Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 125 126 127 128
WCEendT

Juah duurt niet lang meer totdat de tour scorito open gaat... dan maar proberen top 100 te halen. Nu net aan top 500.

Klootje Kriekeljon

Kan nog precies 9 renners opstellen :D

nasibal

nizzolo jongen, als je nu gediskwalificeerd wordt verneuk je het héél hard voor me!

pirazzi

Hij juicht vooralsnog wel met overgave.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Nasibal
Zou mooi zijn als Arndt nog ff een etappe wint :)!

pirazzi

Volgens mij is de uitslag nu definitief dat Nizzolo wint.

WCEendT

Het lijkt erop dat ik 332e ben geworden, toch nog redelijk hoog geëindigd.

nasibal

Sta nu 160e met nog van alles te berekenen. Hoor op eurosport dat de Jury zich toch gaat beraden, wat me toch weer veel plekken zou gaan kosten. Jammer.

edit: ja hoor. Klotezooi.,

Laatst gewijzigd
pirazzi

Oei. Nizzolo toch geen winnaar.

nasibal

Dat kost Willem uit Breda denk ik zijn nieuwe fiets, die zal pissig zijn!

bartje

Nizzolo gediskwalificeerd.

WCEendT

Hahahha dat is wel heel zonde voor Willem...

WCEendT

Hij zal de wielerflits poule nog wel winnen, waar ik helaas net geen top 100 gehaald heb :(.

Sta nu 275e, ben benieuwd hoeveelste ik sta na de DQ van Nizzolo.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Nasi
Je had voor vandaag toch wel McCarthy opgesteld?

nasibal

Willem wint de fiets idd wel, maar de algemene poule niet. Haatbrief naar Nizollo vermoed ik.

LutsenkoFan

Top 1000 behaald... Op naar de Tour

schlossborn1995

'@WCEendT
heb je me nog ingehaald? Ik sta 177ste in het AK.
Het was leuk om even in de top 5 te staan (een week geleden) maar dat ik ging zakken was wel duidelijk met nog maar 1 sprinter. Het was leuk mannen. Hopelijk lukt het bij tde tour nog beter.

heuveltje af

9e idd op naar de tour

heuvelcolombia

Ik zat dicht tegen de beste 10% van Scorito, maar DSQ van Nizzolo zorgt toch voor een plekje of 400 minder. Ik zal ook nog wel wat zakken na het jongerenklassement.

Verschrikkelijk begin, ben redelijk goed teruggekomen door vooral Nizzolo. Het vervelendste was natuurlijk aanstormend Giro-winnaar Landa die ziek werd.

WCEendT

'@Schlosss
231e Geëindigd, nieuwe ronde, nieuwe kansen :)!

@Nasi
McCarthy?

Laatst gewijzigd
Speedy Mark

Mooi eind resultaat deze Giro voor mij in het eind klassement: 26e. Langzaam door de ronde gegroeid na dit resultaat, etappe per etappe gegroeid. Natuurlijk de eerste 4 van het klassement met jungels aangevuld. Voor de sprints veel de goede keuzes gemaakt. Alleen jammer van pozzovivo en Igor Anton waar ik op meer had gehoopt :) kijk nu alweer uit na de Tour!

Patrijs

Jongens, bij mij moeten zowel de punten voor de witte trui (etappe en eindklassement) als de punten voor plaats 11-20 van de etappe nog worden verrekend. Kan nog best wat gebeuren in het AK van Scorito, toch?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Patrijs
Als het goed is geeft de organisatie alleen de top 10. De rest krijgt gewoon zelfde tijd op alfabetische volgorde.

bartje

Whahaha, (=wrange lach) ik ben eigenlijk de evenknie van Kruijswijk. In de laatste paar dagen in mijn poultjes vreselijk onderuit gegaan...

Chesron21

Hoppa 9e geworden algemeen. Niet dat je daar iets mee wint of zo...

1 2 ... 125 126 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.