Veel gesleept, maar dit wordt mijn team:
V. Nibali KLA AST
A. Valverde KLA MOV
M. Kittel SPR ETI
M. Landa KLA TEA
R. Uran KLA CAN
I. Zakarin KLA KAT
B. Jungels KLA ETI
E. Chaves KLI ORI
S. Kruijswijk KLI LOT
T. Wellens KLI LOT
A. Geniez KLI FDJ
F. Cancellara TIJ TRE
A. Demare SPR FDJ
S. Modolo SPR LAM
G. Nizzolo SPR TRE
M. Hofland SPR LOT
N. Arndt SPR GIA
N. Ruffoni SPR BAR
J. Mareczko SPR WIL
M. Trentin AAN ETI
Haha dan heb ik nog een dilemma:
Fuglsang, Kruijswijk of Kangert
Gebaseerd op de stats zou Fuglsang de beste keus zijn. Echter moeten zowel Kangert als Fugsang in dienst rijden van Nibali en is Kruissie kopman.
Twijfel dus heel erg! Meningen?
En kopmankeus is ook nog een dingetje
Landa,Nibali en Kittel
of
Landa,Valverde en Kittel
of
Nibali, Valverde en Kittel
Once, ik stel deze vraag omdat ik nibali en kruiswijk wil inruilen voor Majka en Verona.
Ik denk dat tussen Nibali en Maika niet veel verschil is, dus maak ik de beslissing wie meer punten haalt Kruijswijk of Verona. Verwacht Verona ook veel punten kan halen via het jongerenklassement.
Dus Nibali/Kruijswijk of Majka/Verona
Eventueel kruijswijk laten staan en Betancur inwisselen, maar van deze renner verwacht ik nog veel in de sprints bergop en ev. teampunten.
Dit wordt mijn eerste scorito deelname en het valt toch tegen om even een team samen te stellen. Na lang wikken en wegen toch Dumoulin opgenomen wat ten kosten is gegaan van Zakarin, en nog steeds ben ik er nog niet over uit;
- Nibali
- Valverde
- Landa
- Uran
- Chaves
- Kruijswijk
- Kangert
- Formolo / Geniez
- Firsanov
- Dumoulin
- Jungels
- Kittel
- Viviani
- Modolo
- Nizzolo
- Hofland / Trentin / Navardauskas
- Arndt
- Marezcko
- Colbrelli
De laatste 750k gaat waarschijnlijk nog naar een extra sprinter.
'@eropenerover
Je hebt naar mijn mening een sterk team gekozen. Wat betreft de twee twijfelpunten:
Formolo maakt kans op de witte trui en zal daarmee scoren, waar ik Geniez in staat acht om meer punten in de ritten zelf te pakken. Je miet afwegen of je wilt gaan voor potentiële team- en truipunten van Formolo of de potentiële hoge rituitslagen van Geniez. Beide hebben geen zekere punten maar wel veel potentiële.
Hofland, Trentin en Navardauskas hebben alle drie geen team dat vol voor hun gaat rijden (door Kruiswijk, Kittel en Uran) Hofland heeft al meerdere keren top 10 gereden zonder treintje en kan het dus goed alleen af. Trentin zal in de volledig vlakke etappes niet meesprinten (Kittel) maar hij kan wel een heuveltje over en ik heb er ook grote vraagtekens bij of Kittel de Giro uit gaat rijden. Zo niet dan heeft Trentin de laatste etappes ook nog een kans. En Navardauskas zie ik niet als een echte sprinter. Hij komt die explosieve snelheid tekort. Navardauskas is meer een man voor een ontsnapping in de laatste paar kilometers. Hij kan met gemak een tempo van 50 per uur volhouden, maar is dus niet explosief genoeg
Hopelijk kan je nu wat beter kiezen!
Eerste keer dat ik meedoe met de scorito poule.
Mijn team:
S. Modolo
G. Nizzolo
S. Colbrelli
C. Ewan
J. Mareczko
E. Viviani
N. Arndt
M. Hofland
R. Zabel
M. Trentin
S. Kung
R. Uran
A. Valverde
V. Nibali
S. Kruijswijk
R. Majka
M. Landa
T. Dumoulin
E. Chaves
I. Zakarin
0 euro over! Kopmannen: Nibali, Valverde en Nizzolo.
Mischien trentin nog inruilen voor een back up klassementsman
Na Arndt heeft nu ook Timmer gezegd dat Dumoulin het klassement zeker niet zomaar zal laten lopen. Hij zegt zelfs expleciet dat wanneer je een klassementsman als kopman hebt, je elke etappe gefocust moet zijn, waar Giant het in het verleden nog wel is rustig aan kon doen in de bergetappes, omdat ze toen uitsluitend sprinters als kopman hadden (Kittel & Degenkolb).
Hoe langer ik er over nadenk, hoe moeilijker ik het begin te vinden om Dumoulin niet in mijn team op te nemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.