Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 61 ... 127 128
Mooie_Mario

'@vasnd
Dat is ook een van de redenen dat ik Kittel gewoon opstel als (C) en niet Dumoulin. Kittel behoudt trui in puntenklassement(16punten) en met Trentin/Jungels ook nog teampunten. En stel het wordt een langzame etappe en hij zit er nog bij, dan ook nog kans op de rit.
Dit terwijl het nog niet zo makkelijk wordt voor onze Dumoulin om morgen weer terug in het roze te komen en minder kans (met Arndt) op teampunten. Mijn andere kopman Landa verwacht ik morgen nog niet en dus Kittel.

WCEendT

'@Mooie-Mario
Goede theorie maar!!! Dumoulin heeft er nog wel een handje van om top 10/15 te sprinten in een groep van 40/50 man.

Ik denk dat je persoonlijk een betere keuze maakt met Dumoulin als kopman, en laten we eerlijk wezen Kittel gaat er NOOIT meer bij zitten!

vasnd

Ik heb er even in geloofd maar vanmiddag zelf wat gereden in omgeving Nijmegen en realitycheck, no way dat ie dit eindprofiel met aanklampen gaat redden. Demare neem ik ook niet mee gezien zijn vorm in etappe 3.

jort101

Zou dit niet een etappe voor betancur zijn??

rik1998

Mijn team voor morgen (de dag waar ik heel bang voor ben)

Dumoulin (c) ga ervan uit dat hij roze trui terug pakt
nibali
valverde
jungels
kangert
wellens
demare
hofland
formolo

Nu twijfel ik alleen nog bij demare of ik hem zou inruilen voor nizzolo of kittel

Klootje Kriekeljon

Ik vind dat hele captain-gedoe en teamgenoten-punten wel echt verschrikkelijk ruk en elk jaar opnieuw weer is het een lijdensweg, dat moeten ze echt nerfen dan vind ik het een stuk leuker. Ook ben ik nooit zo van de als het eenmaal gestart is elke dag nog renners op moeten stellen. Voorspellen doe je vooraf, niet tijdens als je de machtsverhoudingen gezien hebt.

Maar goed, dilemma dilemma. Ga ik morgen voor Nizzolo als captain of toch Dumoulin of zelfs Nibali. Stel ik Zakarin of Hofland op. Chaves of Kittel voor de enkele puntjes. Zou iemand even die heuvel op willen fietsen en terug willen koppelen naar me wat wijsheid is?
Mijn ploeg voor morgen:

Dumoulin (C)
Nizzolo
Valverde
Betancur
Jungels
Kittel
Hofland
Belletti
Colbrelli

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Klootje
Als we nu gaan rijden halen we het misschien nog net voor 12:20... challenge accepted?

Edit:
Vergeet je fiets niet!

Laatst gewijzigd
jort101

'@WCEendT
Met alle mensen van dit forum :p

vasnd

Ik verwacht eigenlijk niets in het klassement. Grote kanonnen staan niet dicht genoeg om Amador of Dumoulin er af te rijden en waarom zou Nibs er in de eerste week al een knal op geven gezien z'n voorseizoen? Valverde hetzelfde. Even wedstrijdritme opbouwen eerst.

WCEendT

'@Jort
Denk dat we dan wel een bus in moeten huren, of de rest wilt natuurlijk met het vliegtuig gaan :D.

En dat allemaal om uit te vinden of een Kittel/Modolo de beklimming kan overleven.

gavirialaphilippe

Ik geloof toch niet in de sprinters morgen dus ik heb net mijn team omgegooid, heb nog wel 1 plekje vrij voor Formolo, Firsanov, Brambilla, Verona of Geniez. Ik vind het lastig, wat vinden jullie?

jort101

'@WCEendT
Haha, het is het waard.. :p

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

WCEendt ik op de Derny ook goed? :D
Jort, zootje ongeregeld zou dat zijn dan. :)
Vasnd, idd. ik denk dat mannen als Nibali het voorlopig prima vinden om hun ploeg niet aan het werk te hoeven zetten.

nasibal

ik heb etappe 3 dus niet kunnen zien. Ik hoor overal geluiden over een Demare die het lastig had op o.a. de posbank?

jort101

'@Kriekeljon
Denk ik ook :D

@nasibal
Hoorde ik ook al.. heb het ook niet gezien op tv.

