Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 40 ... 127 128
Quick step minded

Geniez en Ulissi zijn vandaag nog gesneuveld voor Navardauskas en Jungels. Hopelijk krijg ik hier geen spijt van. Canc ook serieus over getwijfeld maar ik geef hem het voordeel van de twijfel.

rosco

Ik heb nog een klein twijfelgeval Kruijswijk of Verona? Hoe denken jullie hierover?

ONCE

Even terugkomend op de proloog en sprinters. Ik denk dat Kittel toch best top 20 kan rijden morgen
Hij kan goeie prologen rijden (tenminste heeft ie vroeger wel laten zien) en met het oog op roze zal ie ook wel voluit gaan lijkt me

rosco

9,8 km is te lang voor kittel. Verwacht hem niet bij de eerste 20.

Jori

Veel gesleept, maar dit wordt mijn team:

V. Nibali KLA AST
A. Valverde KLA MOV
M. Kittel SPR ETI
M. Landa KLA TEA
R. Uran KLA CAN
I. Zakarin KLA KAT
B. Jungels KLA ETI
E. Chaves KLI ORI
S. Kruijswijk KLI LOT
T. Wellens KLI LOT
A. Geniez KLI FDJ
F. Cancellara TIJ TRE
A. Demare SPR FDJ
S. Modolo SPR LAM
G. Nizzolo SPR TRE
M. Hofland SPR LOT
N. Arndt SPR GIA
N. Ruffoni SPR BAR
J. Mareczko SPR WIL
M. Trentin AAN ETI

ONCE

Het is wel een beetje aan de lange kant voor hem inderdaad

Hoezo twijfel je tussen kruijswijk en verona. Is toch niet dezelfde prijsklasse dus dan zijn er nog andere namen waar je over twijfelt?

raymankapeens

Haha dan heb ik nog een dilemma:

Fuglsang, Kruijswijk of Kangert

Gebaseerd op de stats zou Fuglsang de beste keus zijn. Echter moeten zowel Kangert als Fugsang in dienst rijden van Nibali en is Kruissie kopman.
Twijfel dus heel erg! Meningen?

En kopmankeus is ook nog een dingetje

Landa,Nibali en Kittel
of
Landa,Valverde en Kittel
of
Nibali, Valverde en Kittel

rosco

Once, ik stel deze vraag omdat ik nibali en kruiswijk wil inruilen voor Majka en Verona.

Ik denk dat tussen Nibali en Maika niet veel verschil is, dus maak ik de beslissing wie meer punten haalt Kruijswijk of Verona. Verwacht Verona ook veel punten kan halen via het jongerenklassement.

Dus Nibali/Kruijswijk of Majka/Verona

Eventueel kruijswijk laten staan en Betancur inwisselen, maar van deze renner verwacht ik nog veel in de sprints bergop en ev. teampunten.

vasnd

Met al het tijdritgeweld en de ploegbreedte van Astana zou ik die conclusie niet te snel trekken. Ik neem persoonlijk Majka niet mee, denk dat Uran meer allround gaat scoren.

TheStrikers

Wie denken jullie wie de betere Klimmer is?

A Firsanov
B Kudus

Graag Meningen!

eropenerover

Dit wordt mijn eerste scorito deelname en het valt toch tegen om even een team samen te stellen. Na lang wikken en wegen toch Dumoulin opgenomen wat ten kosten is gegaan van Zakarin, en nog steeds ben ik er nog niet over uit;

- Nibali
- Valverde
- Landa
- Uran
- Chaves
- Kruijswijk
- Kangert
- Formolo / Geniez
- Firsanov

- Dumoulin
- Jungels

- Kittel
- Viviani
- Modolo
- Nizzolo
- Hofland / Trentin / Navardauskas
- Arndt
- Marezcko
- Colbrelli

De laatste 750k gaat waarschijnlijk nog naar een extra sprinter.

