Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 130 ... 169 170
nasibal

'@ONCE

Haha je lult geen complete onzin, maar zoals ik eerder vandaag (voordat de kopgroep bekend was) al zei:
[Quote]Als Greg in een onstnapping wil zitten dan zit hij in een ontsnapping [/Quote]

En Greg wilde dat vandaag, dat was in ieder geval wel duidelijk. Dan is het de vraag of je daar in geloofd of dat je die kans klein acht. Zoals je ziet geloofde ik daar volledig in en zat hij ook daarom bij mijn 20. In combinatie met etappe 2 uiteraard. Uiteindelijk tóch nog aan mezelf gaan twijfelen helaas. Dat vind ik met name stom. Als je een keuze maakt moet je er ook achter staan. Anders had ik v. Avermaet sowieso niet bij mijn 20 moeten nemen. ;)

Laatst gewijzigd
ONCE

'@ WCeendT

Ik laat me niet beinvloeden door de uitslag hoor. Tijdens de etappe denk ik geen moment aan scorito. Na de tijd is het gewoon even de balans opmaken (Ik doe met meerdere poules mee dus tijdens de koers er mee bezig zijn is sws een hele opgave ;))

JimKro

Vandaag over de daguitslag wel tevreden. Ik baal alleen een beetje van de totale instorting van Landa en Nibali. Dat blijken toch niet de juiste gokken :p

Gelegevaar

Dat iemand die hier actief post geen moment aan scorito denkt tijdens de etappe, geloof ik geen snars van @ONCE :-)

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ik sta in wielerflits op plek 666.

Gva kwam vandaag dan ook als een duivel uit het doosje, ;-).

WCEendT

Ik kijk nu al uit naar morgen! Weer lekker alle plekken verliezen die ik vandaag gewonnen heb...

Edit:
Nog wel een dilemma of twee voor morgen:
1. Sagan of Greipel kopman?
2. Sam Bennett opstellen of Alaphillipe?

Laatst gewijzigd
ONCE

Is een klein beetje gelogen natuurlijk, maar het is niet zo dat ik zit te balen of juichen alleen omdat ik bepaalde renners wel of niet heb.
Ik vond GvA ook hartstikke mooi vandaag terwijl ie niet bij mijn 20 zit.

Misterlucky96

Ook ik vandaag aardig wat punten misgelopen.
Tja is allemaal achteraf, maar toch jammer van de puntjes die je kon krijgen.

- Sagan i.p.v Froome
- Geen Yates (8e)
- Geen Froome (9e)
- Geen Bardet (13e)
- Geen Quintana (15e)

Ach kan gebeuren, eerst etappes gelukkig wel de juiste mensen opgesteld.

christidoc

'@WCEendT

1. Ik verwacht Greipel er nog bij te zitten. Maar met Sagan in het groen(nog) en iets meer zekerheid zou ik voor Sagan gaan.
2. Alaphillipe. wit, geel en mogelijk teampuntjes.

Gelegevaar

Mooie dagscore, maar ik heb nog wel een paar positieve uitschieters nodig in de komende weken om een beetje mee te kunnen doen.
Tegenvaller vandaag: Gallopin
Gelukkig wel opgesteld: Van Avermaet

nathancouw

'@WCEendT Ik zou gaan voor Sagan als kopman en Alaphilippe, Sagan is een zekerheidje in de uitslag + de groene trui en Bennett is nog echt niet over zijn val heen. Alaphilippe sprint meestal wel top 20 en kan teampunten opleveren van Kittel.

Mooie_Mario

Van Avermaet morgen voor de zekere 14 punten, of gokken dat Matthews een topdag heeft?

MrSpeckNeck

Alaphilippe zijn laagste daguitslag deze tour is plek 15, zit hij in de trein van Kittel en op welke plaats? Doet ie toch goed!

arviidd

Dit zijn de uitslagen van Alaphilippe 14, 2, 15, 15 en 7.

Papa Bart

'@mooie Mario, alletwee meenemen.

Zadelpen

Weet iemand hoe het met Groenewegen gaat? Ben wel benieuwd naar hoe hij deze dag heeft beleefd.

WCEendT

'@Mooie_Mario @Bartje
Matthews meenemen voor morgen? Het is een vlakke aankomst en waarschijnlijk gewoon een sprint, dus Matthews zal wel weer niet meesprinten.

MorenoHofland38

Als je Van Avermaet helemaal niet hebt, kan je ook geen fout maken met hem wel of niet selecteren ;)

Verder vandaag bijna alles wel goed gedaan: Froome op het laatste moment kopman gemaakt ipv Sagan, Porte selecteren, andere klassementsmannen met een aardige punch erbij. Ik miste alleen Bardet, terwijl Rui Costa heel erg tegenvalt. Costa was bijna één op één vervanger voor Van Avermaet, dus ik hoop dat die later in de Tour nog het één en ander laat zien.

Starlynk

Weer terug in de top 100 zoals gehoopt, alleen had het allemaal nog veel mooier kunnen zijn als ik wat meer vertrouwen in Porte en Rodriguez had gehad.. dan had ik nu 4e kunnen staan ;) Maar gelukkig telt "als" niet, want voor hetzelfde geld had ik Greg niet opgesteld :D

Bulcke

Dit is verreweg de slechtste dag voor me geweest. Van avermaet niet meegenomen, Sagan toch wel en tot kopman gemaakt. Dumoulin opgesteld. Allemaal keuzes die heel slecht hebben uitgepakt. Maar goed, morgen beter

WCEendT

'@Bulcke
En verreweg mijn beste :), kan niet wachten op de bergen!

schlossborn1995

natuurlijk had ik vandaag GvA uit de selectie gelaten. Stom! Wel een mooie overwinning.

Papa Bart

'@WCeendT Bling heeft ook nog niets gewonnen, dus de kans dat hij het eens probeert is natuurlijk wel aanwezig. Dus heb ik hem als opvulling opgesteld.

jort101

Prachtig die Rodriguez! Echt een mooie renner. Die kan nog wel eens verrassen deze tour ;)
Mooi sprintje bij de finish.

master-pieter

Vraagje. Heb Kittel nu kopman gemaakt voor morgen. Wanneer hij wint dan krijg ik toch ook teampunten voor Allaphilipe en D.Martin wanneer ik hun ook opstel..

Zit een beetje te twijfelen ook of mijn grote vriend S.Bennet weer mee gaat sprinten of nog last heeft van zijn val want anders levert Martin erin meer punten op wanneer Kittel wint dacht ik zo

1 2 ... 130 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.