Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 47 ... 127 128
Gids05

gaat colbrelli mee sprinten morgen?

gesink-menchov

Uiteindelijk 30 puntjes onder het gemiddelde. Blijft kung op zijn fiets zitten verlies ik dus niks grrr. Maargoed voor mij gaan deze mannen het morgen doen:

Nizollo C
Modollo
Viviani
Ruffoni
Hofland
Arndt
Sbaragli
Jungels
Dumoulin

Laatst gewijzigd
Scotty

Leuk rubriekje Nasibal.

In mijn Kittelteam, dus heel Etixx (min 1, maar wel met Jungels en Trentin) vandaag Dumoulin als kopman en Ludvigsson ook opgesteld.

Maakt een totaal van rond de 290 punten (top 20 plek overall).

Patrijs

Zo, dat was genieten in Apeldoorn! Heerlijk weer, goede sfeer en als bonus ook nog een goede dag gedraaid met mijn Scorito-team. Dit zijn mijn mannen:

Dumoulin (C) - Op hoop van zegen, en vooral in de hoop dat Landa niks breekt.
Landa (C)
Nibali
Valverde
Pozzovivo
Kruijswijk
Zakarin
Chaves
Geniez
Amador
Kangert

Jungels

Viviani (C)
Demare
Nizzolo
Arndt
Mareczko
Rojas
Trentin
Navardauskas

ONCE

'@gids05

Pin me dr niet op vast, maar ik denk dat Colbrelli morgen geen moeite doet. Bardiani gaat voor Ruffoni morgen dus als Colbrelli al wat doet is het voor Ruffoni.
Ik laat m er iig lekker buiten tbv Jungels die met teampunten gaat scoren

jort101

Morgen mijn opgestelde renners:
Kittel C
Demare
Nizzolo
Viviani
Arndt
Hofland
Pelucchi
Mareczko
Dumoulin

Ik denk met dit team morgen wel aardig wat op te schuiven alleen twijfel ik nog om jungels er in te zetten in plaats van pelucchi of is een andere renner beter om mee te ruilen.

nasibal

Overigens, even extra aandacht voor de prestatie van Chaves vandaag. 33e op een halve minuut. Dat Nibali en Valverde voor hem eindigen was te verwachten. Verder scoort alleen Kruijswijk hoger. Op Nibali verliest Chaves maar 21 seconden. Als je dit doortrekt naar de tijdrit gaat hij daar op veel namen nog tijd kunnen pakken. Daarbij toch samen met Valverde de renner met grootste kans op bonificatieseconden mochten de favorieten in een groepje aankomen.

Ben zeer benieuwd.

Dayer Quintana

Kittel (C)
Pirazzi
Dumoulin
Cancellara
Greipel (hopen op een betere Greipel)
Modolo
Nizzolo
Mareczko
De Marchi

WIDMollema?

Mijn team waar ik het de komende drie weken mee moet doen:

Nibali (C)
Valverde (C)
Landa
Zakarin
Hesjedal
Kangert
Fuglsang
Kruijswijk
Roche
Betancur

Cancellara
Jungels

Kittel (C)
Demare
Viviani
Modolo
Nizzolo
Arndt
Mareczko
Colbrelli

gavirialaphilippe

Weet iemand hoeveel teampunten je krijgt per renner? En ook als ik morgen Dumoulin niet zou opstellen (ik ga er van uit dat hij geen top 20 rijdt, maar wel in het roze blijft) krijg ik dan toch wel de punten voor het behouden van de trui etc?

ONCE

Morgen

Kittel (c)
Modolo
Viviani
Nizzolo
Demare
Arndt
Mareczko
Pelucchi
Jungels

Kan wel wat puntjes gebruiken, maar dat wist ik van te voren

jort101

Gavirialaphilippe
Ja je krijgt wel de punten van dumoulin

shyguy

Mooie rubriek Nasibal, ik ga het tijdens mijn weekje vakantie (vanaf maandag) ook proberen te volgen :-)

Starlynk

Chaves idd goed.. dat gaat me opbreken vrees ik nu.. heb 'm er op het laatste moment uitgekieperd voor Uran.. nou ja, kan ook nog goed uitpakken :-)

En lijkt erop dat Colbrelli de Barbero van de Giro gaat worden ;-)

barcasportz

Tuurlijk niet, alleen als je hem opstelt voor morgen. Of heb ik het mis?

EDE#

Tom pakt de etappe maar ik krijg er geen 10 punten voor teampunten. Het is toch ook teampunten voor een etappeoverwinning?

HF2013

Bij de tijdrit alleen teampunten voor truien. Niet voor de etappeoverwinning.

vasnd

Idd. En idd alleen truipunten als de gegadigde daadwerkelijk in het team van de dag staat.

jort101

'@Barcasportz
Ja dat bedoeld hij ook ;)

nasibal

Colbrelli gaat 100% de Barbero van deze Giro worden. Wanneer je hem ook opstelt ;)

Wat teampunten betreft:

*Teampunten zijn afhankelijk van de klassementen na afloop(!) van de etappe.
* Je krijgt alleen teampunten als je de teampuntenhalende(!) renner (bv. Chad Haga) opstelt op de bewuste dag.
* De renner die vanwege zijn uitslag of positie in een klassement de teampunten mogelijk maakt (bv. Tom Dumoulin) hoeft daarvoor niet eens in je 20-koppige selectie te zitten

Zo is hij duidelijk toch, lijkt me?

Laatst gewijzigd
arviidd

'@jort101: Nee hij vraagt: als ik morgen Dumoulin NIET zou opstellen (ik ga er van uit dat hij geen top 20 rijdt, maar wel in het roze blijft) krijg ik dan toch wel de punten voor het behouden van de trui etc?
Dus dan is het antwoord nee, je krijgt geen punten als je hem niet opstelt. Je krijgt wel punten voor bijvoorbeeld Arndt als je die in je team hebt van de dag als Tom in het rose blijft en dan hoeft tom er niet in te staan maar dan dus geen punten voor Tom.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

Ik heb vandaag om 12 uur voor het laatst m'n team aangepast en toch dumoulin en wisselgeld ingeruild voor kittel. Met trui heeft kittel die wissel vandaag al behoorlijk kunnen compenseren. Mijn volledige team

Nibali (captain)
Valverde (captain)
Landa
Majka
Uran
Chaves
Zakarin
Fuglsang
Kruijswijk
Geniez

Betancur
Jungels
Kung
Colbrelli

Kittel (captain)
Viviani
Nizzolo
Navardauskas
Arndt
Roelandts

Door het nemen van kittel is mijn sprintploeg wat kleiner geworden, maar ik hoop dit met kittel op een trui ipv nizzolo op een trui op te lossen

Kwiat

Dramatische start voor mij. Slechts 36 punten. Ook nog eens Amador niet opgesteld, maar alsnog was het drama geweest.

WCEendT

'@Nasibal
En als het nog niet duidelijk is na jou uitleg, link naar de spelregels:
https://forum.scorito.com/hc/nl/articles/218359418-Spelregels-Wielermanager

@Kwiat
It's a long way to Rome... I guess!

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@nasibal: met Colbrelli mik ik op de lastigere aankomsten en hoop ik dat bardiani hem uitspeelt als ruffoni zichzelf en het halve peloton de hekken in rijdt. Maar voor 500k kon ik zo n klasbak niet laten lopen.

Ik moet echter bekennen dat ik Barbero ook had in de Vuelta 😜

1 2 ... 47 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.