Ik heb geen zin om m'n team hier nu al neer te zetten en eventueel dan weer te twijfelen over aanpassingen nav tips van anderen.
Misschien wil iemand het prijsgeven, maar op welk puntenaantal mikken jullie?
Ik heb nu per renner een totaal aantal punten bedacht, maar daarmee lijken "aanvallers" toch wel erg duur...tenzij ze 2 etappes pakken, maar mochten ze al werkelijk 1 etappe pakken, dan ben je nog duur uit volgens mij.
In totaal mik ik op minimaal 4000 punten. (gevaarlijke uitspraak, want wat ben ik een kluns als ik niet eens de helft haal).
'@Jort. Is dus op geboortejaar, 1991 en later.
@kschiff. Cancellara is vastberaden het roze te pakken om dan te gaan chillen in het roze. Dat lijkt met de 1,5M wel waard. Maar is altijd even afwachten hoe het gaat lopen. Zou Dumoulin iig niet doen.
@paravliss. Hofland idd nog niet bij de odds van paddy power. Komt nog wel. Odds van Stage 2 zijn sowieso redelijk zeldzaam.
De laatste twijfels. Dus gooi ik er nog maar een casus tegenaan.
Ik zit met de laatste twee plaatsen waar ik maar niet uit kan komen.
De opties zijn:
Betancur/Majka of Nieve/Pozzovivo.
Bij zowel Majka en Pozzovivo heb ik mn twijfels, maar ook betancur kan ik niet helemaal plaatsen. In potentie toch iemand die veel punten kan pakken. Nieve daar tegenover op drie fronten kans op teampunten en eindigd toch altijd stabiel rond plek 10
'@Friso: Team dat verassend uit de hoek kan komen, maar nog een paar tips:
Dumoulin gaf al aan dat hij niet te veel verwachte van de proloog en is met 3 miljoen een boel centjes. Daarnaast oogt je team nog redelijk jong en zou ik hem bijvoorbeeld vervangen door een Tosatto met veel ervaring. Met hem in je team kunnen je rijders toch doorgroeien.
Daarnaast is Greipel twijfelachtig of hij afstapt en daarom zou ik geen risico nemen en gewoon Pelucchi opstellen.
Kruijswijk klinkt slim, maar als je echt die bergtrui wilt, pak je Tjallingi, die heeft al aangegeven hem hier in Nederland gewoon te willen veroveren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.