Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 103 ... 169 170
Jorro97

'@ruben Ik had hem er bijgenomen met de hoop op ritzeges, maar als hij voor geel wil zal hij er denk ik elke keer aan hangen rond plek 20, en in de tijrit uitpakken, als zijn ritten uit zal kiezen dan haalt hij een stuk meer punten in mijn gedachten, maar ik kan er langs zitten, ben namelijk iemand die alleen de giro vuelta en tour volgt!

Laatst gewijzigd
Marco17-09

Nog steeds geen officiële uitvallers. Hoop dat het goed komt met Bennett

Jori

http://www.straitstimes.com/sport/cycling-irelands-sam-bennett-taken-to-hospital-after-crash

Ziekenhuis, dat klinkt toch als game over...

En leuke blik op waarom Kittel geen eerste werd:
http://www.cyclingnews.com/news/tour-de-france-kittel-beaten-in-utah-beach/

Laatst gewijzigd
RubenVB

'@Jorro Oké duidelijk. Lastig oordelen voor nu. Ik heb hem niet. Ik verwacht er niet zoveel van. :-D Vroeg mij alleen af waarom je nu al spijt had.

Nog meer mensen met laad problemen bij Scorito? Ik probeer naar de 20 meest gekozen renners te gaan, maar de site blijft hangen elke keer.

jort101

Denken jullie dat craddock morgen mee gaat doen?

droomteam

Lage rugpijn nee hoor de tijd is gewoon aangepast .

HF2013

'@Pietje Precies: Leuke uiteenzetting hoe je tot deze selectie bent gekomen.
Zelf verwacht ik weinig van Bennett en Rodriguez, maar met name over die tweede toch wel getwijfeld. Als hij een punch-etappe wint en nog 2 bergritten via de vlucht top-5 pakt, is hij dan z'n punten waard? Kans op andere punten maakt hij volgens mij niet/amper.

@nasibal: Sagan toch in je team terecht gekomen. Iedereen wist het al vanaf het begin van dit topic, maar jijzelf had even wat langer de tijd nodig. ;-)

Iedereen veel succes en plezier gewenst! En hopen op wat minder uitvallers dan tijdens de Giro.

Slumdoggy

Bennett is nog niet weg. Bora tweet: https://twitter.com/BoraArgon18/status/749321439589916672
Morgenochtend kijken of hij start.

pirazzi

Geen breuken (fractures) dus bij S. Bennett maar misschien wel kneuzingen.

jort101

Ik neem aan dat hij niet meer voluit mee kan sprinten..

Bi-winning

Heb nog eeb enkele twijfel over mijn opstellig van morgen.

Twijfel voor de laatste twee plekken tussen Yates, Coquard, Contador, Barguil en Pinot

Elke vorm van advies kan ik waarderen!

Laatst gewijzigd
Chris85

Erg knap van Cavendish vandaag hoor! Genoten ondanks dat ik hem (en ook Boasson Hagen) niet in mn team heb. Vol voor Kittel gegaan met ook Alaphillipe en Richeze die gelukkig in de achterhoede zelf nog wat puntjes sprokkelen. Met 298 punten gematigd tevreden, blij dat ik Theuns op het laatste moment toegevoegd heb! Lang getwijfeld over Laporte, McLay of Enger maar ik was te bang voor een Mareczko'tje. Die jongens zitten er toch ook lekker bij, maar waarschijnlijk vooral dankzij Mørkøv.

Laatst gewijzigd
Chris85

'@Bi-winning

Ikzelf zou voor Yates of Barguil gaan. Coquard gaat het denk ik niet bolwerken tegen zoveel geweld, Contador zal blij zijn als hij morgen überhaupt overleeft na zn val en Pinot is niet explosief genoeg.

Busted

'@Bi-winning
De meningen zijn verdeeld, velen zien Coquard als een kanshebber (4e in de Amstel). Ik denk echter dat het te zwaar is. Je kan het vergelijken met de Mûr de Bretagne van vorig jaar (tikkeltje minder zwaar), vervolgens ong. 500 meter vlak en daarna nog ong. 700 meter aan 6 % omhoog. Je zou kunnen redeneren dat sprinters in het vlakke gedeelte terug kunnen keren maar ik zie dat niet gebeuren. Het is de tour en de winnaar krijgt het geel om zijn schouders. Bretagene vorig jaar was etappe 8 met Froome in het geel, etappewinst was daar het hoogst haalbare. Hier is het winst + de trui de inzet, daarom voorzie ik oorlog en een moordend tempo, er zijn heel wat renners die een groot rood kruis om deze etappe hebben gezet. Sagan is voor mij topfavoriet, daarachter verwacht ik mannen als Van Avermaet en Alaphilippe. Maar er zijn zo ontzettend veel kanshebbers voor morgen.

