Zo, dat was genieten in Apeldoorn! Heerlijk weer, goede sfeer en als bonus ook nog een goede dag gedraaid met mijn Scorito-team. Dit zijn mijn mannen:
Dumoulin (C) - Op hoop van zegen, en vooral in de hoop dat Landa niks breekt.
Landa (C)
Nibali
Valverde
Pozzovivo
Kruijswijk
Zakarin
Chaves
Geniez
Amador
Kangert
Jungels
Viviani (C)
Demare
Nizzolo
Arndt
Mareczko
Rojas
Trentin
Navardauskas
Overigens, even extra aandacht voor de prestatie van Chaves vandaag. 33e op een halve minuut. Dat Nibali en Valverde voor hem eindigen was te verwachten. Verder scoort alleen Kruijswijk hoger. Op Nibali verliest Chaves maar 21 seconden. Als je dit doortrekt naar de tijdrit gaat hij daar op veel namen nog tijd kunnen pakken. Daarbij toch samen met Valverde de renner met grootste kans op bonificatieseconden mochten de favorieten in een groepje aankomen.
Ben zeer benieuwd.
Colbrelli gaat 100% de Barbero van deze Giro worden. Wanneer je hem ook opstelt ;)
Wat teampunten betreft:
*Teampunten zijn afhankelijk van de klassementen na afloop(!) van de etappe.
* Je krijgt alleen teampunten als je de teampuntenhalende(!) renner (bv. Chad Haga) opstelt op de bewuste dag.
* De renner die vanwege zijn uitslag of positie in een klassement de teampunten mogelijk maakt (bv. Tom Dumoulin) hoeft daarvoor niet eens in je 20-koppige selectie te zitten
Zo is hij duidelijk toch, lijkt me?
'@jort101: Nee hij vraagt: als ik morgen Dumoulin NIET zou opstellen (ik ga er van uit dat hij geen top 20 rijdt, maar wel in het roze blijft) krijg ik dan toch wel de punten voor het behouden van de trui etc?
Dus dan is het antwoord nee, je krijgt geen punten als je hem niet opstelt. Je krijgt wel punten voor bijvoorbeeld Arndt als je die in je team hebt van de dag als Tom in het rose blijft en dan hoeft tom er niet in te staan maar dan dus geen punten voor Tom.
Ik heb vandaag om 12 uur voor het laatst m'n team aangepast en toch dumoulin en wisselgeld ingeruild voor kittel. Met trui heeft kittel die wissel vandaag al behoorlijk kunnen compenseren. Mijn volledige team
Nibali (captain)
Valverde (captain)
Landa
Majka
Uran
Chaves
Zakarin
Fuglsang
Kruijswijk
Geniez
Betancur
Jungels
Kung
Colbrelli
Kittel (captain)
Viviani
Nizzolo
Navardauskas
Arndt
Roelandts
Door het nemen van kittel is mijn sprintploeg wat kleiner geworden, maar ik hoop dit met kittel op een trui ipv nizzolo op een trui op te lossen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.