Vanochtend nog even Meintjes eruit gehaald voor de (relatief) zekere punten van Greg. Goede beslissing. Verder geen Alaphillipe en Yates meegenomen, maar Dan. Martin. Dus de boog van de laatste kilometer deed goed werk, haha. Voor de rest al mijn zekere AK-renners meegenomen, alleen Jammer van Pinot. Die is ziek of had te weinig gegeten, die is niet in orde. Voor de rest pakken al mijn keuzes goed uit, nu plek 704 algemeen in Scorito. Houden zo!
Gva niet opgesteld en Yates die neergehaald wordt. Het zijn niet de dingen die je Scorito laten stijgen.
Wie laat ik er morgen uit,, heb 3 plekken voor 5 renners: Barguil, Costa, Alaphilippe, Yates, Contador.
Heb nu Contador toch maar ingezet voor Barguil. Yates was dus goed vandaag, maar het is de vraag wat zijn schade is. Rui Costa weet ik gewoon niet welke dag hij gaat uitpikken, kwam vandaag wel rustig in de bus binnen dacht ik.
Barguil voelde zich goed vandaag en ging in de aanval, maar moest dit later bekopen door net voor de top te lossen. Dit zegt mij niet zoveel. Als hij niet had gedemarreerd, was hij misschien gewoon fris boven gekomen. Hetzelfde met Alaphilippe, paar dagen geleden bijna aan het lossen en vandaag nog even een demarrage. Ik denk dat Barguil morgen voor Alaphilippe binnenkomt.
Bij Costa is het inderdaad gokken, daavoor moet je zijn interviews gaan bekijken wanneer zijn rit wordt.
Over Contador durf ik niets te zeggen.
Echt schandalig als Yates hier inderdaad 8 minuten aan de broek krijgt. Mag hopen dat de organisatie hem in dezelfde tijd plaatst als Froome & Co. Was anders inderdaad 6e geworden en zou bovendien goede zaken gedaan hebben voor het jongerenklassement.
Wat zou de organisatie gedacht hebben: "Yates vormt een bedreiging voor Alaphilippe en Barguil wat betreft de witte trui? Nee hoor, we laten de finishboog leeglopen en zetten die Brit op 8 minuten. Die Britten hebben inmiddels toch al 4 etappezeges binnen."
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.