan een Chaves, Valverde. Kruijswijk laat ik hier buiten want die had met 2 vingers in de neus de giro gewonnen zonder die val.
Mijn wielerhart is nog steeds gebroken, de beste renner heeft niet de Giro gewonnen.
Jammer...........................
Ik hoop dat Kruijswijk zo'n boost aan (hallo) Jumbo Lotto heeft geven, dat we een mooie tour kunnen beleven.
Ik zie jullie hoop ik weer bij de Tour, het was gezellig en leuk forumpje
Tot over anderhalve week ;O)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.