Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 119 ... 169 170
RubenVB

'We hebben nieuwe plannen voor vandaag. Je moet de aankomst niet onderschatten, de echte sprinters hebben het daar moeilijk.'
Wilfriend Peeters (Ploegleider Etixx-Quick Step)

Alaphillipe de nieuwe kaart voor vandaag?

Starlynk

Hoop voor Nasibal dat het niet Richeze wordt ;)

kierewietje

Cavendish en Greipel uiteindelijk toch maar vervangen voor Froomey en D. Martin. Hopelijk is de finish inderdaad te zwaar voor de sprinters en pakt mijn keuze goed uit.

Zadelpen

Ik heb mijn volle sprinploeg opgesteld. Denk dat het moet kunnen voor de rappe mannen.

Maar als dat niet zo is, ben ik in de aap gelogeerd, ;-).

hofsje

zou prima etappe kunnen zijn voor matthews en Sagan ,heb kreuziger en contador teampunten mocht hij winnen

sprintgeit

De sprintploegen rijden op kop van het peloton en bijna elke sprinter heeft aangegeven het te gaan proberen. Dan Martin gaat hier echt niet winnen jongens..

nasibal

Als ik dit landschap zo zie golven na 200+ km dan loopt het mij dun door de broek...

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Bij mij ook Nasi, hahaha, ;-).

Ben blij als er zo een reguliere sprint op zit.

Laatst gewijzigd
nasibal

Precies Zadelpen. Inclusief lek bandje van Cavendish in de finale.

Pietertje

Liever lek voor Greipel :-)

Zadelpen

Ik snap die gedachte, maar ik klop hem liever op waarde.

Is hij te sterk, dan chapeau!

nasibal

'@Zadelpen
Haha ik heb 2x hardop gejuicht voor die jongen. Wat een enorme held is het. Maar 2x is meer dan genoeg ;)

Zadelpen

Valverder lekker vooraan nu, mooi..... Niet opgesteld vandaag....

Aarrggggg, ik ga er aan denk.... Een mispoes van formaat ligt op de loer.

Edit

Helemaal goed gekomen!

En jongens, Groenewegen kwam weer van heel ver en zat er kort op hoor.

Dat wordt smullen de komende jaren!

Laatst gewijzigd
vasnd

Wat een baas is Kreuziger. Wederom op kop voor Sagan. Hij gaat m pakken jongens.

user18281

Niet greipel aub

Chris85

Alsjeblieft.... Met je Kittel kan dit niet!

vasnd

Wauw wauw wauw wauw wat een heerlijke sprint.

nasibal

*slaakt een zucht van verlichting*

Groenewegen weer van veel te ver, maar haalt er een hoop in nog :)

WCEendT

Greipel gaf op... en Coquard, I told you so ;) of toch Kittel? Groenewegen een helelelelelelelelle snellelelele spurt gereden!!! Ging aan op positie 15.

Edit:
Weer millimeters!!! Kittel.

Laatst gewijzigd
Crashtester

Groenewegen vandaag niet opgesteld... Natuurlijk

Chris85

Genieten zeg!

sprintgeit

Zo ik heb het gisteren voor Kittel opgenomen, maar dit had ik ook niet voorzien. Ik bedank ook m'n baas maar even dat hij me volstopte met meetings waardoor ik Groenewegen niet voor Hagen heb kunnen wisselen :D

PeterPaprika

Greipel weer met de typische ik kan niet meer winnen dus ik kap er maar mee instelling, toch wel apart dat je die tussensprints dan wel meedoet.

user18169

Lekker zeg Kittel!

nasibal

Wat staan er een bazen op deze Tour! Cav die afgeschreven en wel iedereen een poepie laat ruiken. Kittel die datzelfde notabene doet op deze aankomst en Coquard, tja de tendens op dit forum omtrent hem is ook wel duidelijk geweest.

Oh en Enger en Mclay weer. Beiden niet bij mijn 20, maar wat een helden! Stuk voor stuk!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 119 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.