Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 121 ... 169 170
fringale

Het had een mooie top 7 geweest...had ik het vertrouwen behouden in Groenenwegen en Mclay, ipv GVA en EBH dat vertrouwen te laten beschamen. Pijnlijk maar zo is het spel nu eenmaal. Het is niet de beste ploeg die wint, maar de beste opstelling...en laat dit een steek zijn naar Marc Wilmots.

Laatst gewijzigd
Tourminator

Mooie 325 punten vandaag. Lang leve de teampunten, vandaag weer 40. Contador is toch een aardige opvulling voor mijn in aantal zeer matige sprintequipe.

jp.vanoosterhout

hier ook kittel en groenewegen eruit gelaten dom,dom,dom zeg maar heel verkeerd ingeschat !!!

Starlynk

Mooie sprint, super mooi van Dylan! Iets minder mooi voor mijn Scorito maar ach ;-) Kan moeilijk klagen over 315 punten maar pleur wel uit de top 100 ten koste van alle mensen die Kristoff en Groenewegen hebben ipv Greipel.. Morgen maar weer terug de top 100 in proberen te komen :-)

ditisdavid

Nu het grote twijfelen voor morgen. Laat het peloton aanvallers gaan, en zo ja, wie mogen er rijden van hun ploeg? Kunnen de Sagans en Van Avermaets dit aan, of wordt het al klassementsrenners troef? Denk dat dit een cruciale rit gaat worden...

jort101

Dit word een etappe voor valverde, alaphillippe , Rodriguez, dan Martin etc.

vasnd

Yep morgen wordt weer janken of juichen.

ONCE

Sagan morgen in de aanval ^^

droomteam

Balen zo vaak gelezen niet alleen hier dat het te zwaar voor Kittel zou zijn Dus hem er uit gelaten .
Ook in de belgische kranten Ad wielermagazine en sport wielermagazine was het verhaal het is voorde punchers .
Jammer toen al de klassementsrijders na voren gingen dacht ik dat ze gelijk kregen .

denise

Die Greipel scoort geen punten en Van Avermaet is ook een flop.

Laatst gewijzigd
jort101

Ook craddock eindigt steeds aardig hoog in de sprints.. ben benieuwd of hij morgen ook mee gaat doen.

ConINGtador

Op het laatste moment Gallopin ingewisseld voor Groenewegen. Kan mezelf wel voor m'n kop slaan! Tot nu toe perfect ingezet telkens (4x oprij 300+ punten), dus het zat er wel een beetje aan te komen. Hopelijk geeft hem dit vertrouwen en behaald hij nog een aantal mooie ereplaatsen in sprintetappes als ik hem WEL opstel. De juiste dagopstelling is ò zo belangrijk! Daarnaast begin ik ook steeds meer te balen dat ik Enger en McLay niet in mijn team opgenomen heb (ging uit van een gevalletje Mareczko of Pelucchi). Al met al sta ik nu rond de 600e plek overall, zeker niet slecht, maar voor nu overheerst toch vooral de teleurstelling wat betreft de blunder die een keer moest komen en vandaag dus plaatsvond.

Voor morgen twijfel ik enorm over de te kiezen kopman: Froome of toch Sagan?

Laatst gewijzigd
Il Mostro

Vandaag was het nog relatief makkelijk wie op te stellen. Morgen worden behoorlijke hoofdbrekens voor een groot aantal Scorito-spelers, vermoed ik. Ik wacht nog even af wat de voorbeschouwingen en bookmakers zeggen. Alaphilippe, Barguil en Sagan zijn in ieder geval zeker van zijn plaats.

Laatst gewijzigd
denise

Ik hoop voor morgen dat Sagan wint. Groenewegen had ik ook niet opgesteld, ik ken die Nederlander nog niet zo goed.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

304 punten vandaag, niet slecht. Ik had EBH en V Avermaet met 0 punten, maar dat waren op zich geen verkeerde keuzes. Valverde had ik kunnen doen, scheelt een puntje of 12. Top 4 had ik, en dat maakt alles goed.

Ben benieuwd hoe het vanaf morgen gaat. Ik denk dat ik ga zakken, maar wie weet. 1000ste nu op wielerflits.

Waar of het nivo heel hoog is (ik sta 2000ste van de algemene pool, 72000 deelnemers), of heel veel mensen er doorheen zakken als het bergop gaat. Geen idee eerlijk gezegd.

Laatst gewijzigd
arviidd

'@Jort101: Ik heb hem in mijn team en morgen gaat hij mee.

jort101

'@arviidd
Ja ik doe het ook en hoop dat hij kan verrassen ;)

maarten26

Ik zak weg naar plek 600 doordat ik Groenewegen niet op stel. Daar loop ik 36 punten mee mis.
Zin in de etappe van morgen!

christidoc

'@ConINGtador

Froome. Dit wordt te zwaar voor Sagan. Ik weet alleen niet of ik hem zal opstellen. Ik twijfel tussen Sagan, Vakoc en Bardet.

user18281

Gaat Hagen morgen eindelijk een keer wat doen of zal ik hem op de bank laten

sprintgeit

Te zwaar voor Sagan..dat is vaker gezegd. Hij zal het geel niet zomaar weggeven. Ik zie hem niet in de aanval gaan en hij zal er ook niet zomaar af liggen, Valverde gaat echter 100% zeker iets proberen. Die heeft ver van te voren gepland hier het geel te gaan pakken. Andere namen die deze hebben opgeschreven zijn wat mij betreft redelijk voor de hand liggend. Mijn dark horse..Wilco Kelderman! Een mens mag hopen

flashke

Contador vult toch wel het gaatje in mijn sprintersequipe. Heb me ondertussen al opgewerkt naar plaatd 360, en dat zonder Cav.

sk32

2 dagen hetzelfde team gebruikt gisteren 386 punten en vandaag 388 niet slecht.

22e plaats in totaal 15 e wielerflits pool

Mijn 9 van vandaag en gisteren:

Sagan c
Kittel
Greipel
Groenewegen
Coquard
Cavendish
Mclay
Enger
Alaphilippe

Weet niet wie ik morgen als kopman moet gebruiken Froome of Sagan.

slice

Vandaag de top 200 van de algemene poule en top 100 van WF poule binnengekomen. Ik ben tevreden!

Twijfel of ik Sagan morgen mee ga nemen (en meteen kopman maak) of toch voor 9 snelle klimmers ga..

sprintgeit

'@slice,
Dat is inderdaad geen onaardig sprintteam! Alleen hopen dat je niet te veel cash hebt uitgegeven, om nog een fatsoenlijk klimteam neer te zetten.

Met zo'n score heb je in mijn ogen trouwens geen kopman tips meer nodig ;). Je ziet vandaag maar weer dat de tipgevers het vaak ook mis hebben. Als je top 1000 haalt lijk je het hier trouwens niet eens ECHT heel goed te doen, terwijl dat al best knap is:P. De hoogscorende mensen zijn toch eerder geneigd hun ranking te posten natuurlijk

1 2 ... 121 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.