Uit jouw lijstje van 5 renners is Yates degene die je absoluut op moet stellen. De tweede plek zou ik aan Barguil geven. Contador zou eventueel kunnen, die zie ik echter rustig meerijden, heeft wellicht ook hinder van de klap van vandaag. Pinot staat niet bekend om zijn punch en van Coquard verwacht ik niet dat hij er nog bijzit.

Edit: Haha, ik zie dat ik redelijk op één lijn zit met Chris85. Waar hij beknopt is maak ik het dan weer langdradig.

Laatst gewijzigd
ONCE

Yates krijgt Odds van 150/1 op sommige sites. Zien we iets over het hoofd?

nasibal

'@ONCE

Yates kan goed uit de voeten op dit soort aankomsten,maar de kans dat hij daadwerkelijk wint is natuurlijk bijzonder klein. Al is het omdat hij ook Albasini, Gerrans en Matthews in zn team heeft.

jort101

Denk dat Froome ook kort eindigt.

Jori

En Yates de man voor de bergen is, waar Gerrans en Matthews het punch/sprint werk mogen doen. Dus Orica werkt morgen niet voor Yates, tenzij ze nog iets verassends besluiten. Desalniettemin moet hij in zijn eentje al erg ver komen!

Jori

En morgen geen 3 km regel dus kopmannen willen kort zitten

Twijfel nog over mijn grote kanonnen (Contador, Quintana) met evt teampunten van Sagan of Valverde of dat ik toch Pantano en/of Coquard (Coquard is echt een gok dan) uitspeel

Laatst gewijzigd
Starlynk

Goede start van mijn team met 364 punten en dat zonder Cavendish! Wel de valpartij van EBH en Contador wat mijn team lelijk op kan breken.. EBH had ik wel als zekerheidje staan voor morgen, maar nu natuurlijk een stuk minder zeker en Contador is mijn kopman voor het klassement.. tsja..

Voor de volledigheid ook nog even mijn team:

Klimmers:
Contador (c)
Froome
Quintana
Valverde
Bardet
Porte
Barguil
Rodriguez
D. Martin (c)
Craddock

Sprinters:
Sagan (c)
Kittel
Greipel
Coquard
EBH
Theuns
Laporte
Enger

Overig:
Alaphilippe
Van Avermaet

Wielrenfan3

Voor morgen heb ik deze mannen geselecteerd;

Sagan (C)
Valverde
Alaphinne
Vuillermoz
vAvermaet
T Dumoulin

En moet nog 3man kiezen uit
Froome
Coquard
Rodriguez
Barguil
Yates
en Gallopin

Zag al veel verschillende meningen over Yates en Coquard. Gaat Froome kort eindigen? Secondes sprokkelen? Dumoulins kortste weg naar geel?

(Rest vd selectie nog niet gepost)
Kittel
Kristoff
Groenenwegen
Lindeman
Quintana
Pinot
Greipel
EBH

RubenVB

'@Starlynk qua renners vind ik jouw selectie uitermate sterk. Keuze van de kopmannen gaat je denk ik inderdaad opbreken.

heuveltje af

'@starlynk Nice team.
Leuk ook dat je Martin als kopman hebt.
Dacht dat ik de enige zou zijn...

ivo001

Het is toch echt moeilijk om voor morgen de 9 juiste namen uit te kiezen zeg!

Zit nu met deze opstelling:
http://imgur.com/RNRjiDx

Op de reservebank heb ik onder andere nog:
Froome, Barguil, Greipel en Kittel.
Ik denk dat Greipel dit nog wel moet aankunnen eigenlijk. Had een prachtige bergop sprint in de Giro, en kan me herinneren dat hij in een voorjaarsklassieker nog ferm demarreerde op een kort steil heuveltje.

user18169

'@ivo001

EBH lijkt mij niet in die fysieke toestand om morgen mee te doen voor de punten.

1 2 ... 103 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.