Mijn team:
M. Landa
T. Dumoulin
M. Kittel
V. Nibali
A. Valverde
R. Majka
I. Zakarin
B. Jungels
A. Amador
S. Kruijswijk
T. Wellens
G. Brambilla
S. Firsanov
E. Viviani
G. Nizzolo
S. Modolo
D. Formolo
A. De Marchi
M. Kudus
P. Roglic
Veel gespreid over verschillende ploegen ook om zo hopelijk ook teampunten mee te pakken, ben redelijk tevreden over mijn team in het algemeen, jammer van de etappe van gister maar de komende dagen gaat het een stuk beter worden denk ik!
Je krijgt alleen maar punten als je de renners opstelt hè en als de eindpunten verdeeld worden
maar is ook een tactiek , heb juist bij sommige gevallen gezocht naar combinaties zoals Landa en Viviani , Kittel en Jungels , Hesjedahl en Nizzolo , Nibali en Kangert , Geniez en Demare .
Heb De Marcchi vroeger ook vaak gehad ,maar nadeel van aanvallers is dat je ze altijd moet opstellen om in 2 etappes evt veel punten te scoren .
Ben benieuwd naar prestaties van Firsanov en Wellens deze giro
Je hebt voor het budget een mooi team weten te puzzelen @TiesW
Laat ik mijn selectie ook maar delen dan:
Kittel
Nizzolo
Modolo
Vivani
Demare
Mareczko
Arndt
Pelucchi
Zakarin
Uran
Kangert
Valverde
Kruijswijk
Majka
Landa
Firsanov
Brambilla
Clarke
Jungels
Dumoulin
Wellicht had ik een beter een sprinter minder kunnen nemen en dan daarvoor een mannetje als Kudus of Ciccone
Last minute tip voor hen die vandaag nog een plekje over hebben
Ik verwacht vandaag (zéker na de gemiste kans van Kung gisteren) absoluut een BMC'er in de kopgroep voor de eerste bergtrui. Niet veel punten en er zijn een best aantal betere 'opvulrenners', maar vooruit. Wie weet zit er nog iemand met een open plekje.
-edit-: Deze "tip" kan natuurlijk ruimschoots de prullenbak in.
My team
Valverde (C)
Nibali (C)
Landa
Uran
Majka
Zakarin
Chaves
Kruijswijk
Kudus
Firsanov
Colbrelli
Dumoulin
Jungels
Kittel (C)
Nizzolo
Modolo
Arndt
Mareczko
Tsatevich
Ruffoni
Lang getwijfeld om Kittel + Kudus of Pozzovivo + Ewan te nemen. Uiteindelijk toch voor Kittel gekozen omdat ik hem dan kon aanduiden als kopman ipv Nizzolo.
240 Punten, Modolo als kopman geen Kittel. Prima dag voor een budget sprint ploegje, we gaan het zien in de bergen!!!
Edit
Iemand enig idee wat Giant van plan is met Arndt? Vandaag gingen ze 100% voor verdedigen van Dumoulins roze en heeft Arndt zelfs op 3KM van het einde op kopgereden... Had beter Ruffoni of Porsev kunnen nemen ;)!
RuffonI en porsev lijken vandaag te hebben geprofiteerd van het lage gemiddelde. Had daarom zeker mareczko verwacht (was hij ook gevallen?).
Mannen als Viviani en Nizzolo ook, hebben als ex baanrenners toch een hogere snelheid nodig in de voorbereiding op de sprint. Dan excelleren zij.
Vandaag zag je duidelijk de pure explosieve mannen op de eerste 7 plaatsen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.