Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 81 ... 127 128
Koentador

Zekerheden: Nibali (C), Valverde, Zakarin, Chaves, Firsanov
Twijfel: Landa, Kruijswijk, Jungels, Dumoulin, Uran, Kangert.

Ik neig naar Kruijswijk, Dumoulin, Uran en Jungels. Kangert heb ik vooral voor het hooggebergte en Landa puur op basis van de eerste koersdagen niet. Maar het zou zomaar ineens kunnen dat juist hij er staat morgen, lastig. Hoe groot is de kans dat een kopgroep het podium gaat verdelen?

jort101

Ik heb vandaag een makkelijk dagje! 198 punten dus niet slecht en niet goed.. maar ik twijfel totaal niet aan mn team morgen! Altijd handig ;) Tim Wellens.. 185e geworden, expres of niet? En over firsanov, ik verwacht echt dat hij nog gaat verassen deze giro! En Nasibal.. super stukkie, vooral nietmeermae vond ik heel goed bedacht!

Mijn team morgen:
Nibali (C)
Valverde
Landa
Dumoulin
Formolo
Jungels
Zakarin
Uran
Firsanov

Heb zin in morgen!!

Laatst gewijzigd
gavirialaphilippe

Ik twijfel echt over het kopmanschap morgen, Nibali of Valverde? Het is echt een gok, ik denk dat ik toch voor Valverde ga aangezien deze aankomst hem echt heel goed ligt, maar als Nibali ze morgen uit het wiel rijdt dan weet ik wie de giro gaat winnen.

rik1998

Als jullie moesten kiezen tussen formolo, kudus, pirazzi, cunego, kangert & wellensvoor morgen. Wie zouden jullie dan meenemen, er mag er maar 1 mee!

Laatst gewijzigd
jort101

'@rik
Formolo.

ventertje

'@jort101
Precies hetzelfde team als jou voor morgen! :P
Helaas zit ik dan tot 5 uur op school + 1,5 uur trein terug reizen...

ventertje

'@rik
Ik zou ook voor Formolo gaan!

rik1998

'@jort101 zou je je antwoord kunnen beargumenteren? en @ventertje ook

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

'@patrijs Ik ga ook gewoon weer meedoen. Mijn kennis op het gebied van tennis is zeer beperkt, maar een poule blijft leuk

Patrijs

'@jort101 @rubenvvs1999
Leuk! Succes met het samenstellen van jullie team!

Laatst gewijzigd
rosencrantz

'@rik de meest zekere keuzes zijn Kangert of Formolo
De meest gedurfde Cunego en Pirazzi

rosencrantz

'@patrijs ik doe normaal gezien ook mee, maar ben op vakantie. Dus ik weet nog niet zeker of ik een ploeg ga maken.

Wollage

Landa of Dumoulin kopman?

jort101

'@rik
Ik verwacht dat formolo op de laatste klim gaat aanvallen en als hij dat niet doet dat hij dan alsnog hoog gaat eindigen in het groepje klassementsmannen (kan ook de kopgroep zijn). van de anderen die je opnoemde kan cunego misschien wat punten pakken, denk dat hij in de ontsnapping zit morgen. En kangert kan eventueel teampunten pakken van nibali. Maar ik verwacht formolo morgen echt. Ik zou voor hem gaan.

Laatst gewijzigd
Koentador

'@Wollage Dumoulin. Gaat hier in deze vorm niet achter Landa finishen denk ik

lukevdwal

Ook keuzes zat. Tot nu toe mijn selectie voor morgen;

Valverde (C)
Landa
Nibali
Uran
Majka
Zakarin
Chaves
Firsanov
Dumoulin

Nog op de "bank": Pirazzi, Formolo, Ciccone. Goede keus?

Koentador

Ik denk trouwens dat ik een klassementsman inruil voor Zoidl. Aankomsten bergop liggen hem wel volgens mij.

jort101

'@ventertje
Hahah toevallig, hoop dat we de goede keuze hebben gemaakt :D. Ik zit tot 2 uur op school dus ik kan gelukkig het grootste deel nog kijken.

rik1998

'@jort101 thanks! Heb net teveel man voor de bergen
Heb morgen namelijk deze mee: dumoulin (c), landa, valverde, nibali, zakarin, kruiswijk, formolo, jungels & roche
En dan nog op de reserve: pizzari, cunego, kangert, kudus en wellens

jort101

'@rik
Goed team voor morgen denk ik ! Maar wat verwacht je van roche?

Laatst gewijzigd
rik1998

'@jort101 vind ik ook alleen nog roche of kangert

rosco

Toch weer twijfel.

Nog 3 plaatsen, wie zullen de voorkeur geven.

Kangert, Betancur, Hanao, Jungels

rik1998

'@rosco machtklim, dus meer iets voor jungels lijkt mij + de jongerentrui punten

pippodeclown

Zakarin of Valverde als kopman? En: pirazzi, küng of wellens (2/3)?

Laatst gewijzigd
Mooie_Mario

Ook ik twijfel tussen Henao of Betancur. Kudus heb ik al afgeschreven voor morgen. Wie is er eigenlijk daar kopman bij Dimension Data? Anton heeft nr. 1 gekregen, maar Kudus staat al voor in het klassement..
Het kopman verhaal is het spannendste morgen: Dumoulin, omdat hij gisteren ook liet zien over nog een punch te beschikken, of Landa die misschien nu al wat wil gaan doen (ook al zegt hij zelf te wachten tot week 3)

1 2 ... 81 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.