Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 114 ... 169 170
Lage rugpijn

Morgen zet Kittel alles gewoon recht......Not.

snoek1974

Zou er iemand zijn die naast paar van de bekende sprinters , zowel Theuns , Enger , mc Lay en Laporte in zijn team heeft , 4 sprinters voor 2,5 miljoen , al is natuurlijk wel de vraag of ze dit vol kunnen houden , maar dit is qua uitgave gelijk aan Degenkolb en als je een 3,5 miljoen renner op had geofferd , dan zou je zelfs nog een miljoen over gehad hebben , Theuns heeft Nasibal goed gezien

Mooie_Mario

360 punten en al ruim boven 1000 punten totaal. Al mijn opgestelde renners hebben punten gehaald, dus mij hoor je niet klagen.
Ik ben benieuwd waar ik ga staan als de bergen beginnen, want ik heb Contador bijvoorbeeld niet in mijn team, wat nu met een mazzeltje goed uitpakt.

@Snoek,
Ik heb Kittel, Greipel en Sagan als bekende sprinters en dan Coquard, Matthews, Groenewegen, Mclay en Theuns. En Alaphilippe ook elke ronde nog ingezet.

Laatst gewijzigd
vasnd

Hey ik heb Theuns ook ;).

Nibali op plekje 19 binnen vandaag,l en gisteren ook opvallend ver van voren.

wesley1983

Kheb vandaag Barguil als 9e renner opgesteld, nu bekijk ik mijn eindscore en ik krijg 2 puntjes voor het jongerenklassement, terwijl hij daar 2e staat.
Foutje van scorito?

Jelle van der Linden

'@wesley1983,
Klopt, gaan ze denk nog wel aanpassen

kierewietje

Pfff... Laporte vergeten op te stellen vandaag. Zonde! Doe wel leuk mee qua punten gelukkig.

wesley1983

324 punten vandaag en 243e algemeen, ben heel tevreden tot nu. (als ze het aanpassen 326 punten)

christidoc

'@Snoek

Ik heb Enger, McLay en Theuns. Laporte niet. Van te voren heb ik gezocht wie er ipv van Bouhanni ging sprinten en kon het niet vinden. Als ik dat gevonden had, was die er waarschijnlijk ook in mijn team geweest.

@Wesley

Ik heb Barguil ook en scorito al even een mailtje er over gestuurd. Ik zag dat de volgorde ook op de site van tdf zelf verkeerd stond, dus waarschijnlijk hebben ze het daar verkeerd van overgenomen. Ondertussen is de site van tdf goed gezet en denk dat Scorito dat ook zal doen. Wel balen eigenlijk dat ik op het laatst Hagen heb verwisseld voor Barguil. 18 vs 6 puntjes :(

ONCE

Over Hagen gesproken. De aankomst van morgen is normaal gesproken toch wel een kolfje naar zijn hand?
De bookies hebben er nog niet zoveel vertrouwen in gezien de odds (200/1)

Edit; Is al aangepast naar 100/1. Still...

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Gok niet dat Cavendish gaat zeggen dat ie een dagje over slaat morgen en dat EBH wel mag met de vorm die hij heeft.

sprintgeit

Mooi dat veel mensen bijna claimen te hebben voorspeld dat Mclay Enger Laporte en Theuns het ZO goed zouden doen. Cav ipv Kittel is ook hoogstwaarschijnlijk meer een gok geweest om geld te besparen dan een vorm van ultieme wielerkennis.

Mij valt inderdaad ook de attente manier van koersen van Nibali en Valverde op, zou het dan toch.. In ieder geval geldt, Parijs is wederom ver.. en we zullen pas bij de eerste rustdag iets kunnen zeggen over onze kansen (ok als je Cav en alle 500k -1 mln toppers hebt pak je wel een aardig voorsprongetje). Voor nu in ieder geval blij met mn top 500 overall. Minder tevreden met mn keuze van vandaag voor safe (Barguil ipv Hagen of Gallopin)

Mooie_Mario

Morgen wordt een dag van keuzes maken. Van Avermaet zal gebrand zijn op eerherstel en ook EBH mag voor eigen succes. Alaphilippe strijdt nu al mee voor de 15de plaats en dat zal morgen nog wel eens top 10 kunnen worden.
Maar welke rassprinters laat je dan op de bank als je deze 3 punchers gaat opstellen?
Kittel, Greipel, Sagan, Cavendish verdienen altijd een plaats bij een massasprint. Theuns, Coquard, Matthews en Groenewegen houden ook wel van zo'n aankomst.

Vooral deze sprint van Theuns en Mclay begin dit jaar bij Belgium Tour voorspelt iets moois:
https://www.youtube.com/watch?v=oz0xbvza5aw

Laatst gewijzigd
ONCE

'@PeterPaprika

Dat zal het ook wel zijn. Een fitte EBH daarentegen maakt natuurlijk meer kans met deze aankomst als deze. De vraag is natuurlijk in hoeverre het met zn fitheid gesteld is

Jelle van der Linden

Ik vind de etappe van morgen moeilijk te voorspellen.
Ik de voorbeschouwing vind ik namen terug als Kittel, Cavendish, Greipel.
Maar mij lijkt deze etappe voor hun te zwaar (500 meter aan 5%)
lijkt mij meer op de lijf geschreven van renners als Sagan, Matthews, Coquard, Avermaet, Allaphillipe, Kristoff, Degenkolb (mits in betere doen als vandaag)
hoe denken jullie daarover?

