Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 38 ... 127 128
droomteam

Lijkt veel op mijn Team alleen heb ik 8 sprinters en 1die voor de jongeren trui gaat en een toptijdrijder

ventertje

Nog 1 miljoen voor 1 plek, het maakt me niet echt uit wat ik krijg als ik maar geen sprinter krijg. Formolo en Jungels heb ik al.

Wie zouden jullie nemen?
Geniez, De Marchi, Montfort of Trentin?
Geniez en Montfort reden vorig jaar vrij goed (maar dit jaar zie je ze nauwelijks), De Marchi is een leuke aanvaller maar ik denk dat je maar 1 keer wat aan hem het, en met Trentin eigenlijk hetzelfde alleen daarmee kun je eventueel teampunten scoren met Kittel.

sjappie

Gezien de info over jungels...

Belletti en pelluchi of jungels en colbrelli?

ConINGtador

'@droomteam

Over wie zijn team heb je het? Je posts zijn nogal onduidelijk als je het mij vraagt. Is niet lullig bedoeld hoor, maar op deze manier is het moeilijker voor ons om je van advies te voorzien.

Uit je laatste bericht kan ik wel afleiden dat je vermoedelijk 11 klimmers, 8 sprinters en 1 tijdrijder hebt.
Dat is dan wel weer een prima uitgangspunt voor je teamselectie denk ik.

Laatst gewijzigd
ConINGtador

'@ventertje

Omdat je zelf aangeeft dat je beslist geen sprinter wil, ga ik ervan uit dat je al 7-9 sprinters hebt en dus geen plaats meer over hebt om Trentin (voor teampunten Kittel) in te zetten tijdens de vlakke ritten. Trentin valt dus sowieso al af van dat rijtje renners.

Blijven Geniez (redelijke tijdrit + plek 15-20 AK), De Marchi (goede proloog + aanvallend ingesteld) en Monfort (plek 10-15 AK) over.

@sjappie

Ligt er voornamelijk aan hoeveel sprinters je al in je team hebt. Als je bijv. 'slechts' 6 sprinters hebt, is Pelucchi + Belletti denk ik een welkome aanvulling.

Laatst gewijzigd
ventertje

Mensen wat is er met Jungels gebeurd?!

droomteam

Dumoulin zal echt wel na het klassement kijken maar zich niet stuk rijden RIO is dit jaar het voornaamste . Olypisch kampioen tijdrit

ONCE

'@ ventertje.

Betancur voor 1 miljoen

ventertje

'@ONCE @ConINGtador

Bedankt voor jullie tips.

Ik heb inderdaad rond de 7-9 sprinters in huis, maar ik denk dat als ik Trentin neem dat ik in de vlakke sprints nog wel een plek vrij kan maken voor hem met de mogelijkheid op teampunten voor Kittel. Het is meer zo dat als ik nog een sprinter neem de verhouding sprinters/klassmentsmannen/aanvallers een beetje uit balans raakt en ik zie Trentin niet als sprinter.

ConINGtador

'@ventertje

Volgens mij is er helemaal niets met Jungels gebeurd ?! Naar wat ik weet niet gevallen of ziekteverschijnselen. Het enige is dat hij heeft aangegeven dat zijn prioriteit beslist NIET het algemeen klassement is. Of dat een nadeel is voor potentiële punten qua Scorito mag je zelf bepalen :)

Laatst gewijzigd
barcasportz

Ik denk dat we nog wel eens een verassende winnaar kunnen krijgen deze giro!

ConINGtador

'@barcasportz

Ik ook ...)

Laatst gewijzigd
jort101

Ik heb nu ook moser in mn team, heeft een goede proloog en zit waarschijnlijk wel een paar keer in de ontsnapping? Is er nog een andere betere aanvaller/tijdrijder voor 750k of niet.

Marco17-09

Haha, heb het weer helemaal omgegooid. Nu de keuze Chaves, Henao, Firsanov of Kangert, Fuglsang/Hesjedal, Kung/Kudus/Colbrelli. Wie o wie heeft een idee?

Laatst gewijzigd
droomteam

ConiNGtador de reactie was op het team van Hunneman1 . Dan denk je als je reactie indrukt dat het dan ook bij hem terecht komt .

ventertje

'@ConINGtador

Ah oke, renners die aangeven dat ze niet voor het klassment gaan is natuurlijk niet nieuw voor ons...

ConINGtador

'@jort101

Wat mij betreft mag je dat zelf uitzoeken :)
Als alles voorgekauwd wordt, is de lol er ook snel van af.

Mocht je met een naam komen, dan ben ik overigens wel bereid om daar wat zinnigs (dat hoop ik althans) over te zeggen.

Jelle van der Linden

Na die uitspraak van Arndt, wil ik toch graag Dumoulin toevoegen aan mijn team.
Dus dan moet ik gaan kiezen tussen Majka en Dumoulin.

Laatst gewijzigd
jort101

Heb alles tot nu toe zelf gedaan. Bijna dan. Maar je hebt wel gelijk :)

ConINGtador

'@droomteam

Ah oké. Ik begrijp volkomen dat de 'reactie-knop' enigszins verwarrend is.
---
Iemand trouwens enig idee hoe je een bericht van een ander als citaat kan opnemen in je eigen bericht?
Nu doe ik meestal kopiëren/plakken, maar het moet ook op een simpele manier kunnen (zie er anderen veelvuldig gebruik van maken). Kan me herinneren dat ik vroeger deze optie wel eens gebruikt heb, maar kan de optie nu nergens terugvinden.

maxdudink

'@marco persoonlijk zou ik gaan voor cancellara,kangert en dan hesjedal of kruijwsijk(ben daar zelf ook nog niet uit)

Jelle van der Linden

Wie verwachten jullie dat meer punten gaat halen Dumoulin of Majka?

ventertje

Oke ik dacht net dat ik mijn team rond heb, maar nu kom ik op deze ingeving: Dumoulin en Demare ruilen voor Cancellara en Kittel. Denken jullie dat dit een goede ruil is of niet? Eigenlijk denk ik dat Dumoulin en Cancellara ongeveer aan elkaar gewaagd zijn in de eerste etappe en dat is de voornaamste reden dat ik Dumoulin in mijn team had. Daarentegen lijkt Kittel me wel een stukkie sterker dan Demare. Het is opzich een mooie 1 op 1 ruil: 1 sprinter en een tijdrijder voor 1 sprinter en 1 tijdrijder.

Marco17-09

'@Jelle van der Linden
Wat mij betreft is dat niet te voorspellen. Ligt volledig aan de tijdrit van morgen

jort101

Wat verwachten jullie van Oss en atapuma?

1 2 ... 38 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.