WCEendT

'@Nasibal
Dat was eerst het nieuws, later kregen we te horen (op NOS) dat hij vlak voor de posbank lek had gereden (of in ieder geval van fiets gewisseld).

Na deze informatie verdien ik het om jou team voor morgen te horen ;)!!

TiesW

Ik heb nog een plekje over en twijfel tussen Zakarin, Nibali en héél misschien Majka die dan wel nog gunstig kan zijn voor teampunten. Als ik naar andere teams kijk lijkt Zakarin mij het beste, wat denken jullie?

Dekenner01

Wederom, mocht je er heilig van overtuigd zijn dat het geen etappe wordt voor de sprinters: maak een account aan bij een willekeurige bookmaker. Een man als Firsanov staat bij een aantal op 300/1. Ook mannen als Chaves, Formolo en Amador kunnen een bedrag opleveren waar je zo'n mooie nieuwe fiets van kan kopen.

Ik zeg niet dat de bookmakers het altijd aan het rechte eind hebben, maar ze zitten vaak wel in de goede richting.

Ondanks dat ik mijzelf DeKenner01 noem, ben ik dat helemaal niet. Mijn gevoel zegt echter wel dat de grote heren en de daarbij horende teamgenoten rustig op de fiets blijven zitten. Geen jongens als Formolo en Kangert. Wat het wel wordt? Geen idee. Zelf zou Firsanov mij wel lachen lijken, hoewel het wel pijnlijk wordt wanneer die wint en ik mijn duiten op zak heb gehouden.

hoekserenner

kittel inderdaad favoriet op Unibet !...

nasibal

'@WCEendt

Check je PB ;)

Uwi

Dat komt denk ik ook omdat hij topfavoriet is als hij er aan blijft hangen. Mocht het een hardere koers worden, dan zijn er zoveel kanshebbers...

Net nog even de massasprint van gisteren terug gezien. Nizzolo komt geen moment aan sprinten toe, maar toch gewoon 3e. Ik gok dat hij er aan blijft hangen, dus ik stel 'm morgen op :)

Laatst gewijzigd
ONCE

Precies wat uwi zegt wat betreft de odds op goksites. Deze koers is zo lastig te voorspellen. Maar kittel afzonderlijk is een grotere kanshebber dan 200 andere renners individueel. Er is altijd een kans dat de koers niet hard wordt gemaakt en dan zijn de sprinters ineens topfavoriet. Wordt de koers wel gemaakt kan in principe iedereen winnen.

Laatst gewijzigd
Bazing

Het feit dat Amador zelfs in de massasprint mee ging doen voor bonificatieseconden geeft mij het gevoel dat hij het morgen zeker nog een keer gaat proberen. Ik denk dus echt dat de bookmakers fout zitten en dat Kittel kansloos gaat zijn. Op die 100/1 heb ik dan ook wel een betje gezet.

JDL75

Vóór de start van de Giro heb ik ook voor deze etappe bedacht wie ik zou inschatten mee te kunnen of kans te maken, ik kwam uit op sprinters.
Nu de avond van te voren twijfel, twijfel en nog meer twijfels. Nu weet je welke teampunten zekerheidjes zijn en wie je wat betreft vorm voorin zou kunnen verwachten. En daarnaast sta ik nu 10e AK waar ik van te voren absoluut geen rekening mee had gehouden, en me meteen een angsthaas maak. Want ik zou het geweldig vinden om nog een paar etappes zo hoog mee te mogen:-)

Team: Dumoulin (C) hoge klassering en roze
Kittel

WCEendT

'@ONCE
Het lijkt wel of iedereen opeens denk dat Kittel redelijk een heuvel op kan (sommige denken zelfs net zo goed als de Colbrelli/Demare/Nizzolo's van deze wereld), maar hij heeft voorgaande jaren toch bewezen bij de minste hoogteverschillen al moeite te krijgen. Dit is een etappe die we vroeger aan Hushovd gaven of aan Freire, maar toch niet aan Kittel???

Ben ik de enige die echt gewoon heel veel zin heeft in de etappe van morgen? Nu al twee dagen over aan het praten, kan eigenlijk niet wachten om te zien wat er op die laatste helling gebeurd (of er überhaupt iets gebeurd!).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 61 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.