V. Nibali (C)
M. Landa (C)
G. Nizzolo (C)
A. Valverde
D. Pozzovivo
I. Zakarin
B. Jungels
E. Chaves
A. Geniez
S. Henao
S. Firsanov
T. Dumoulin
D. Formolo
M. Kudus
A. Demare
E. Viviani
S. Modolo
C. Ewan
D. Ulissi
M. Trentin
Redelijk tevreden over mijn team zeker omdat mijn keuzes redelijk goed gepresteerd hebben vandaag. Nog steeds wat frustratie dat Roglic, Moser en Dillier we op de shortlist stonden maar het team net niet haalde. En voor mijn team hoop ik ook dat Kittel deze vorm niet doorzet! ;)
214 Puntjes, ver boven gemiddelde goed begin ik ben blij :D!
Edit:
Zeker als je ziet dat de meeste boven mij echt een tijdrijders team hebben gemaakt met mannen als keizer, moser, ludvigson.
Edit 2:
Zijn het 10 bonisecs for de eerste of 20? Als het er 10 zijn is Dumoulin morgen zo goed als zeker van het behouden van het roze.
Edit 3 (en de laatste hopelijk):
Denk dat je het met een heel giant team heel goed had gedaan, teampunten en Ludvigsson.
Pfoe, een uur voor aanvang van Emden nog aan mijn team toegevoegd, dat is echt flink pech en vooral balen voor hem.
Helaas ook uit mijn opstelling van vandaag Kittel verwijderd, had hem maximaal plek 15 verwacht, dit is echt uitstekend van hem.
35 punten laten liggen door Kittel dus niet in te zetten vandaag, er nu 188 gescoord. Vooralsnog is het tot kopman bombarderen van Dumoulin ten koste van Nibali een goede keuze, maar ik hoop wel dat Valverde in de sprintjes op de bergtoppen Nibali nog vaak achterlaat, en dat hij niet uitvalt voor het AK.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.