Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 41 ... 127 128
Johnny7

Majka eruit gehaald voor Dumoulin.
Owee als je niet voor het klassement gaat nu Tom!! Haha!

Johnny7

Nibali (c)
Valverde (c)
Landa
Zakarin
Dumoulin
Geniez
Formolo
Jungels
Peraud
Betancur

Cancellara
Ulissi
Wellens

Kittel (c)
Viviani
Demare
Navardauskas
Modolo
Hofland
Colbrelli

gesink-menchov

Pfff door Cancellara toch mijn team nog gewijzigd door nu maar Tom mee te nemen. Nu alleen het probleem dat ik nog 500k over heb en ontzettend twijfel wwelke 500k tijdrijder daar voor mee te nemen zoals Howson, Küng en Van Emden. Pff lastig

Laatst gewijzigd
WCEendT

Colbrelli?

gesink-menchov

Colbrelli heb ik al in mijn team. Overigens zou ik iedereen hem aan raden hij lijkt mij een ontzettend koopje!

kaivandewiel

http://cyclingquotes.com/news/the_giro_stars_speak_at_the_team_presentation/

Laatste zin van dit artikel. Kittel: I'll focus on the sprints. André Greipel and I have similar characteristics while Viviani, Modolo and Démare can also climb well and go for more difficult stages as well. I’ll ride the Giro till the end”.

WCEendT

'@Gesink
Ik had de keuze tussen Colbrelli, Firsanov en Jungels en heb gekozen voor Firsanov en Jungels...

rosco

Nibali eruit gehaald voor Majka en Hesjedal. Gok op overwinning Cancellara dus meteen teampunten voor Hesjedal. Tevens denk ik dat Majka en Hesjedal samen meer punten halen. Nibali heeft de laatste weken niet kunnen overtuigen.

nasibal

Colbrelli was vorig jaar ook zon koopje (en ook toen reed hij al heel sterk in oa. Msr en de Amstel, verkijk je niet op de uitslagen). Vorig jaar heeft hij in de giro, mede door de aanwezigheid van ruffoni, niet bijsterveel gescoord.

gesink-menchov

'@nasibal

Hahaha vorig jaar had ik hem ook en liet hij mij volledig in de steek. Maar he ik blijf vertrouwen houden in hem!

Orange

Doordat Kittel wss toch de Giro uitrijdt:

Kittel, Colbrelli en Kung
of
Demaré, Cancelarra en Hofland

Lastig

kaivandewiel

Colbrelli rijdt dit jaar zeker wel sterker dan vorig jaar. Msr 2015: 19e en Msr 2016: 9e. Amstel 2015: 107 Amstel 2016: 3e.

Daarbij zitten er dit jaar meer heuveletappes met sprint in. Dus lijkt me zeker een sterk onderbouwde keuze

jesse91

Ik kan nog kiezen tussen twee renners van 500k zit te twijfelen tussen colbrelli, kudus en howson... welke 2..?

wesseldjong

Nibali
Valverde (c)
Landa (c)
Zakarin
Pozzovivo
Fuglsang
Geniez
Kruijswijk
Jungels
Betancur
Kittel (c)
Viviani
Nizzolo
Modolo
Ewan
Demare
Mareczko
Moser
Kung
Colbrelli

Wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@jesse
Howson, Col.

Basveen

1

Laatst gewijzigd
jesse91

'@WCEendT, kwam erachter dat ik nog 250.000 overhield dus ben gegaan voor pirazzi en colbrelli.. heb nu alleen pirazzi en firsanov.. Misschien handiger om toch voor die ene extra tijdrijder te gaan? tips?

nasibal

'@Kaivandewiel

Toch grappig als je specifiek zegt "verkijk je niet op de uitslagen", de eerste de beste post toch die uitslagen aanhaalt als tegenargument.

Maargoed, ik gun het colbrelli absoluut en ik heb ook zeker geen glazen bol. Ik help het iedereen hopen.

WCEendT

'@jesse
Persoonlijk ben ik een "fan" van Firsanov, en verwacht een etappe overwinning van hem deze giro. Met dat in het achterhoofd zou ik voor Firsanov Pirazzi gaan.

jesse91

'@WCEendT, eens! Ben voor beide gegaan, heb naast dumoulin en jungels geen andere tijdrijders meer opgenomen in de selectie. De volgende vraag is ga ik gokken op een 'eventuele' winst van jungels en daardoor extra teampunten voor Kittel of hopen dat Landa vanwege z'n klassement top 20 gaat rijden? Of is dat totaal niet realistisch?

sprintgeit

Thanks voor die laatste post Kai.. had bijna 2 sprinters als kopman genomen ;) Nu alsnog maar een outsider voor de 3e kopman positie genomen

Laatst gewijzigd
Cormet de Roselend

'@jesse91, ik denk dat Landa blij mag zijn als hij bij de eerste 50 eindigt.... Dumoulin start ook nog eens na hem, mogelijk kan Landa nog een richtpunt zijn voor hem aan het eind.

Gids05

nog at gehoord of geleze over cancelarra?

en cap

landa valcerde en kittel .

valverde dumolin en nizollo??????.

ventertje

Pozzovivo + Uran vs Kittel + Kangert

of

Zakarin + Uran vs Kittel + Geniez

Ik wil eigenlijk Kittel nog wel erg graag in mijn team

ventertje

'@Gids05

Ik zou voor Landa, Valverde en Nizollo gaan, ik denk dat Nizzolo als kopman wel safe is (mede omdat ik hem in het rood verwacht) en het is fijn om backup klassement man te hebben.

1 2 ... 41 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.