Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 33 ... 127 128
parravliss

hofland heb nie eens ods

Laatst gewijzigd
ConINGtador

'@nasibal

Nogmaals de vraag (ik denk dat je er overheen gelezen hebt) of je Scorito gebruikersnaam ook 'nasibal' is. Ben namelijk erg nieuwsgierig naar je uiteindelijke team en wil deze dus vrijdag zo snel mogelijk bekijken :)

HF2013

Ik heb geen zin om m'n team hier nu al neer te zetten en eventueel dan weer te twijfelen over aanpassingen nav tips van anderen.
Misschien wil iemand het prijsgeven, maar op welk puntenaantal mikken jullie?

Ik heb nu per renner een totaal aantal punten bedacht, maar daarmee lijken "aanvallers" toch wel erg duur...tenzij ze 2 etappes pakken, maar mochten ze al werkelijk 1 etappe pakken, dan ben je nog duur uit volgens mij.

In totaal mik ik op minimaal 4000 punten. (gevaarlijke uitspraak, want wat ben ik een kluns als ik niet eens de helft haal).

jort101

Dumoulin kan toch ook de witte trui winnen? Hij is ook 25. Of heb ik het mis.

kschiffmacher

1,5 milj. over... twee renners nog te kiezen... Twijfel of ik Marezco/Hofland/Wellens moet offeren voor Cancellara.

Jullie ideeën over deze keuze?

hofsje

Wellens zal wss voor een etappe gaan dus zal niet veel scoren,cancellara zal wel punten scoren in de tijdritten ,voor de rest is het maar afwachten wat hij gaat doen

ConINGtador

'@HF2013

Met 4000 punten ga je geen 1ste overall eindigen. De ervaring leert dat je daarvoor 5200-6000 punten nodig hebt. Maar 'meedoen is belangrijker dan winnen'... zeggen ze :)

Laatst gewijzigd
Kirsipuu

Nog wel meer dan dat denk ik. Ik werd met 5200 punten 320e in de Vuelta. Maar misschien wordt er in de Vuelta wel wat hoger gescoord omdat daar veel dezelfde soort aankomsten zijn en dan 'the usual suspects' komen boven drijven.

Twaburov

'@Jort. Is dus op geboortejaar, 1991 en later.
@kschiff. Cancellara is vastberaden het roze te pakken om dan te gaan chillen in het roze. Dat lijkt met de 1,5M wel waard. Maar is altijd even afwachten hoe het gaat lopen. Zou Dumoulin iig niet doen.
@paravliss. Hofland idd nog niet bij de odds van paddy power. Komt nog wel. Odds van Stage 2 zijn sowieso redelijk zeldzaam.

Timocycling

Het zal mij een worst wezen hoeveel punten ik haal. Heb een goed team neergezet denk ik en ik zie wel. Het is en blijft toch een loterij.

Jalabert88

Laatste keuze:

1) Sbaragli/ Rojas( met name voor teampunten)
2) Ewan/ Hofland

Wie helpt?

Timocycling

Ewan zou ik altijd pakken.

Jori

'@Jalabert88: Ewan stapt na 12 etappes af, had je dit al zelf meegenomen in je afwegingen?

Gids05

wat is dan het voordeel denken jullie van als ik optie 1

landa cap
valverde cap
kittel cap zou doen en niet optie 2

optie 2
valverde cap
dumolin cap
kittel cap

zou optie 2 geen voordeel zijn met dumolins zijn tijdritten ??? graag reacties😃.

hofsje

voordeel met optie 1 is als valverde uitvalt ,heb je nog een prima kopman achter de hand ,voordeel met Dumoulin dat hij vooral punten pakt in tijdritten

elstupidoloco

'@Gids05: heb je voor jezelf al bepaald in welke etappes je dumoulin op de trui zou zetten? Behalve in de 2 eerste tijdritten?

Friso

Dit is mijn team:

Dumoulin (kopman)
Kruijswijk (kopman)
Greipel (kopman)
Navardauskas
Trentin
Mezgec
Oss
Quinziato
Tuft
Hansen
Sioutsou
Ligthart
Txurruka
Kudus
Zabel
Jim
Grosu
Ji
Zhupa
Tankink

Wat denken jullie?

Jalabert88

'@Jori, dat had ik inderdaad al meegenomen. Ik acht hem echter veel sterker dan de andere 3 heren, vandaar dat ik toch twijfel of hij het waard zou zijn, ondanks het afstappen, om mee te nemen...

@timocycing
Bedankt voor de reactie!

BertieC

De laatste twijfels. Dus gooi ik er nog maar een casus tegenaan.

Ik zit met de laatste twee plaatsen waar ik maar niet uit kan komen.

De opties zijn:

Betancur/Majka of Nieve/Pozzovivo.

Bij zowel Majka en Pozzovivo heb ik mn twijfels, maar ook betancur kan ik niet helemaal plaatsen. In potentie toch iemand die veel punten kan pakken. Nieve daar tegenover op drie fronten kans op teampunten en eindigd toch altijd stabiel rond plek 10

Jalabert88

'@BertieC
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Majka en Betancur. Heb zelf meer vertrouwen in Majka dan in Pozzovivo, daarnaast zou Betancur wel eens kunnen zorgen voor een mooie verrassing en scoort hij net zoals Nieve teampunten via Valverde.

Daan°

Friso, je hebt veels te zwakke renners. Je hebt veel meer budget dat je kan gebruiken voor bijv. Nibali!

Ab Normaal

Daan....

Jori

'@Friso: Team dat verassend uit de hoek kan komen, maar nog een paar tips:
Dumoulin gaf al aan dat hij niet te veel verwachte van de proloog en is met 3 miljoen een boel centjes. Daarnaast oogt je team nog redelijk jong en zou ik hem bijvoorbeeld vervangen door een Tosatto met veel ervaring. Met hem in je team kunnen je rijders toch doorgroeien.
Daarnaast is Greipel twijfelachtig of hij afstapt en daarom zou ik geen risico nemen en gewoon Pelucchi opstellen.
Kruijswijk klinkt slim, maar als je echt die bergtrui wilt, pak je Tjallingi, die heeft al aangegeven hem hier in Nederland gewoon te willen veroveren.

Patrijs

'@Friso Het is misschien niet het allerbeste team, maar het zijn wel stuk voor stuk renners die een glimlach op je gezicht toveren als ze een etappe winnen. Dat is ook wat waard! Een van de mooiere teams die ik tot nu toe langs heb zien komen.

vasnd

The troll is strong in this one

1 2 ... 33 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.