Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 120 ... 169 170
Laatste man

Groenewegen gewisseld vanochtend ..

WCEendT

Overigens geniet ik echt van Enger, het is hem gegund! Jammer dat ik hem niet in mijn team heb genomen, maar fck scorito :)!

Edit:
Greipel zorgt ervoor dat McLay in de remmen moest (of was het een Orica renner?).

Laatst gewijzigd
Zadelpen

4de! Hij is 4de geworden!

Hahahahaha, wat een held zeg!

kierewietje

Hier laat ik wel wat puntjes liggen zeg. 😉

Chris85

McLay en Enger... Wat mooi zeg!

user18281

Knap van Groenewegen!

sprintgeit

Man man man wat een prachtige duel tussen Coquard en der Marcel dit ook zeg!

MrSpeckNeck

De sprints zijn voor het eerst sinds jaren weer echt genieten! Jammer dat ik notabene vandaag Groenewegen niet heb opgesteld, maar wat een sprint reed hij weer. In zijn 4e worldtour rit 4e sprinten in dit deelnemersveld! Held!

Wielrenfan3

Oef toch gewoon 1 tm 4 opgesteld. Hard getwijfeld over Kittel en Groenenwegen, maar toch het risico niet genomen :)

arviidd

Haha dom dom vannochtend Groenewegen gewisseld. En dan ook nog Alaphilippe als captain gemaakt inplaats van Kittel.

ONCE

Enige fout voor vandaag is dat ik Mclay niet had opgesteld. Hele top 4 wel

WCEendT

Groenewegen heeft misschien wel de snelste, en in ieder geval de langste sprint gereden. HEEL knap, kijk nu al uit naar de volgende sprints.

Laatst gewijzigd
davidavid

Kittel en Groenewegen niet opgesteld, daar zat ik even flink mis! Maar hoort er uiteraard bij. Waar ik bij de Giro elke etappe de juiste renners opgesteld had blijkt dat hier nog wat moeilijker.

Marco17-09

Gehele top 5 in mijn team, mooie dag! :)

Jelle van der Linden

Ik heb vandaag ook geen Groenewegen opgesteld, wel blij met zijn 4de plaats, 36 punten door verkeerd opstellen.

ONCE

Befaamde "ik red het niet ik laat het maar lopen" van Greipel vandaag

ditisdavid

De hele topvier opgesteld, maar nr. 5 t/m 10 kon ik niet eens opstellen. Degenkolb en Cimolai zijn wederom helemaal nergens en lijken de miskopen onder de sprinters tot nu toe, en ik had toch niet zo bang moeten zijn voor een tweede Mareczko en Enger/McLay moeten selecteren ipv Bennett deze Tour...

Jori

Greipel ligt met 500m te gaan nog 3e en 200 meter verder laat hij al volledig lopen, de grootste scorito nachtmerrie van velen xD

Wat is het heerlijk om Enger te hebben in mijn team, Laporte wist ik niet wat ik moest verwachten en McLay moet ik nog zien of hij de bergen overleeft.
En die sprong bij de rotonde van Groenewegen, wat een held!

En die teampunten: Alaphilippe haalt nu meer punten dan Enger die 6e wordt, dat heeft mijn Enger nou ook weer niet verdient!

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

Volledig verkeerd ingeschat deze etapppe... geen kittel en groenewegen, maar gallopin, van avermaet en barguil. Dit kon me wel eens de hele tour blijven achtervolgen de punten die ik hier mis. En degenkolb gaat ook al geen potten voor me breken. Zure dag, maar knap van Kittel en Groenewegen!

Jorro97

Wat ik die matthews een droeftoeter, nog niet eens top 10

Gids05

waneer de volgende kans voor groenewegen ???

nathancouw

Het is toch geweldig om Dylan 4de te zien worden! Hij is pas 23! 23! Dat wordt genieten de komende jaren. Ik had vertrouwen in Kittel en Groenewegen en ze hebben het waargemaakt! Hele top 5 vandaag is toch mooi meegenomen, 321 punten gescoord. Helaas geen EBH (deze finish was perfect voor hem,ik snap ddd niet) en gva.

Pipi112

Hier ook geen Groenewegen opgesteld helaas. Maar dat deze kerel een sprint kan rijden is nu wel duidelijk !
Deze tour steken er heel wat mannen hun neus aan het sprintvenster.

Kunnen we nog iets verwachten van Greg van Avermaet ? Hij valt me tot nu toe iets tegen. Zul je meemaken dat hij morgen top 3 eindigt :)

RubenVB

Samuel Dumoulin komt eindelijk ook een keertje buurten.

sprintgeit

Greipel had vandaag het probleem wat Kittel de voorgaande dagen had. Hoop dat nu iedereen inziet hoe belangrijk het werk van die trein daadwerkelijk is. Jammer om te horen dat een paar mensen dan net op het laatste moment fout hebben gegokt, het was echt heel lastig in te schatten vandaag. Ik had Mclay, Groenwegen en Kittel toch echt niet zo goed verwacht. Gelukkig heb ik er uiteindelijk 2 opgesteld.

Vanaf morgen mogen de mannen die Mclay, Enger, Theuns en consorten hebben uitgekozen bewijzen dat ze met dat geld ook daadwerkelijk wat nuttigs hebben gedaan. Vooralsnog stijg ik door naar de top 300. Voor de bergen gehoopt op het idee dat de Giro gangers het regelmatig zullen laten lopen, de sky knechten regelmatig niet in het absolute topsegment meedoen en dat Aru de eerste etappes nog niet goed is. Vooralsnog zijn de voortekenen op die uitkomst behoorlijk slecht :P Ben in ieder geval razend benieuwd naar de komende dagen, te beginnen met morgen een uitstekende kans voor de Valverdes, Alaphillipes en Gallopins van deze wereld! Maar toch ook zeker Bauke en Wilco!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 120 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.