Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 49 ... 127 128
TiesW

Mijn team:
M. Landa
T. Dumoulin
M. Kittel
V. Nibali
A. Valverde
R. Majka
I. Zakarin
B. Jungels
A. Amador
S. Kruijswijk
T. Wellens
G. Brambilla
S. Firsanov
E. Viviani
G. Nizzolo
S. Modolo
D. Formolo
A. De Marchi
M. Kudus
P. Roglic

Veel gespreid over verschillende ploegen ook om zo hopelijk ook teampunten mee te pakken, ben redelijk tevreden over mijn team in het algemeen, jammer van de etappe van gister maar de komende dagen gaat het een stuk beter worden denk ik!

snoek1974

Je krijgt alleen maar punten als je de renners opstelt hè en als de eindpunten verdeeld worden

maar is ook een tactiek , heb juist bij sommige gevallen gezocht naar combinaties zoals Landa en Viviani , Kittel en Jungels , Hesjedahl en Nizzolo , Nibali en Kangert , Geniez en Demare .

Heb De Marcchi vroeger ook vaak gehad ,maar nadeel van aanvallers is dat je ze altijd moet opstellen om in 2 etappes evt veel punten te scoren .

Ben benieuwd naar prestaties van Firsanov en Wellens deze giro

Tomprocycling

Ik heb ook Roglic maar niet opgesteld, maar wel een goed teken voor de rest van de ronde. Ik denk dat hij nog wel wat moois gaat laten zien😃

TiesW

Precies @tomprocycling, ik heb hem het laatste moment verwisseld met Battaglin en Cancellara met Jungels. Waren 2 wissels waar ik best tevreden over was.

Gelegevaar

Je hebt voor het budget een mooi team weten te puzzelen @TiesW

Laat ik mijn selectie ook maar delen dan:

Kittel
Nizzolo
Modolo
Vivani
Demare
Mareczko
Arndt
Pelucchi

Zakarin
Uran
Kangert
Valverde
Kruijswijk
Majka
Landa
Firsanov
Brambilla
Clarke
Jungels
Dumoulin

Wellicht had ik een beter een sprinter minder kunnen nemen en dan daarvoor een mannetje als Kudus of Ciccone

Laatst gewijzigd
Gids05

op hoeveel km ligt tussensprint ???

nasibal

Last minute tip voor hen die vandaag nog een plekje over hebben

Ik verwacht vandaag (zéker na de gemiste kans van Kung gisteren) absoluut een BMC'er in de kopgroep voor de eerste bergtrui. Niet veel punten en er zijn een best aantal betere 'opvulrenners', maar vooruit. Wie weet zit er nog iemand met een open plekje.

-edit-: Deze "tip" kan natuurlijk ruimschoots de prullenbak in.

Laatst gewijzigd
Cochapolla

My team

Valverde (C)
Nibali (C)
Landa
Uran
Majka
Zakarin
Chaves
Kruijswijk

Kudus
Firsanov
Colbrelli

Dumoulin
Jungels

Kittel (C)
Nizzolo
Modolo
Arndt
Mareczko
Tsatevich
Ruffoni

Lang getwijfeld om Kittel + Kudus of Pozzovivo + Ewan te nemen. Uiteindelijk toch voor Kittel gekozen omdat ik hem dan kon aanduiden als kopman ipv Nizzolo.

WCEendT

'@Nasibal
Het was een goed idee.... maar zoals gezegd gaat Tjallingii gewoon de bollen pakken.

Edit:
-_-

Laatst gewijzigd
Jori

Dit is natuurlijk wel muziek in de oren voor mensen met Sbaragli in hun team, toch alvast wat extra puntjes dankzij Fraile.

RubenVB

'@Jori Nog niet over nagedacht, maar bedankt voor het aanzetten van de muziek!

WCEendT

Mooi om te zien hoe erg Tjallingii het naar zijn zin heeft.

WCEendT

Iedereen met Nizzolo als kopman en zonder Kittel zal wel een slechte dag hebben gehad.

RubenVB

'@WCEendt Inderdaad. Ik heb ze beide. Totdat Kittel niet meer in de Giro rijdt, zal ik Nizzolo ook niet kiezen als kopman.

nasibal

'@WCeendt

Daar val ik onder andere onder. Ook Hofland heb ik bewust niet. We gaan het zien :)

jort101

Ik ben 6000 plekken omhoog gegaan, 260 punten

Patrijs

Gisteren Amador opgesteld, maar een top-10 plek in een sprintetappe had ik toch niet voorzien. Hij zelf ook niet, lijkt me.

Kittel veruit de beste, beroerde sprint van Nizzolo en Viviani. Geen beste dag voor mijn Scorito-mannetjes. Helaas!

WCEendT

240 Punten, Modolo als kopman geen Kittel. Prima dag voor een budget sprint ploegje, we gaan het zien in de bergen!!!

Edit
Iemand enig idee wat Giant van plan is met Arndt? Vandaag gingen ze 100% voor verdedigen van Dumoulins roze en heeft Arndt zelfs op 3KM van het einde op kopgereden... Had beter Ruffoni of Porsev kunnen nemen ;)!

Laatst gewijzigd
hofsje

258 punten
Kittel als cap 128
demare 48
Modolo 42
Nizzolo 22
Arndt 8
Dumoulin 10
Colbrelli 0
Tsatevich 0 (hopelijk mag hij morgen )
Mareczko 0

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Waarom zou Katusha morgen Tsatevich gaan uitspelen als Porsev vandaag gewoon 6e wordt?

Jori

http://www.giroditalia.it/eng/rankings/

Arndt, Viviani, Greipel, Tsatevich krijgen dus nog wat puntjes.
En nog de witte truipunten moeten erbij komen, dus geen verkeerde score.

kaivandewiel

RuffonI en porsev lijken vandaag te hebben geprofiteerd van het lage gemiddelde. Had daarom zeker mareczko verwacht (was hij ook gevallen?).

Mannen als Viviani en Nizzolo ook, hebben als ex baanrenners toch een hogere snelheid nodig in de voorbereiding op de sprint. Dan excelleren zij.

Vandaag zag je duidelijk de pure explosieve mannen op de eerste 7 plaatsen.

Jori

Arndt verteert vooral het beter met een bergje, dus zal vooral vanaf Italië van de ketting mogen.
Ruffoni vs Ewan vond ik trouwens wel beetje opvallend, mag dit allemaal in een giro?

parravliss

top 100 wielerflits poule binnen gekomen 278 puntjes vandaag 516 totaal

RubenVB

6000 plekken gestegen. Pelucchi en Mareczko vallen jammer genoeg tegen. Misschien morgen toch maar voor Brambilla en Trentin kiezen, maar dan zal je misschien wel weer zien dat ze er wel doorheen komen! Eeuwig Scorito dillema voor zolang ik het speel. :-)

1 2 ... 49 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.