'@ONCE
Haha je lult geen complete onzin, maar zoals ik eerder vandaag (voordat de kopgroep bekend was) al zei:
[Quote]Als Greg in een onstnapping wil zitten dan zit hij in een ontsnapping [/Quote]
En Greg wilde dat vandaag, dat was in ieder geval wel duidelijk. Dan is het de vraag of je daar in geloofd of dat je die kans klein acht. Zoals je ziet geloofde ik daar volledig in en zat hij ook daarom bij mijn 20. In combinatie met etappe 2 uiteraard. Uiteindelijk tóch nog aan mezelf gaan twijfelen helaas. Dat vind ik met name stom. Als je een keuze maakt moet je er ook achter staan. Anders had ik v. Avermaet sowieso niet bij mijn 20 moeten nemen. ;)
Ook ik vandaag aardig wat punten misgelopen.
Tja is allemaal achteraf, maar toch jammer van de puntjes die je kon krijgen.
- Sagan i.p.v Froome
- Geen Yates (8e)
- Geen Froome (9e)
- Geen Bardet (13e)
- Geen Quintana (15e)
Ach kan gebeuren, eerst etappes gelukkig wel de juiste mensen opgesteld.
Als je Van Avermaet helemaal niet hebt, kan je ook geen fout maken met hem wel of niet selecteren ;)
Verder vandaag bijna alles wel goed gedaan: Froome op het laatste moment kopman gemaakt ipv Sagan, Porte selecteren, andere klassementsmannen met een aardige punch erbij. Ik miste alleen Bardet, terwijl Rui Costa heel erg tegenvalt. Costa was bijna één op één vervanger voor Van Avermaet, dus ik hoop dat die later in de Tour nog het één en ander laat zien.
Vraagje. Heb Kittel nu kopman gemaakt voor morgen. Wanneer hij wint dan krijg ik toch ook teampunten voor Allaphilipe en D.Martin wanneer ik hun ook opstel..
Zit een beetje te twijfelen ook of mijn grote vriend S.Bennet weer mee gaat sprinten of nog last heeft van zijn val want anders levert Martin erin meer punten op wanneer Kittel wint dacht ik zo
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.