Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 131 ... 169 170
ONCE

Plus als Kittel wint neemt ie hoogstwaarschijnlijk het groen ook over van Sagan(tenzij Kittel niet meedoet in tussensprint)

bakfiets

Barguil als captain had ik verwacht in de daguitslag voor froome plus de extra witte trui punten. Helaas pakt dat verkeerd uit.

En Porte niet opgesteld. Achteraf had ik het ook niet anders gedaan. Blijf elke dag stijgen dus het gaat de goede kant op.

Platje

Wat wordt er door jullie nog verwacht van Contador? Vandaag toch weer 30 seconden verloren!

Pipi112

Contador zijn lichaam heeft nog wat tijd nodig om te herstellen. Komend weekeinde afzien maar ik verwacht later in de tour nog enkele spectaculaire aanvallen van El Pistolero.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

Op het laatste moment Rodriguez eruit halen en gautier erin zetten. En dan 5 uur lang denken dat het een geniale zet was. Tja 😁 Gelukkig redt avermaet de poule nog een beetje

jort101

Heeft er iemand in dit topic ooit de Mont vontoux gereden? Of de Alpe dhuez?

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Alpe d'Huez, ook Stelvio, Mortirolo, Gavia.... Damn, dat is een andere ronde 😝😝

Aanklampen

Alpe d'Huez, ook Stelvio, Mortirolo, Gavia.... Damn, dat is een andere ronde 😝😝

sprintgeit

Haha elstupido.. dat is wel taai hé!

@jort
Ik heb de Ventoux ooit gereden..vrij pittig. In tegenstelling tot de samenstelling van m'n selectie morgen! Die is eindelijk eens vrij gemakkelijk. Dat zal vanaf nu ook wel vaker zo zijn. Jammer dat in de etappe waarin de selectie er echt toe doet alles fout is gelopen.. de fiets wordt nu lastig, maar een mooie klassering blijft mogelijk!

HF2013

Geen Van Avermaet in mijn team, dus moest putten uit m'n klassementsmannen. Had uiteindelijk Porte ipv Pinot moeten opstellen, blijkt achteraf vanwege de teampunten. Achteraf is het mooi wonen, maar het was misschien wel logischer omdat eerder een BMC'er zou winnen dan een FDJer... maarja....

Gisteren Groenewegen niet opstellen was pijnlijker. Desondanks genoten van zijn 4e plaats.

jort101

'@sprintgeit
Dat geloof ik ;)

JDL75

Te 'lang' getwijfeld waardoor ik nog ben gaan wisselen, zoals vele hier op het forum. Ik bespempel dit maar als mijn incasseer etappe ;-)
Maar gelukkig is de schade beperkt gebleven, hoewel...de nummer 1 in de subpoule is 60+pnt uitgelopen. Het verschil was maar 4pnt.

Morgen gaan de rappe mannen weer mijn team in.

raymankapeens

Morgen weer Benett? Geen opgaves nog deze Tour. Bijzonder. Gezien de Giro een slagveld was

Zadelpen

Ik krijg ineens ernstig het gevoel dat Groenewegen morgen gaat winnen.

Luuk101

Ben nog aant twijfelen... Morgen Sagan of Greipel als kopman???

Wielrenfan3

Alles op Kittel morgen! Die is natuurlijk los ;)

En dan hopelijk de punten goedmaken die ik vandaag verloren heb op de concurrentie.

Jorro97

Lees net in een spaans artikel interview met purito, hij wil vol voor het ak gaan en zich niet concentreren op dagzeges,

Dit gaat hem toch nooit worden ? Iemand vertrouwen in?

raymankapeens

Nasibal en alle andere experts ;-)

Weer mooi dilemma

Ga ik morgen voor:

1: De zekere 8 teampunten voor Porte (Ivm geel GVA) en mogelijk meer als GVA ook even de bergtrui pakt :P
2: Gokken op Sam Bennett
3: Gokken op Gallopins ontsnapping en evt teampunten als Greipel wint
4: Gokken op Dan Martin bij winst Kittel (En 3 schrale teampunten voor Alaphillpes jongerentrui)

Laatst gewijzigd
MorenoHofland38

Als Kittel wint zijn dat wel 10 punten + 6 van de puntentrui die Kittel dan waarschijnlijk verovert, met de 3 van Alaphilippe's witte trui is dat toch een mooie 19 punten. Daarvoor moet Bennett toch naar een 11e plek sprinten als ie al meedoet.

Ik zou alleen optie 1 of 4 overwegen.

Goozbabs

1. Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat Avermaet de bergtrui pakt. Is totaal niet zijn doel en ook zinloos, want hij heeft zijn gele trui al om de schouders. Daarnaast laat het peleton de gele trui drager niet gaan. Dan moet je uitgaan van sprints bergop, daar zijn velen veel beter in.

2. S. Bennett weet ik niet zoveel over, maar zal me niets verbazen als hij weer niet gaat sprinten.

3. 100% teampunten voor bergtrui. Technisch gezien zou alleen Avermaet hem deze etappe kunnen pakken. Ik denk dat de etappe eindigd in een massasprint/uitgedund peleton. Maar ligt natuurlijk aan jou wat je denkt. Greipel heeft hier een kans om te winnen, maar zoveel andere ook.

4. D. Martin gaat sowieso niets presteren deze etappe, hooguit een Alaphilippe (omdat hij telkens in de top 20 eindigd). Ik vind Kittel persoonlijk niet heel sterk.

Ik zou gaan voor Porte, maar Bennett is ook een gokje waard. Het is maar waar je op wil spelen.

ONCE

Kittel is wel sterk. Sabatini was het probleem

Zadelpen

Ik zit met de volgende lastige case:

TJ voor zeker 8 punten of Martin voor 3 tot 19 punten. Dat is mijn enige knelpunt van vandaag. Heerlijk... Na 2 dagen peinzen over gevaarlijke keuzes.

Lekker achterover leunen en genieten maar. Kan nu niks fout doen, ;-).

Ps.... I am all in met D. martin! TJ nog ff banken.

Laatst gewijzigd
bakfiets

Ik verwacht Bennet ook niet in de sprint. Ik laat hem er in ieder geval uit. En dat heeft ermee te maken dat ik het idee heb dat hij heeft proberen te overleven de afgelopen dagen. Telkens enerlaatste binnen. Verwacht niet dat dat vandaag in een keer anders is.

droomteam

Stom had van Avermaet wel in mijn team maar dacht dat hij niet goed genoeg was balen zo

luukrothkrantz

Wanneer had je van Avermaet anders willen brengen dan?

1 2 ... 131 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.