Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 60 ... 127 128
arviidd

Leuk dit word een mooie spannende dag morgen. Hou het dan ook nog even voor me wat mijn 9 renners worden. Ik ga in ieder geval niet voor de middenweg. Heb er zin in! Ik heb nog bij niemand kruijswijk gezien maar die rijd steeds attent voor in ik zie hem morgen wel top 15 rijden, ook omdat hij zich niet weer wil laten verrassen en hij oogt erg gemotiveerd.

hoekserenner

Wat een enorm moeilijke voorspelling voor morgen! Ik twijfel nog enorm, dus tips/kritiek is van harte welkom :)
Team tot nu toe voor morgen:
Dumoulin (c?) Roze trui, goede etappeuitslag
Valverde (c?)Voor de zware etappe met sprint
Zakarin ? Is volgens mij zo sterk de laatste weken dat hij de sterkste klimmer is op dit moment en zou dus zomaar hoog kunnen eindigen
Jungels Teampunten rood Kittel, Witte trui punten, goede etappeuitslag?
Chaves ? Goede puncher, ziet er sterk uit
Kangert ? Sterk eindschot, is in vorm
Kittel ? Rode trui punten, teampunten Jungels, misschien overleeft hij wel gewoon?
Nizzolo Sterkst klimmende sprinter in mijn team, misschien etappe
Moser? Sterk eindschot, goede punch, in geval wegvallen Ludvigsson en Kittel 3e in klassement

Eventueel erbij: Modolo? (teampunten Ulissi of gewoon zelf) , Landa (sprinten met kleine groep), Fuglsang/Kruijswijk (zie Landa), Greipel, Viviani, Arndt (misschien valt de koers tegen), Formolo of Kung (ontsnapping en Jongerenklassement)

Moeilijke keuzes!

gesink-menchov

Voorlopig is mijn team voor morgen:

Valverde C
Nibali
Jungels
Nizzolo
Sbaragli
Hofland
Dumoulin
Arndt
Colbrelli

Echter wil ik liever nog een extra AK man meenemen (Zakarin/Kruiswijk/Hesjedal/Uran/Majka of Landa zouden dan de opties zijn) wie zouden jullie adviseren weg te laten? Zelf twijfel ik erg tussen Hofland of Nizzolo.

WCEendT

'@Hoekserenner/iedereen
Tip: Ga voor een situatie, probeer niet beide in je team te verwerken dat word 3x niks.

Dus het team dat je nu hebt is goed voor als het een zware koers word, de andere optie is wat meer sprinters erbij doen en hopen op een wat saaie terughoudende koers.

Laatst gewijzigd
droomteam

Kittel zie ik alleen punten halen om dat hij in de rode trui blijft .dx
Ja voor de rest ga ik voor de klassement renners misschien Ewan er in en een aanvaller .

roburger

Mijn team voor morgen:

Nizzolo C
Valverde
Colbrelli
Arndt
Hofland
Demare
Brambilla
Jungels
Dumoulin

Eigenlijk denk ik dat dit wel eens een etappe voor Betancur kan worden. Voor wie zal ik hem erinzetten?

ventertje

'@Hoekserenner/iedereen

Ik ben het niet helemaal eens met WCEendt, natuurlijk kun je niet veel punten pakken als je voor een combinatie gaat, maar je kunt er ook veel mee verliezen als je het niet zeker weet of de aanvallers het gaan worden of toch de sprinters of toch het klassement... Zeker als je geen flauw benul heb wat het nou echt gaat worden zou ik juist de risico's spreiden, een voordeel is dan dat je de beste renners van een categorie kunt selecteren (bijv. Ulissi voor als het een heuvelsprint wordt en Valverde voor klassment?)

Met andere woorden, kies een strategie: ga je voor redelijk safe en combineer je verschillende renners waardoor je wss redelijk veel punten haalt (maar niet veel) of ga je vol voor 1 categorie voor meer potentiele punten?

bart1e

Verwacht iemand nog iets van Cancellara? Of kan ik dan beter voor een nizollo gaan?

Uran

Wat verwachten jullie van Belletti morgen. Over het algemeen kan hij de heuvels wel aan. En gisteren net geen top 10 gesprint

ventertje

'@Uran
Ik zou Beletti meenemen, in mijn optiek valt hij ook onder de categorie "heuvelsprinters".

WCEendT

'@ventertje
Als je wilt winnen is je kans spreiden niet de juiste optie... als je voor top 100/1000 plaats gaat dan is het wel je beste optie.

WCEendT

Dus nasibal, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou selectie voor morgen ;)!!!

jort101

Aan de ene kant, als je een combinatie doet, weet je zeker dat je aardig wat punten haalt en denk ik dat je niet veel verliest op de top. Als je bijvoorbeeld alleen voor sprinters gaat kan je ook helemaal niks krijgen..

Laatst gewijzigd
parravliss

voor mij morgen een etappe die me selectie het minst ligt.
deze moeten het gaan doen.

kittel c
jungels
trentin
valverde
hofland
nizzolo
arndt
de marchi
formolo

Mooie_Mario

Op het helemaal vlakke heeft Mareczko het dit weekend niet laten zien, maar hij heeft dit jaar wel uitslagen gereden in soortgelijke etappes als morgen. Ik stel mijn team een beetje bij en ga hem toch opstellen.

Laatst gewijzigd
maxdudink

'@Mario vind dat een interessante uitspraak, in welke soortgelijke etappe(s) heeft mareczko dit jaar dan gepresteerd?

nasibal

Dus nasibal, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou selectie voor morgen ;)!!!

Dat begrijp ik ;)

Uran

Team voor morgen

Valverde
Nibali
Colbrelli
Tsatevich
Ulissi
Arndt
Belleti
Chaves
Jungels

Combinatie van jongens die zelf uitslagen kunnen rijden en ook teampunten kunnen halen mocht het scenario anders uitpakken
Chaves voor Ewan
Arndt voor Dumoulin, Ludvigsson
Jungels voor Trentin, evt Kittel.

ventertje

Mijn team voor morgen:
Nizzolo (c)
Kittel
Demare
Ewan

Colbrelli
Brambilla

Valverde
Jungels
Dumoulin

Wie ik thuis heb gelaten (de belangrijksten): Nibali (c), Landa (c), Kangert, Formolo, Kung, Modolo, Arndt en Mareczko
Wat vinden jullie ervan?

ivo001

'@Ventertje, Ik zou misschien Arndt opstellen in plaats van Brambilla.

nietram

Mijn team voor morgen:

Valverde (c)
Dumoulin
Kittel
Jungels
Nizzolo
Ewan
Sbaragli
Hofland
Ulissi

Zou deze etappe nog iets voor Pozzovivo kunnen zijn? Of Mareczko?

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

Ik verwacht wel een bommetje van Astana en/of Movistar morgen.

ventertje

'@nietram

Ik zou niemand van je team durven te verwisselen voor Pozzo of Mareczko!

WCEendT

Top vijf voor morgen (gewoon een gokje):
Colbrelli
Sbaragli
Trentin
Ewan
Navardauskas

Moet nog wel ff een nachtje nadenken over de volgorde.

vasnd

Weinig punten voor de rozetruidrager eigenlijk.. 20 met kopmanschap :/

1 2 ... 60 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.