Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 132 ... 169 170
Cochapolla

'@Jorro: http://www.wielerrevue.nl/2015/11/02/rodriguez-2016-is-het-jaar-voor-klimmers-zoals-ik/

Na zijn tweede plaats in de Vuelta van 2015 wou Purito zich dit haar voor 100% toeleggen op de Tour

Jorro97

'@cochapolla

Mooi artikel! Had hem wel graag voor ritzeges zien gaan want ik denk dat een plek rond 7/8 het hoogst haalbare is in het ak

Wat denk jij ervan?

jort101

'@jorro
Hoezo denk je dat?

aardappeljager

Gallopin geeft ook nog teampunten voor de bollen.

Starlynk

Heerlijk, een keertje geen keuzestress! Gewoon lekker mijn 7 sprinters opstellen, aangevuld met Alaphilippe en Van Avermaet! Met 14 vrijwel zekere punten voor beide heren hoef ik me niet druk te maken of ik toch misschien EBH op moet stellen voor een eventuele overwinning van Cav o.i.d. Alleen een vlucht die heel veel ruimte krijgt zou nog roet in het eten kunnen gooien, maar met Greipel, Coquard en Kristoff die allemaal nog graag hun eerste etappe voor de bergen zullen willen pakken, lijkt me dat geen extreem grote kans.

Jorro97

'@jort101 i

Ik zie er Namen als
Quintana
Froome
TJVG
Pinot
Aru
Bardet

Altijd voor eindigen

zomaareens

Pinot niet, de rest wel. Pinot rijdt niet scherp, teveel gehyped, niet goed gedoseerd in het seizoen...denk ik. Of ben ik de enige die denkt dat ie gaat teleurstellen m.b.t. wat er in AK-termen van hem verwacht werd?

kierewietje

Ik zie Purito wel met meer concureren hoor. Bardet en TJG zie ik hem bijvoorbeeld ook nog wel voor eindigen.

Morgen D. Martin of T. Dumoulin? Lastige keuze, Dumoulin liet het afweten gisteren. Was normaal m'n eerste keuze geweest.

ivo001

Hmm, 2 plaatsen, 3 gegadigden:
van Avermaet, Alaphilippe, Boasson Hagen.

Heb nu BOA er maar naast gezet, omdat i dit soort etappes ze de kaart Cavendish wel zullen trekken, en hij in zijn etappes ook te kort schoot.

ditisdavid

Zit toch te twijfelen of ik een gokje ga wagen met Bennett. Gisteren in de bus binnengekomen met Coquard, Cavendish, Groenewegen en Kristoff, hij lijkt dus aan de beterende hand, maar zal hij al mee gaan doen morgen?
Andere opties zijn beide Martins, Hagen en Porte, voor 3 plekken...

Laatst gewijzigd
arviidd

'@ivo001: Met Avermaet en Alaphilippe heb je al zeker punten binnen.

Mooie_Mario

Door de ruzie in kamp OBE heb ik weinig vertrouwen in een goede afzet van Matthews, en op andere vlakke aankomsten was hij ook niet denderend. Op het laatste moment dus toch gewisseld voor de zeker Avermaet punten.

Kingstown

Zekere punten bestaan niet.
Allways expect the unexpected.

Sjakie

Heb D Martin er ingegooid (3 tot 19). Alternatief was TJVG (zekere 8) of EBH (16 bij winst Cav).

Hup Kittel!

Dit is natuurlijk wel een echte aankomst voor Cav, maar ik denk dat zijn vorm wat minder is en de kilometers in zijn benen gaan zitten.

ivo001

Ik begin wel spijt te krijgen dat ik voor de combi Contador/Rui Costa ben gegaan ipv Pinot/Bardet.
Contador is pech, maar dat Costa gisteren zo tegen zou vallen had ik niet verwacht.

Gelegevaar

Gelul @Kingstown. In scorito heb je altijd zekere punten, je zult alleen af en toe een gewaagde keuze moeten maken als je hoog wilt eindigen ;-)

Laatst gewijzigd
Pietertje

Peter Sagan (C)
Mark Cavendish
Edvald Boasson Hagen (team Cavendish)
Marcel Kittel
Richie Porte (team GvA)
Daniel Martin (team Kittel)
Greg Van Avermaet (gele trui)
Bryan Coquard
Dylan Groenewegen

Bennett en Stuyven op de bank. Ben benieuwd!

MorenoHofland38

'@Gelegevaar

Welke trui blijft vandaag dan 100% zeker om dezelfde schouders hangen? En dan kunnen renners ook nog vallen en uitstappen. Punten zijn nooit 100% zeker.

PeterPaprika

Ik zou er mijn spaargeld wel op willen zetten dat er geen nieuwe bollentrui en gele trui komt. Op het wit durf ik ook wel geld te zetten.

RubenVB

Na een magere dag gisteren en eergisteren een redelijk maar niet goede dag hoop ik vandaag weer op 300+ uit te komen zoals de eerste 3 etappes. Verkeerde keuze kopman(Sagan ipv Froome terwijl ik over na heb gedacht) en geen Van Garderen terwijl ik wel andere klassementsmannen had. Dit is geen 'als' maar een schuld bekenning van een totaal verkeerde keuze.

Sagan(C)
Greipel(heeft wat goed te maken)
Cav
Degenkolb
Cimolai
McLay
Coquard(gebrand voor een overwinning?)
Alaphillipe(zekere punten, weet een top 20 plek en eventuele maar niet te hopen Kittel teampunten)
Van Garderen(zekere team punten V Avermaet)

Bankje maar overwogen:
S.Dumoulin(sprint alleen op echt moeilijke aankomsten)
EBH(potentiële teampunten van Cav waar ik nu niet op gok)

kierewietje

kittel (c)
sagan
greipel
cavendish
coquard
laporte
groenewegen
alaphilipe
EBH

christidoc

'@Sjakie

Ik had precies dezelfde keuze maar ben voor TJvG gegaan.
Maar wel voor Kittel gegaan als kopman ipv Sagan. Vond het maar lastig.

Mollemawintdetour

Iemand die het vandaag heeft aangedurfd om Bennett mee te nemen?
Zit er na dat pukkeltje nog gewoon bij, misschien gaat hij wel gewoon proberen te sprinten vandaag.

Pietertje

'@ Mollemawintdetour

Ik in ieder geval niet ;-)

arviidd

Ik heb vandaag Degenkolb niet mee genomen zul je zien dat hij vandaag wel mee doet voor een top 5.

1 2 ... 132 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.