ONCE

'@ Sprintgeit

Dat is een waarheid als een koe. Als je zulke namen roept vooraf kun je je nooit een breuk aan tillen. Ze kunnen alleen maar meevallen.
Maar niemand maakt mij wijs dat je zowel Enger als Theuns in etappe 3 voor Kittel verwacht, om maar iets te noemen.;)

Ik had mclay als een soort van backupje meegenomen met de verwachting dat hij in het beste geval voor de plekken rond plaats 10 zou gaan strijden. Een gokje wat nu redelijk uitpakt. Zelfde geldt voor Enger in een andere poule

madeks

Heeft het zin om Valverde op te stellen voor morgen ?

nasibal

Ja, dan kan ik weer een paar pllekjes stijgen (y) ;)

Zondergekkigheid: de aankomst is vergelijkbaar met de laatste km van etappe 2. Alleen dan dus zonder dat steile stuk voorafgaande. Valverde kan dus wel meedoen, maar denk dat jongens als Coquard, Hagen en Cimolai er nu nog wél bij zullen hangen.

@Sprintgeit
Helemaal mee eens. Al had ik van te voren wel aangegeven Theuns met regelmaat tussen de drieenhalverd te verwachten. Moet natuurlijk wel bekennen dat ik daar voornamelijk een plekje 7 aan hing en dat 2x 5 me toch wel positief verrast.

Ik ben er nog niet helemaal uit overigens of Enger, Mclay en in mindere mate Laporte nu zo verrassen, of dat andere namen tegenvallen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Als je alternatief minder dan zes punten scoort, ja.

Klootje Kriekeljon

2 massasprints en er worden al conclusies getrokken hier. :) heerlijk.

WCEendT

'@Madeks
Ik twijfel daar dus over, er zijn maar weinig zekerheidjes voor morgen (vAvermaet, Alaphillipe, Sagan) geen idee of Valverde daar voor mij bij hoort.

wesley1983

'@christidoc: is inmiddels aangepast, merci om mail te sturen hierover!

RubenVB

'@Chris85 Cimolai pakt zijn eerste punten haha. Nu op naar meer!

Weer een goede dag. 331 punten. Geen EBH vandaag geselecteerd. Had echt geen winst Cav verwacht. Morgen ajb niet weer zo saaie etappe.

WCEendT

Ook lijkt het erop dat Bennett echt wel gedaan is, komt vandaag ook weer op achterstand binnen. Die gaat er gewoon alles aan doen om nog uit te rijden, misschien dat hij nog een keertje mee sprint later in de tour.

IL DON

Ik zal ook even mijn team posten. Ik lees elke Scorito-topic trouw, maar reageren/posten doe ik niet vaak. Dit is mijn team:

AK-renners:
1. Froome (C)
2. Quintana (C)
3. Aru
4. Pinot
5. Van Garderen
6. Porte
7. Barguil
8. Meintjes

Punchers/aanvallers:
1. Alaphillipe
2. Dan. Martin
3. Yates
4. Van Avermaet

Sprint
1. Sagan (C)
2. Kittel
3. Kristoff
4. Coquard
5. Cimolai
6. Theuns
7. Groenewegen
8. Bennett

Tot zover heb ik 909 punten gescoord.

Ik speel het spel al bijna 5 jaar, de eerste twee jaar alleen de Tour. Toen top 50 en top 250 gehaald. Ook omdat ik toen als eerste Froome had (toen Wiggins won), Quintana goedkoop had, Nibali had toen Contador en Froome uitvielen en Kwiatkowski ook goedkoop had. De eerste 2 jaar gelijk dus steeds heel hoog geëindigd. Na die twee jaar ook Giro en Vuelta steeds gespeeld en 1x top 100 Giro gehaald. Vuelta nooit echt noemenswaardig gepresteerd. En dat heeft niet eens met het WK te maken, maar het wil gewoon nog niet lukken in de Vuelta. Misschien dit jaar. Ik heb als regel dat ik geen bewezen (ex-)doping renners in mijn team wil hebben, dus Contador en Valverde heb ik nog nooit gespeeld. Dat los ik op met talenten, wat dus in het begin heel goed lukte. De laatste 2 jaar gaat het wat minder, ook vaak wat pech gehad. Deze Tour moet weer de ommekeer worden. Tot nu toe ben ik tevreden. Tot slot wat jullie nog moeten weten is dat ik al jaren groot fan ben van Rodriguez. Dat is mijn favoriete renner, die supporter ik nog bijna meer dan de Nederlanders. De net niet winst van de Giro, WK en Vuelta van Rodriguez was dan ook flink balen. De etappe naar Fuente De in de Vuelta zou ik dan ook nooit van mijn leven vergeten. Tot zover mijn (Scorito-)geschiedenis, haha.

Wat betreft dit jaar: Ik twijfelde heel erg tussen Theuns en Gallopin, uiteindelijk de miljoen voor Theuns gebruikt om mijn sprintteam te versterken. Ik had genoeg punchers. Om deze keuze ben ik heel blij! Ik had eerst ook geen Kittel, en wel Cav, Bouhanni en Kristoff. Toen Bouhanni uitviel heb ik ook Cav gewisseld voor Kittel. Daar baal ik van! Cav verrast me toch wel! Ik had ook wel vertrouwen in Kristoff, in tegenstelling tot de andere forumleden, zeker ook omdat hij beter sprints omhoog kan sprinten dan Cav en dus meer opties heeft. Ik heb ook Cimolai om deze reden gekozen, veel opties en goedkoper dan Matthews en Degenkolb, waar ik het budget niet meer voor had. Hij is inderdaad duur geprijsd, maar ik ging ook voor de verassing. Voorlopig valt hij tegen, maar dat kan morgen zomaar veranderen. Voor de rest wel de namen, die de meeste mensen/kenners ook wel hebben.

1 2 ... 114 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.