Marco17-09

'@eropenerover
Je hebt naar mijn mening een sterk team gekozen. Wat betreft de twee twijfelpunten:
Formolo maakt kans op de witte trui en zal daarmee scoren, waar ik Geniez in staat acht om meer punten in de ritten zelf te pakken. Je miet afwegen of je wilt gaan voor potentiële team- en truipunten van Formolo of de potentiële hoge rituitslagen van Geniez. Beide hebben geen zekere punten maar wel veel potentiële.
Hofland, Trentin en Navardauskas hebben alle drie geen team dat vol voor hun gaat rijden (door Kruiswijk, Kittel en Uran) Hofland heeft al meerdere keren top 10 gereden zonder treintje en kan het dus goed alleen af. Trentin zal in de volledig vlakke etappes niet meesprinten (Kittel) maar hij kan wel een heuveltje over en ik heb er ook grote vraagtekens bij of Kittel de Giro uit gaat rijden. Zo niet dan heeft Trentin de laatste etappes ook nog een kans. En Navardauskas zie ik niet als een echte sprinter. Hij komt die explosieve snelheid tekort. Navardauskas is meer een man voor een ontsnapping in de laatste paar kilometers. Hij kan met gemak een tempo van 50 per uur volhouden, maar is dus niet explosief genoeg
Hopelijk kan je nu wat beter kiezen!

Laatst gewijzigd
JimKro

Dit wordt het voor mij dit jaar:

Nibali (c)
Valverde
Landa (c)
Zakarin
Chaves
Fuglesang
Kangert
Kruijswijk
Betancur
Dumoulin
Cancellara
Kittel (c)
Viviani
Nizzolo
Sbaragli
Arndt
Trentin
Jungels
Boswell
Colbrelli

jesse91

Aan het twijfelen tussen:

Viviani of Demare..

en Zakarin of Chavez

en hoe gaat Caleb Ewan het doen?? ideeën?

sjoerdvdijk

Wie zal meer punten pakken?

Greipel of majka/uran?

Kirsipuu

Gisteravond nog Cancellara, Demare en Hesjedal eruit gehaald en Kittel, Geniez en Kung er in en vanochtend weer teruggedraaid omdat ik met mezelf had afgesproken niks meer te veranderen 4 dagen geleden :D

WCEendT

Dus is iedereen er klaar voor?!

@Kirsipuu
Hahaha dat doe ik normaal ook altijd, alleen dit jaar had ik me voorgenomen om goed het forum in de gaten te houden etc. en dan een dag van te voren mijn team maken en er dan bij blijven. Ik zal zien hoe die "strategie" uitpakt.

Sunrider

'@Jesse, omdat je waarschijnlijk ook Landa hebt, is Viviani vlg. mij de beste keus. Van Ewan lees je hier dat hij na etappe 12 uitstapt maar als hij 3-4 x wint maakt dat niet uit. :D Zakarin zal er staan, reed al sterk, van Chaves moeten we afwachten hoe zijn vorm is.

maximumniels

Eerste keer dat ik meedoe met de scorito poule.

Mijn team:

S. Modolo
G. Nizzolo
S. Colbrelli
C. Ewan
J. Mareczko
E. Viviani
N. Arndt
M. Hofland
R. Zabel

M. Trentin

S. Kung

R. Uran
A. Valverde
V. Nibali
S. Kruijswijk
R. Majka
M. Landa
T. Dumoulin
E. Chaves
I. Zakarin

0 euro over! Kopmannen: Nibali, Valverde en Nizzolo.

Mischien trentin nog inruilen voor een back up klassementsman

Laatst gewijzigd
jesse91

'@sunrider, Chaves is inderdaad afwachten, maar heeft Zakarin niet al teveel gegeven in het voorjaar en de afgelopen tour van Romandie?

marty1

Heeft iemand enig idee? Wie gaat er denken jullie meer punten scoren? Cancellara of Kamgert? Lastig..

maxdudink

Nou, mijn team is rond.
Ik wil iedereeen veel succes wensen met hun poultje, maar vooral veel kijkplezier en dat het een mooie giro mag worden!

jort101

Marty
Probeer het zelf uit te zoeken :)
Procyclingstats heb ik veel gebruikt om te vergelijken

Laatst gewijzigd
ConINGtador

Na Arndt heeft nu ook Timmer gezegd dat Dumoulin het klassement zeker niet zomaar zal laten lopen. Hij zegt zelfs expleciet dat wanneer je een klassementsman als kopman hebt, je elke etappe gefocust moet zijn, waar Giant het in het verleden nog wel is rustig aan kon doen in de bergetappes, omdat ze toen uitsluitend sprinters als kopman hadden (Kittel & Degenkolb).

Hoe langer ik er over nadenk, hoe moeilijker ik het begin te vinden om Dumoulin niet in mijn team op te nemen.

Laatst gewijzigd
jort101

Ik heb ook een eigen poule.
Meedoen mag :D http://bit.ly/26WWjh7

1 2 ... 40 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.