Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 138 ... 169 170
TheStrikers

Thomas niet opgesteld. maar hoe het groepie ook over het streep komt ongelooflijk.

ONCE

Pinot zakt er doorheen. Barguil zeer zwakke indruk. Contador een vraagteken.

10,5m down the drain :p

siets

'@ditisdavid, Yates de orica man die gevallen leek bij de boog dan?? Dat zou bijzonder zuur zijn..

edit: helaas, zojuist idd door de NOS bevestigt..

Laatst gewijzigd
jp.vanoosterhout

Moet je horen nibali en van avermaet in mijn team maar niet opgesteld vandaag pinot en barquil wel opgesteld maar rijden allebei slecht en als laatste sprinten valverde en alaphillippe niet mee voor een ereplaats Hoe slecht kan je gokken {kan beter stoppen } baluhhh

WCEendT

50 Punten... ik spreek jullie wel weer tijdens de Vuelta! Adios!

Edit;
Wat is de Tour toch oersaai vergeleken met de Giro!!!

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

3 man met 0 punten vandaag (Pinot, Barguil en Costa), achteraf had ik daarvoor beter sprinters kunnen kiezen (Kittel en Cavendish).
Gelukkig mijn score nog wat omhoog gehaald door Navarro (met de 3de plaats)

ONCE

Ja achteraf kunnen we allemaal falende klimmers vervangen door sprinters in bergetappes ^^

@ wceendt

Hear Hear. Giro is de mooiste ronde. Ik roep het al jaren. Zelfs de vuelta is stiekem al leuker dan de tour

Laatst gewijzigd
JimKro

Op een of andere manier wel een klein beetje gestegen in de ranking. Geen Nibali en GvA opgesteld maar nog wel 7 renners in de top 20. Had een mooie slag kunnen slagen, maar dit had ik toch nooit kunnen voorspellen.

Laatst gewijzigd
Jorro97

Nibali gelukkig wel opgesteld, zou hij het na deze mislukte nog een keer proberen?

Het blijft een Italiaan, eergevoel

heuveltje af

Heb je speciaal voor dit soort etappes Martin als kopman word er niet gesprint door die achterlijke boog.

Jorro97

Yates zijn fiets trouwens op de boog

Mooie_Mario

Kin van Yates wordt gehecht bij de bus. Ben benieuwd of hij nog meer wonden heeft. Maakt het wit weer interessant.

Starlynk

haha same here Heuveltje Af.. bolt ie lekker als 15e over de streep.. ach ja, op zich zaten mijn klassementsmannen allemaal redelijk vooraan dat groepje dus toch nog wat punten gepakt... Greg niet opgesteld :(

IL DON

Vanochtend nog even Meintjes eruit gehaald voor de (relatief) zekere punten van Greg. Goede beslissing. Verder geen Alaphillipe en Yates meegenomen, maar Dan. Martin. Dus de boog van de laatste kilometer deed goed werk, haha. Voor de rest al mijn zekere AK-renners meegenomen, alleen Jammer van Pinot. Die is ziek of had te weinig gegeten, die is niet in orde. Voor de rest pakken al mijn keuzes goed uit, nu plek 704 algemeen in Scorito. Houden zo!

fringale

Blij met mijn keuze voor GVA, maar de punten die ik door de neus "geboogd" weet voor Yates en kopman Alaphillipe geven de rit toch een bittere nasmaak.

heuveltje af

Starlink

Jammer is alleen dat 70% froomey vandaag als kopman heeft

Mooie_Mario

Het duurt het lang met het jongerenklassement. Zouden ze Yates toch wit geven, omdat hij voorop lag toen de boog instortte?

ivo001

Gva niet opgesteld en Yates die neergehaald wordt. Het zijn niet de dingen die je Scorito laten stijgen.
Wie laat ik er morgen uit,, heb 3 plekken voor 5 renners: Barguil, Costa, Alaphilippe, Yates, Contador.
Heb nu Contador toch maar ingezet voor Barguil. Yates was dus goed vandaag, maar het is de vraag wat zijn schade is. Rui Costa weet ik gewoon niet welke dag hij gaat uitpikken, kwam vandaag wel rustig in de bus binnen dacht ik.

Mooie_Mario

Barguil voelde zich goed vandaag en ging in de aanval, maar moest dit later bekopen door net voor de top te lossen. Dit zegt mij niet zoveel. Als hij niet had gedemarreerd, was hij misschien gewoon fris boven gekomen. Hetzelfde met Alaphilippe, paar dagen geleden bijna aan het lossen en vandaag nog even een demarrage. Ik denk dat Barguil morgen voor Alaphilippe binnenkomt.
Bij Costa is het inderdaad gokken, daavoor moet je zijn interviews gaan bekijken wanneer zijn rit wordt.
Over Contador durf ik niets te zeggen.

siht

Yates verliest 8 minuten?

madeks

Wat kan Zakarin nog deze tour ?
Hij verliest vandaag weer een minuutje,
Kan hij niet beter of laat hij lopen om een etappe te pakken ?

madeks

'@siht

volgens mij krijgt Yates dezelfde tijd als de groep klassementsrenners

Bergbeklimmer

'@siht. Haha, dat zou wat zijn, zeg. Vloeren ze je eerst op schandalige wijze, om hem vervolgens tijdverlies te geven.

Die was gewoon 6e geworden en had wat tijd gewonnen voor de witte trui. Treurig hoor.

pirazzi

Er komen nog meer punten bij voor Barguil, tot nu toe alleen Alaphilippe geklasseerd in het jongerenklassement bij Scorito. Zelfde geldt voor Kelderman.

ConINGtador

Echt schandalig als Yates hier inderdaad 8 minuten aan de broek krijgt. Mag hopen dat de organisatie hem in dezelfde tijd plaatst als Froome & Co. Was anders inderdaad 6e geworden en zou bovendien goede zaken gedaan hebben voor het jongerenklassement.

Wat zou de organisatie gedacht hebben: "Yates vormt een bedreiging voor Alaphilippe en Barguil wat betreft de witte trui? Nee hoor, we laten de finishboog leeglopen en zetten die Brit op 8 minuten. Die Britten hebben inmiddels toch al 4 etappezeges binnen."

1 2 ... 138 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.