Heerlijk, een keertje geen keuzestress! Gewoon lekker mijn 7 sprinters opstellen, aangevuld met Alaphilippe en Van Avermaet! Met 14 vrijwel zekere punten voor beide heren hoef ik me niet druk te maken of ik toch misschien EBH op moet stellen voor een eventuele overwinning van Cav o.i.d. Alleen een vlucht die heel veel ruimte krijgt zou nog roet in het eten kunnen gooien, maar met Greipel, Coquard en Kristoff die allemaal nog graag hun eerste etappe voor de bergen zullen willen pakken, lijkt me dat geen extreem grote kans.
Zit toch te twijfelen of ik een gokje ga wagen met Bennett. Gisteren in de bus binnengekomen met Coquard, Cavendish, Groenewegen en Kristoff, hij lijkt dus aan de beterende hand, maar zal hij al mee gaan doen morgen?
Andere opties zijn beide Martins, Hagen en Porte, voor 3 plekken...
Na een magere dag gisteren en eergisteren een redelijk maar niet goede dag hoop ik vandaag weer op 300+ uit te komen zoals de eerste 3 etappes. Verkeerde keuze kopman(Sagan ipv Froome terwijl ik over na heb gedacht) en geen Van Garderen terwijl ik wel andere klassementsmannen had. Dit is geen 'als' maar een schuld bekenning van een totaal verkeerde keuze.
Sagan(C)
Greipel(heeft wat goed te maken)
Cav
Degenkolb
Cimolai
McLay
Coquard(gebrand voor een overwinning?)
Alaphillipe(zekere punten, weet een top 20 plek en eventuele maar niet te hopen Kittel teampunten)
Van Garderen(zekere team punten V Avermaet)
Bankje maar overwogen:
S.Dumoulin(sprint alleen op echt moeilijke aankomsten)
EBH(potentiële teampunten van Cav waar ik nu niet op gok)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.